| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VÉDENJE OTROK NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE RADLJE OB DRAVI O ŽIVI NARAVI
Janja Orter, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Védenje o živi naravi otrok na prehodu iz prvega v drugo triletje osnovne šole Radlje ob Dravi je razdeljeno na dva dela – na teoretični in empirični del, ki se med seboj dopolnjujeta. V teoretičnem delu podrobneje predstavljamo naravo (okolje, ekosistem ter neživo in živo naravo – slednji posvečamo največ pozornosti), naravoslovje (s poudarkom na zgodnjem naravoslovju), naravoslovno pismenost, naravoslovne postopke in analizo učnih načrtov, in sicer za pouk spoz-navanja okolja v 3. razredu ter naravoslovja in tehnike v 4. in 5. razredu s stališča žive narave. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, narejene na vzorcu 143. učencev Osnovne šole Radlje ob Dravi, kjer smo ugotavljali, kako dobro (in če sploh) poznajo živo naravo. Ugotavljamo, da učenci živo naravo dob-ro poznajo. Pri prepoznavanju rastlin na vrtu in poznavanju živali v gozdu so suvereni. Njihovo znanje o poznavanju žive narave na kmetiji je zelo dobro. Znanje s področja živali na travniku in na vrtu pa je zadovoljivo. Nekoliko šibkejše je védenje in znanje s področja rastlin na travniku in v gozdu ter s področja žive narave na reki.
Keywords: narava, živa narava, osnovna šola, začetno naravoslovje
Published in DKUM: 08.01.2014; Views: 1081; Downloads: 112
.pdf Full text (3,25 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica