| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Gender stereotypes in English nursery rhymes : m. a. thesis
Jasna Strmšek, 2023, master's thesis

Abstract: Nursery rhymes are children's first interaction with literature. Because of their rhythm and melody, we start to expose our children to them soon after they are born. Most babies and children like rhymes and repetitive rhythms and they usually show their enthusiasm by bouncing up and down or jumping. In the theoretical part of our thesis, we explain the terminology gender, sexism, stereotypes, and gender stereotypes. We also present the benefits for children listening to nursery rhymes like the development of motor skills, communication skills, social-emotional skills, world knowledge, cognition, language, and literacy. The downside of nursery rhymes is that they also contain gender stereotypes. It is not good for children to hear these stereotypes and grow up believing that women are inferior to men and are passive contrary to men that play an active role and are dominant. In the empirical part of our thesis, we examine selected English nursery rhymes and analyze them. We developed our own coding system, that helped us see what kind of gender stereotypes prevail in English nursery rhymes.
Keywords: gender, sexism, stereotypes, gender stereotypes, nursery rhymes
Published in DKUM: 31.05.2023; Views: 515; Downloads: 31
.pdf Full text (1,10 MB)

2.
Nezaposljivost diplomantov v vzgoji in izobraževanju
Jasna Strmšek, 2021, master's thesis

Abstract: V zaključnem delu smo se osredotočili na problem nezaposljivosti diplomantov s področja vzgoje in izobraževanja, ki se umešča v regulirane poklice, ki so zakonsko definirani, prav tako kot tudi pogoji zaposlovanja. Posamezniki, ki se odločijo za študij na področju vzgoje in izobraževanja, morajo za pridobitev poklica dokončati drugo bolonjsko stopnjo študija, nato pa po zaključku opraviti še pripravništvo in strokovni izpit. V teoretičnem delu magistrskega dela smo se na podlagi strokovne literature in statističnih podatkov osredotočili na ekspanzijo in podaljševanje izobraževanja ter primerjali vključenost posameznikov v izobraževalni sistem v Sloveniji ter državah članicah Evropske Unije. V nadaljevanju smo se dotaknili tudi problema brezposelnosti diplomantov ter politike zaposlovanja mladih. V empiričnem delu smo izvedli spletno anketo, opravili analizo ter preverili hipoteze. Lastno raziskavo smo nato primerjali z raziskavo Univerze na Primorskem, Analiza zaposlenosti in zaposljivosti diplomantov Pedagoške fakultete. Glavna ugotovitev raziskave je, da je na področju vzgoje in izobraževanja več diplomantov, kot je na njihovem področju zaposlovanja razpoložljivih delovnih mest. Prav tako smo ugotovili, da opravljen strokovni izpit ni pogoj za začetek delovnega razmerja, vendar je pogoj za trajno zaposlitev. Iz dobljenih podatkov lahko sklepamo tudi, da je področje družboslovja kljub slabšim možnostim zaposlovanja, še vedno v veliki prednosti po zanimanju za študij. Cilj magistrskega dela je ugotoviti razmerje med številom diplomantov študijskih programov na področjih vzgoje in izobraževanja ter številom tistih, ki so na svojem področju zaposlitev dejansko dobili.
Keywords: vzgoja in izobraževanje, diplomanti, nezaposljivost, regulirani poklici, pripravništvo, strokovni izpit
Published in DKUM: 02.03.2021; Views: 1590; Downloads: 124
.pdf Full text (1,88 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica