| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA - MOBILNI APARATI V SLOVENIJI
Jasna Sajevec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Od začetka človeštva pa vse do danes so se spremembe na trgu dogajale neverjetno hitro in bliskovito. Še pred nekaj desetletji ljudje niso poznali tehnologije, prav tako trg še ni bil tako razvit kot je danes. Sčasoma se je na trgu pojavilo vedno več izdelkov, kateri so nam skrajšali dodatna opravila in nam lajšali delo. Nastajalo je vedno več podjetij, ki so ponujala iz dneva v dan več raznolikih izdelkov in storitev. Danes pa je trg že prenasičen z novonastalimi podjetji in vedno večjo izbiro izdelkov. Izdelki so nekoč imeli dolgo življenjsko dobo, prav tako so za napredek potrebovali veliko več časa kot je zanj potrebno danes. Življenjske dobe izdelkov v modernejših časih so vse krajše, k čemur je pripomogel predvsem rekordno hiter tehnološki razvoj in nenehne spremembe na področju tehnologij in razvoja. Za izdelke v današnjem času je za uspeh pomembno predvsem, da so tehnološko napredni in razviti, izjemno zmogljivi in uporabni ter da nam ponujajo čim več funkcij. Ker je konkurenca na trgu vse bolj pestra, se morajo proizvajalci neverjetno truditi za obstoj in uspeh svojih izdelkov, ter vanje nenehno vlagati dodatne raziskave in izboljšave. Tudi mobilni aparati so vse bolj napredni, zmogljivejši in tehnološko razviti. Na trgu se pojavlja vedno več proizvajalcev mobilnikov, ki želijo prepričati svoje potrošnike z izbiro in vsebino. Vedno več pa se na trgu pojavlja tudi različnih znamk aparatov. Mobilne aparate izpred nekaj let izpodrivajo s trga vse bolj priljubljeni pametni aparati, ki so neverjetno izpopolnjeni in nadgrajeni in kateri bodo zaznamovali celotno človeštvo.
Keywords: življenjski ciklus izdelka, izdelek, mobilni aparati, znamke mobilnih aparatov, mobilna telefonija, trg mobilnih aparatov
Published: 06.12.2012; Views: 1113; Downloads: 108
.pdf Full text (1,47 MB)

2.
STRATEGIJE OBLIKOVANJA CEN NA PODROČJU STORITEV
Jasna Sajevec, 2015, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je na podlagi teoretičnih izsledkov in prakse proučiti in predstaviti strategije oblikovanja cen na področju storitev, in sicer na primeru frizerskih storitev v Sloveniji. Z uporabo ustrezne metodologije želimo izvedeti, kako pomembno je oblikovanje cen posameznih storitev ter kateri dejavniki lahko vplivajo na samo oblikovanje cen. Prav tako želimo izvedeti, kako v nekaterih frizerskih salonih po Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Slovenj Gradec) oblikujejo cene ter kakšne metode oblikovanja cen uporabljajo v teh salonih. V teoretičnem delu magistrskega dela smo se najprej podrobneje posvetili opredelitvam cen različnih avtorjev in tudi opredelitvam cen z marketinškega vidika. V tem delu smo predstavili tudi različne dejavnike, ki vplivajo na samo oblikovanje cen. Predstavili smo tudi celovit postopek oblikovanja cen, osredotočili smo se predvsem na odnos med ceno in kakovostjo, ter predstavili vseh šest korakov za oblikovanje cen. Pri zadnjem delu teoretičnega dela magistrskega dela pa smo se usmerili predvsem na storitveno področje, predstavili smo pomen, značilnosti in vrste storitvenih področij. Proučevali smo tudi pomen frizerstva kot storitvene dejavnosti, kjer smo opredelili samo frizerstvo in opisali oblikovanje cen v frizerskih salonih. V empiričnem delu magistrskega dela preverjamo konceptualni model na reprezentativnem vzorcu. Izbrali smo si po 3 salone v Mariboru, Ljubljani ter Slovenj Gradcu. V vsakem od teh salonov smo opravili intervju z lastnikom salona ter razdelili 10 strukturiranih anketnih vprašalnikov strankam v vsakem salonu. Lastnike salonov smo v intervjujih spraševali predvsem o metodah oblikovanja cen v njihovih salonih, anketirance pa o zadovoljstvu v salonu in zvestobi do salona ter kakšen pomen imata zanje denarni in nedenarni vidik cen. V sklepu smo predstavili ključne rezultate in ugotovitve, ki smo jih pridobili pri raziskavi našega dela, ter predstavljamo glavne ugotovitve v nalogi in podajamo nasvete za naprej.
Keywords: cena, oblikovanje cen, storitev, frizerstvo
Published: 02.03.2016; Views: 695; Downloads: 134
.pdf Full text (1,92 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica