| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SPLETNE TRGOVINE S POUDARKOM NA SPLETNIH DRAŽBAH
Janja Fras, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času napredne tehnologije se je nakupovanje preko spleta močno razširilo in vedno več je uporabnikov, ki jim to predstavlja vsakdanji način nakupovanja. Spletno nakupovanje je hitro, enostavno, ter dostopno kar iz domačega fotelja. Izdelava spletnih strani in internet sta postala nuja za podjetje. Za uspešnost spletnih strani je potreben aktivni spletni pristop. Optimizacija spletnih vsebin je danes najbolj pomembna naloga spletnih razvijevalcev. Priti na prvo mesto, biti na prvi strani in biti najbolj viden, so želje vsakega naročnika. Takšne rezultate pa lahko dosežemo le z oziranjem na značilnost vsebine celostnega koncepta, jezika, navigacijo, obliko in primernost informacij. Prav tako je pomemben vizualni izgled in usklajene ter privlačne barve, toda če portal drugače ni uporaben je to premalo. Od vsega tega je odvisno ali se bo spletni kupec odločil za nakup in se še kasneje vračal, ali pa je to njegov prvi in hkrati tudi zadnji obisk. Zato se mora vsako podjetje skrbno in sila premišljeno lotiti projekta predstavitve spletne strani. Pri tem pa mora jasno vedeti kaj želi in komu bodo spletne strani pravzaprav namenjene. E-tržnice predstavljajo idealno mesto za trgovsko menjavo, saj tako zbližujejo dobavitelje, prodajalce in kupce s podobnimi poslovnimi interesi. Trgi postajajo vse bolj zahtevnejši, kar pomeni, da je konkurenca velika in prav zaradi tega se morajo podjetja zavedati, da je takšen način poslovanja za njih nujno potreben. Tega se zavedajo tudi slovenske spletne trgovine – on-line dražbe (Bolha.com, e-Trg.com, Oglas.com), ki si medsebojno konkurirajo. Bolha.com je zajela celoten koncept spletnih stani, kar se odraža v tem da je najuspešnejša slovenska on-line dražba. To smo ugotovili s medsebojnim primerjanjem teh treh on-line dražb. Ugotovili smo tudi da so si vse tri on-line dražbe medsebojno zelo podobne, vendar e-Trg.com ni ažuren, zato ne more delati konkurence ostali dvema on-line dražb, saj je ažurnost poglavitna pri spletnih trgovinah. Vse tri on-line dražbe pa so osvojile koncept, jezika, navigacije, oblike in primernost informacij. Prav tako tudi vizualni izgled ter usklajenost in privlačne barve.
Keywords: • Internet • Spletne strani • Spletne trgovine • E-tržnica
Published: 03.11.2011; Views: 1249; Downloads: 146
.pdf Full text (3,08 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica