| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Z UČINKOVITO ORGANIZACIJO ZAPOSLENIH DO VEČJEGA ZADOVOLJSTVA NAROČNIKOV - PRIMER UPORABE INTRIX TM PROJECTA
Jerneja Kušenić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo želeli prikazati, da je organizacija posameznika za uspešno opravljanje dela ena izmed ključnih aktivnosti. Vsak posameznik ima svoj pristop k organizaciji svojega delovnega okolja — od urejenosti delovne površine, do urejenosti dokumentacije, ki je za njegovo delo pomembna. Čeprav je na prvi pogled nenavadno, ampak lahko s svojim načinom dela naročnika prepričamo v to, da je takšna organizacija najboljša in tudi najprimernejša zanj, ali pa dosežemo drugo skrajnost — nezadovoljen naročnik, saj posluje z osebo ali osebami, ki ne obvladajo svoje organizacije, čeprav ponujajo tak izdelek, ki bi olajšal poslovanje. V začetku diplomskega dela, smo teoretično spoznali in analizirali organiziranje zaposlenih, njihovo komunikacijo, dokumentni sistem in merila za zadovoljstvo naročnikov. Drug del naloge pa je praktična prevedba zapisane teorije na primeru uporabe spletne aplikacije Intrixâ„¢ Project, ki jo je razvilo podjetje Intera, d.o.o. iz Ptuja. Teoretiki opredeljujejo čas, kot poseben vir na katerega ne moremo vplivati, lahko pa ga kar se da dobro izkoristimo. Osebno organiziranost pa lahko izboljšamo ali vzdržujemo na nekem nivoju, ki nam ugaja s pomočjo številnih elektronskih pripomočkov. Danes poteka vse delo z računalnikom, kar pomeni, da večina dokumentov ni več v papirni obliki, a kljub temu, se zaradi narave dela nekateri dokumenti še natisnejo. Pri sprejemanju odločitev je pomembno, da je posameznik ali skupina organizirana — za lažjo organizacijo se lahko uporablja programska oprema osebnega organizatorja. Tako lahko vse podatke povežemo glede na naloge, osebe in termine. Kako bo posameznik organiziral svoje dokumente in podatke je prepuščeno njegovi odločitvi, pri tem pa mora upoštevati nekakšen sistem arhiviranja. Ob uporabi elektronskega arhiviranja se ponuja možnost povezovanja dokumentov in podatkov, kar nam še bolj optimizira delovni postopek. Takšno povezovanje pomeni združevanje posameznih dokumentov in podatkov po skupnem kriteriju, tako imamo dokumente in podatke za tekočo nalogo ali projekt na enem mestu. Organizacijo namreč sestavljajo posamezniki in skupine, ki s skupnim delom dosegajo več, kot pa če bi delali individualno. Doseganje ciljev, ki so brez organizacije bolj ali manj nedosegljivi, zahteva od posameznikov in skupin določeno mero podrejanja in prilagajanja organizaciji, kar pa lahko povzroča konflikte bodisi med posamezniki ali med skupinami v organizaciji. V skupinah je komunikacija in prerazporejanje časa med delavci zelo pomemben dejavnik za uspeh projekta. Programska oprema za skupinsko delo je zato ključnega pomena za ustvarjanje in doseganje konkurenčne prednosti. Uporabnikom je omogočeno preprosto povezovanje in uporaba informacij, do katerih lahko dostopajo kadarkoli in kjerkoli. Človek doseže največjo delovno učinkovitost med 8. in 11. uro, nato pa storilnost nekako do 14. ure upada. V obdobju najnižje storilnosti — nočno delo — je nevarnost pomot in nezgod največja. Seveda pa takšen ritem ni pravilo. Vsako pomanjkanje skupinskega dela na kateremkoli nivoju podjetja omejuje organizacijsko učinkovitost in lahko v najbolj črnem scenariju podjetje tudi uniči. Zavedati pa se je potrebno, da tudi najboljši posamezniki ne morejo dosegati vrhunskih rezultatov, če skupina ne deluje kot team. Vodja skupine je običajno bolj izkušena in strokovno zelo usposobljena oseba. Skupinsko delo ima številne prednosti — motivacijo, skupno koheziijo, sinergijo, boljšo organizacijo, skupno kreativnost in zadovoljstvo. Dobro razvite skupinske značilnosti opažamo v glavnem v manjših skupinah. Ko pa število skupine preseže 10 do 15 članov, medsebojni odnosi in skupinski procesi vedno bolj bledijo. Pri zelo povečanem številu preide skupina postopoma v kategorijo ljudi, ki jih združuje le ena skupina lastnosti ali nekaj skupnih potez. Ni dovolj, da načrtujemo sestavo skupine samo po kriterijih homogenosti ali samo po kriteriju heterogenosti.
