| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE PRI POUKU SLOVENŠČINE V OSNOVNIH ŠOLAH OBČINE ŠENTJUR
Jože Arbajter, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Družba prihodnosti je informacijska družba, družba znanja. Z uvajanjem informacijsko-komunikacijske tehnologije se spreminja narava učno vzgojnega procesa. Učitelji so dobili v roke orodje, s katerim lahko učijo drugače, bolj kvalitetno in pokažejo učencem stvari, ki jih prej ni bilo mogoče pokazati. Pojavlja se vprašanje, ali so učitelji dovolj usposobljeni za vključevanje sodobne IKT v pouk. Še pomembnejše je vprašanje, ali nova tehnologija omogoča lažje delo ali je učiteljem le v breme. V diplomskem delu je v empiričnem delu prikazana uporaba IKT-ja pri pouku slovenščine v osnovnih šolah občine Šentjur. Anketirani uporabljajo sodobno IKT in jo vključujejo v pouk slovenščine, kar potrjuje dejstvo, da vsi anketirani uporabljajo pri pouku slovenščine računalnik in ostalo tehnologijo vsaj enkrat do dvakrat tedensko. Kljub razlikam v delovni dobi in starosti učitelji slovenščine v osnovnih šolah v občini Šentjur v večini menijo, da so dovolj osveščeni za vključevanje IKT-ja v učni proces. Poleg tega se udeležujejo izobraževanj s področja IKT-ja. Vendar so vsi enotni, da nobena, tudi najsodobnejša tehnologija, ne more zamenjati učitelja in njegove vloge, ki jo ima pri vzgoji in izobraževanju.
Keywords: pouk slovenščine, sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), e-šolstvo, informatizacija šolstva, e-asistent
Published: 08.07.2013; Views: 1103; Downloads: 144
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica