2.
RAZVOJ SPLETNEGA PORTALA ZA PONUDNIKA INFORMACIJSKIH STORITEVJure Tarman, 2012, undergraduate thesis
Abstract: Problem, ki ga obravnavamo v diplomski nalogi je, da imamo ogromno podatkov, ki jih je potrebno nadzirati, urejati, brisati in dodajati po potrebi. Problematiko obravnavamo v podjetju, ki med drugimi ponuja lastno programsko opremo, ki jo je potrebno občasno popravljati. Problem pa nastopi, ko je čas, da se popravke razpošlje strankam, saj je brez spletne strani to zelo težko in potratno v smislu, da jih moramo posneti na CD, USB in poslati ali nesti k stranki. Torej oba problema – veliko podatkov, ki jih moramo ažurirati in imeti na enem mestu, ter prinašanje posodobitev programske opreme k strankam rešimo s spletno stranjo, na kateri imajo stranke možnost pridobitve popravkov za njihovo programsko opremo in implementacijo mrežne tabele, ki je povezana z bazo podatkov in preko katere lahko urejamo te podatke iz baze. Spletna stran ima javni dostop, kot tudi mesto za registrirane uporabnike, saj podatki v tabeli niso za širšo javnost, ampak le za zaposlene.
Keywords: spletni portal, informacijska storitev, Joomla, odprtokodne rešitve
Published in DKUM: 09.10.2012; Views: 1342; Downloads: 136
Full text (2,65 MB)