Keywords: organizacija časa, dokumentna organizacija, Intix™ Project, računalniško podprti sistemi obvladovanja časa in dokumentacije, skupinsko delo
Published: 28.06.2010; Views: 1743; Downloads: 130
.pdf Full text (1,06 MB)

2.
KOMUNICIRANJE S ŠTUDENTI PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ-PRIMER KOMUNIKACIJE S ŠTUDENTI NA SMERI ELEKTRONSKO POSLOVANJE TER MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA NA EKONOMSKO POSLOVNI FAKULTETI UNIVERZE V MARIBORU
Jerneja Kušenić, 2014, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je spoznati, približati in preučiti uporabo družbenih omrežij za namen komuniciranja v relaciji profesor – študent in obratno, ter relaciji študent – študent. Uporaba družbenih omrežij je v Sloveniji in tudi drugod po svetu v velikem razmahu, in njihova uporaba nas spremlja že skoraj na vsakem koraku. Slovenske literature na to temo skoraj da ni, je pa zato na voljo nekaj tuje literature, ki smo jo uporabili. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča delovanja družbenih omrežij, njihovo vpletenost v življenje, po bližje pa bomo spoznali tudi nekatera najbolj priljubljena omrežja. V drugem, praktičnem delu bomo spoznali dejansko stanje in dogajanje na družbenih omrežjih, kjer sta prisotni študijski smeri Elektronsko poslovanje in Management informatike in elektronskega poslovanja, ki ju izvaja katedra za e-poslovanje. V teoretičnem delu smo opredelili zgodovino družbenih omrežij in njihovih zametkov ter obravnavali splošni pregled in delovanje le teh. Podrobneje smo obravnavali Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast ter forum. Dotaknili smo se tudi teme komuniciranja preko družbenih omrežij, Martinških dejavnosti in odnosa z javnostjo. Poslužili smo se domače in več tuje literature, saj večina slovenskih avtorjev povzema tujce, ter temo obogati s slovenskimi primeri. Podali smo izhodišča uporabe, splošne usmeritve in predloge. V drugem delu magistrske naloge smo ta teoretična izhodišča primerjali z praktično prisotnostjo študijskih smeri na družbenih omrežjih. Tako smo preverili, kako poteka komuniciranje preko naštetih družbenih omrežij, kakšne so priložnosti ter nevarnosti in zakonske podlage. Podali smo predloge in možne rešitve. Prav tako pa smo pogledali katera druga omrežja še obstajajo, a jih nismo posebej predstavljali. Na kratko smo opisali njihov namen in ponujene možnosti posameznega omrežja. Obravnavana tema je odziv na vsesplošno uporabo družbenih omrežij, ki nas vsakodnevno spremljajo na vsakem koraku. Razumevanje družbenih omrežij in spoznanje, da se za njimi skriva več, kot pa samo povezovanje in igranje iger, je tisto, kar lahko pripomore k popolnemu izkoristku potenciala, ki nam je na voljo.
Keywords: Ekonomsko-poslovna fakulteta, E-poslovanje, Managent informatike in elektronskega poslovanja, komunikacija, družbena omrežja, Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast, forum
Published: 29.07.2014; Views: 1164; Downloads: 127
.pdf Full text (3,13 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica