| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA SOCIALNIH MEDIJEV V DELU MANAGEMENTA
Jure Šenveter, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo raziskovali, kakšna je vloga socialnih medijev na delo managementa. Podjetja uporabljajo različne socialne medije in uporabljajo jih v različne namene. V delu razpravljamo o socialnih medijih, poslovnih socialnih omrežjih, blogih in wikijih. V teoretičnem delu predstavljamo same naloge managementa, nastanek socialnih medijev in njihove funkcije za delo managementa. Socialni mediji omogočajo managerjem lažje, hitrejše in cenejše dostopanje do informacij tako znotraj kot zunaj podjetja, kar olajšuje samo načrtovanje. Iz vidika organiziranja lahko socialni mediji ponudijo možnost vodenja na daljavo, prisotnost na konferencah in sestankih ne glede na geografsko oddaljenost. Prav tako pa je pregled nad podjetjem bolj enostaven preko socialnih medijev, kjer so podatki spremenljajoči se in vedno na razpolago za vpogled. V empiričnem delu, ki smo ga izvedli preko strukturiranih intervjujev smo ugotovili, kateri so najpogostejši socialni mediji, ki jih uporabljajo v podjetjih, za kaj jih uporabljajo in ali podjetje izkorišča možnosti socialnih medijev.
Keywords: socialni mediji, notranja komunikacija, zunanja komunikacija, management.
Published: 24.11.2016; Views: 454; Downloads: 45
.pdf Full text (852,28 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica