1.
VÉDENJE OTROK NA PREHODU IZ PRVEGA V DRUGO TRILETJE OSNOVNE ŠOLE RADLJE OB DRAVI O ŽIVI NARAVIJanja Orter, 2013, undergraduate thesis
Abstract: Diplomsko delo Védenje o živi naravi otrok na prehodu iz prvega v drugo triletje osnovne šole Radlje ob Dravi je razdeljeno na dva dela – na teoretični in empirični del, ki se med seboj dopolnjujeta. V teoretičnem delu podrobneje predstavljamo naravo (okolje, ekosistem ter neživo in živo naravo – slednji posvečamo največ pozornosti), naravoslovje (s poudarkom na zgodnjem naravoslovju), naravoslovno pismenost, naravoslovne postopke in analizo učnih načrtov, in sicer za pouk spoz-navanja okolja v 3. razredu ter naravoslovja in tehnike v 4. in 5. razredu s stališča žive narave. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, narejene na vzorcu 143. učencev Osnovne šole Radlje ob Dravi, kjer smo ugotavljali, kako dobro (in če sploh) poznajo živo naravo. Ugotavljamo, da učenci živo naravo dob-ro poznajo. Pri prepoznavanju rastlin na vrtu in poznavanju živali v gozdu so suvereni. Njihovo znanje o poznavanju žive narave na kmetiji je zelo dobro. Znanje s področja živali na travniku in na vrtu pa je zadovoljivo. Nekoliko šibkejše je védenje in znanje s področja rastlin na travniku in v gozdu ter s področja žive narave na reki.
Keywords: narava, živa narava, osnovna šola, začetno naravoslovje
Published in DKUM: 08.01.2014; Views: 1081; Downloads: 112
Full text (3,25 MB)