| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga dejavnikov kakovosti pri doseganju uspešnosti podjetja – študija primera Petrol d.d., Ljubljana
Janez Šifkovič, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V današnjem času je kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, saj si podjetja s tem skušajo pridobiti nove kupce in hkrati povečati svoj tržni delež. Dobra kakovost storitev in izdelkov nam lahko prinese konkurenčno prednost. To slišimo skoraj vsak dan. Danes kakovost predstavljajo bolj kakovostne tehnologije kot tudi pregled in simplifikacija že znanih tehnologij. Hitreje in boljše želimo doseči z manj sredstvi. Petrol d. d. je v letih svojega delovanja veliko vložil v kakovost storitev ter izdelkov na prodajnih mestih. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kje lahko Petrol d. d. izboljša storitev, ki jo ponuja na svojih prodajnih mestih. Ugotovitve smo dobili s pomočjo SERVQUAL analize, s katero smo prikazali, v katerih segmentih kakovosti podjetje Petrol d. d. še potrebuje izboljšave. V raziskavi smo merili, kakšen je razkorak med pomembnostjo ter izvajanjem storitve na prodajnem mestu. Vprašanje, katerega si bomo zastavili, je, ali obstajajo razlike med pričakovano ter zaznano kakovostjo storitev na prodajnem mestu. S tem nam bodo zaposleni povedali, kakšne so njihove naloge ter ali jih izpolnjujejo v celoti. Poskušali bomo ugotoviti, če imajo zaposleni dobre vodje ter ali potrebujejo samo pravo usmeritev in malo več motivacije za delo. Če Petrol d. d. najde rešitev, s katero bi dvignil motivacijo zaposlenega, je velika možnost, da se bo kakovost storitev povečala. Včasih je bila v podjetju Petrol d. d. primarna dejavnost prodajanje naftnih derivatov. Sčasoma pa je podjetje začelo ponujati poleg goriv tudi najbolj splošne življenjske potrebščine. Širitev ponudbe na prodajnih mestih se je spreminjala s časom, saj je potrebno ponuditi več, kot ponuja konkurenca. Mislimo, da je v današnjem času kakovost ključnega pomena za vsako podjetje, tako za malo kot za veliko. Z dobro kakovostjo si prizadevajo zmanjšati stroške in povečati prodajo, saj je cilj vsakega podjetja poslovati s čim višjim dobičkom
Keywords: management kakovosti, storitve, modeli kakovosti, kupec, stroški
Published: 09.06.2017; Views: 745; Downloads: 92
.pdf Full text (1022,67 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica