| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU MERKUR D.D.
Jasmina Fanedl, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Današnji, hitro spreminjajoči se svet pretresajo velika nasprotja. Osnova vsemu je silen razvoj znanosti in tehnike v zadnjih nekaj desetletjih. Tak razvoj prinaša skokovit porast znanja domala na vseh področjih našega življenja in delovanja. Prav tako pa ne prinaša samo ugodnosti, spremljajo ga tudi negativni pojavi, ki včasih celo ogrožajo človekovo življenje in bivanje. Tako kot v drugih podjetjih v današnjem času, je tudi v delniški družbi Merkur d.d., kjer se zavedajo, da prave vrednosti podjetja ni mogoče pokazati le s številkami, kajti največje premoženje so ljudje s svojim znanjem, veščinami in spretnostmi. Žal pa ni dovolj, da se zadovoljimo z osnovnim znanjem, temveč se moramo ves čas izobraževati, izboljševati svoje sposobnosti, pridobivati nove ideje. Teoretični del diplomske naloge obravnava temeljne pojme, ki so povezani z motivacijo zaposlenih za izobraževanje, empirični del pa na osnovi ankete zajema analiziranje rezultatov in podajanje ugotovitev in predlogov. Namen raziskave je, v teoretičnem delu podrobneje predstaviti povzetke najpomembnejših elementov na področju motivacije zaposlenih za izobraževanje, pojem in pomen motivacije v izobraževanju, ter motivacijske dejavnike, ki vplivajo na aktivnosti zaposlenih. V empiričnem — raziskovalnem delu, pa sem želela ugotoviti, kaj zaposlene najbolj motivira pri odločitvi za izobraževanje in kaj najmanj. Analiza rezultatov ankete je pokazala, da se je več kot polovica zaposlenih pripravljenih dodatno izobraževati pod določenimi pogoji, čeprav v podjetju od njih tega ne bi zahtevali. Za zaposlene je najpomembnejši motivacijski dejavnik večja strokovnost posameznika. Možnost ohranitve delovnega mesta in osebna rast posameznika pa najmanj pomemben motivacijski dejavnik. Večina zaposlenih je zadovoljna s svojim delom, polovica vseh anketiranih je zadovoljna z lokacijo delovnega mesta, z medsebojnimi odnosi, delovnim časom in odnosi z vodjem. Prav tako je večina zaposlenih mnenja, da vodstvo podjetja dovolj vzpodbuja določene oblike izobraževanja.
Keywords: motivacija, izobraževanje, kadri, zaposleni, znanje
Published: 25.08.2010; Views: 2240; Downloads: 222
.pdf Full text (2,58 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica