| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROTOTIPNA REŠITEV ZA SPREMLJANJE RAZVOJA OTROK V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Jože Rozman, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo razvili prototipno rešitev elektronskega spremljanja napredka učencev v vzgojno-izobraževalnem zavodu. Prikazali smo možnost vodenja dokumentacije z uporabo informacijske tehnologije. Zgradili smo relacijski podatkovni model, ki je osnova za podatkovne tabele, v katerih so sistematično razvrščeni podatki. Programska rešitev je izdelana v okolju Microsoft Access 2016. Razvita rešitev je namenjena demonstraciji brezpapirnega poslovanja. Za nadaljnji razvoj prototipa smo predlagali postopek prenosa rešitve v spletno okolje s strežniškim delom in odjemalcem.
Keywords: baza podatkov, informacijski sistem, podatkovni model, poslovni proces
Published: 08.07.2016; Views: 968; Downloads: 104
.pdf Full text (1,60 MB)

2.
STRATEŠKE RAZVOJNE SITUACIJE PODJETJA LJUTOMERČAN D.D.
Jože Rozman-Klenar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Vinogradništvo predstavlja ljudem, ki se s tem ukvarjajo način življenja. Tako je v Sloveniji nastala tradicija pridelave grozdja ter vina. Kultura in krajina, kjer se prideluje vino sta se temu skozi stoletja prilagodili. Žal je v določenih območjih vidno nazadovanje vinogradništva in opuščene prvoklasne vinorodne lege. Vsemu temu je botrovala neizprosna tekmovalnost na vinskem trgu. Veliko je vinarskih podjetij v državi, ki so šibka in bodo šla v roke tujcem, ki bodo ali pa tudi ne obdržali to starodavno slovensko tradicijo kulture vina. Vsekakor bo morala država (pristojne institucije) dodeliti več finančne pozornosti, če se bo še hotela promovirati v tujini z slogani »I FEEL SLOVENIA«, saj je vino del našega turizma. Podjetje, kot je Ljutomerčan d.d. pa bo svojo pot ob umnem vodenju korak za korakom dosegalo strateške trge. S tem se bo regija opomogla, predvsem zasebni vinogradniki, ki ne bodo več imeli težav z prodajo grozdja. Sivi trg z vini se bo izničil in griči se bodo spet veselo obdelovali, kljub višjim pridelovalnim stroškom, ki izhajajo iz narave strmih leg.
Keywords: Ljutomerčan d.d., kultura in krajina, vinski trg, turizem, tekmovalnost, strategije
Published: 02.11.2011; Views: 1507; Downloads: 89
.pdf Full text (798,91 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica