| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V RAČUNOVODSKEM SERVISU BARS D.O.O.
Jure Babnik Mravlja, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V podjetju Bars d.o.o. do sedaj niso imeli vpeljane rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Podatki o strankah so bili razpršeni in niso bili dostopni vsem zaposlenim v podjetju. V letu 2016 so se odločili, da poiščejo primerno rešitev za svoj problem. Reševanje omenjenega problema smo predstavili v diplomskem delu. V prvem delu diplomskega dela smo opredelili pojem CRM in njegove značilnosti. V drugem delu smo predstavili pet rešitev CRM. Med vsemi proučevanimi rešitvami smo se odločili za program Maximizer CRM. V nadaljevanju smo med vsemi različicami programa s pomočjo Moscow analize izbrali Maximizer CRM Group. Ta različica vsebuje vrsto uporabnih funkcionalnosti, ki jih podjetje potrebuje za rešitev svojega problema. Zaposleni v podjetju se zavedajo, da jim največjo konkurenčno prednost predstavljajo obstoječe stranke. Le-te so zmeraj bolj zahtevne. Tudi prehajanje strank med računovodskimi servisi je danes bolj preprosto, kot je bilo nekoč. Draţje je iskanje novih strank, kot servisiranje starih. Vse to nas je pripeljalo do spoznanja, da moramo več pozornosti posvetiti strankam. In prav s CRM rešitvijo je upravljanje odnosov s strankami precej bolj pregledno, preprosto in učinkovito.
Keywords: CRM, Maximizer CRM, računovodstvo, stranke, primerjava rešitev.
Published in DKUM: 29.11.2016; Views: 1292; Downloads: 183
.pdf Full text (3,09 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica