| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
Strateško načrtovanje gospodarskega razvoja mest in regij
Petra Grah, Vito Bobek, 2008, published scientific conference contribution

Abstract: Mesta in regije se soočajo s številnimi gospodarskimi in razvojnimi težavami, zato morajo izkoristiti svoj razpoložljiv kapital, saj si bodo le tako zagotovila konkurenčnost in prepoznavnost. Za razvoj mest in regij je pomembno analizirati stanje, oblikovati vizijo s strateškimi cilji, proučiti njihov trenutni položaj ter izbrati pravi pristop, s katerim bodo vizijo v prihodnosti uresničili. Pri procesu preporoda pa se morajo osredotočiti tudi na nekaj ključnih razvojnih projektov, ki podpirajo strateške razvojne cilje in s tem izboljšujejo kakovost življenja tako v mestih kakor tudi v regijah.
Keywords: analiza, mesta, urbana naselja, razvoj, razvojna strategija, konkurenca, konkurenčnost
Published: 10.07.2015; Views: 501; Downloads: 39
URL Link to full text

5.
Performance indicators of management buyouts using the analytic hierarchy process method
Petra Grah, Vesna Čančer, Borut Bratina, 2018, original scientific article

Abstract: Background and Purpose: In Slovenia, few management buyout (MBO) studies have been carried out. The focus was mostly on the motives for acquisition of companies and the success rate of the acquisitions. This paper aims to analyse the indicators which suggest an impending bankruptcy or financial restructuring of companies and explore how these indicators are different for successful and unsuccessful MBOs. Methodology: In the survey, we included 23 selected MBOs in Slovenia between 2005 and 2008, using the following financial and non-financial indicators: profitability, performance, solvency and liquidity, using the analytic hierarchy process method. The key aim of the survey was to use financial and non-financial indicators to study if target companies where bankruptcy or financial restructuring has not yet been initiated prevalently have higher aggregate values compared to those in which bankruptcy or financial restructuring procedures have already begun. Thus, we used the selected indicators to demonstrate one of the possible methods to predict the success of a particular MBO. Results: We found that in most examples of unsuccessful MBOs, target companies have poorer results in terms of performance, solvency and liquidity, when compared to successful MBOs. Based on the selected areas, we divided the results into four quarters. We found that most target companies where MBOs had been unsuccessful are ranked in a lower quarter than most of the target companies where the MBOs had been successful. Conclusion: The papers main contribution is the finding that the selected financial and non-financial indicators differ in cases of successful and unsuccessful MBOs. This knowledge helps us to find ways of avoiding these situations in the future.
Keywords: management buy-outs, management, bankruptcy models, financial and non-financial indicators, the analytic hierarchy process
Published: 10.10.2018; Views: 406; Downloads: 173
.pdf Full text (634,12 KB)
This document has many files! More...

6.
7.
8.
PROJEKT ORGANIZACIJE GRADBIŠČA ZA POSLOVNI OBJEKT TRGOVSKI CENTER MERKUR MURSKA SOBOTA S TERMINSKIM PLANOM NAPREDOVANJA DEL
Mojca Grah, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Povzetek: V začetku diplomskega dela je opisan del problemov, s katerimi se gradbeništvo srečuje v današnjem času. Sledi predstavitev realnega primera gradbišča in obdelava organizacije gradbišča. Narejena je predhodna preučitev pogojev grajenja, dimenzioniranje začasnih objektov, instalacije na gradbišču. Vse to pa je tudi grafično prikazano na organizacijski shemi gradbišča. Termin izgradnje trgovskega centra Merkur je časovno prikazan s terminskim planom napredovanja del v najbolj
Keywords: Ključne besede: gradbeništvo, gradbena dela, organizacija gradbišča, terminski plan
Published: 09.02.2009; Views: 4419; Downloads: 645
.pdf Full text (3,33 MB)

9.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE PODJETJA MARIBORSKA LIVARNA MARIBOR Z BANKAMI
Eva Grah, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega seminarja je osredotočena na sodoben način poslovnega komuniciranja znotraj podjetij in med podjetji- elektronsko poslovanje. Pojav sega desetletje nazaj, ko je bila prvič uporabljena računalniška tehnologija. Začelo se je z računalniško izmenjavo podatkov med podjetji. Ta način poslovanja se je začel z razvojem informacijske in komunikacijske tehnologije. Podjetja morajo biti za elektronsko poslovanje ustrezno tehnološko opremljena. Potrebujejo osnovno in omrežno informacijsko opremo. Pravi razvoj je ta način poslovanja doseglo z razvojem računalniških omrežij- predvsem z razvojem interneta, ki je postal svetovno komunikacijsko in informacijsko omrežje. Danes preko interneta potuje veliko informacij in mogoča uporabnikom številne možnosti uporabe. Preko interneta se povezujejo mnoga podjetja. Nekatera podjetja so razvila lastno omrežje, ki je priključeno na lokalno mrežo- intranet. Z razvojem elektronskega poslovanja, je bilo potrebno urediti tudi pravno področje. Tako imamo v Sloveniji zakon, ki ureja to področje (ZEPEP) in ki je tudi usklajen z evropskimi smernicami na tem področju. Povsod po svetu posvečajo elektronskemu poslovanju precej pozornosti in mu pripisujejo velik pomen. Za MLM d.d. je elektronsko poslovanje pomembno, saj podjetje ne posluje samo na slovenskem tržišču, temveč tudi s tujimi trgi. Lažji prenos informacij omogoča, da je podjetje uspešno in da lahko na ta način pridobiva tudi nove stranke.
Keywords: – elektronsko poslovanje, – medmrežje, – zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu, – računalniška izmenjava podatkov.
Published: 13.12.2011; Views: 1470; Downloads: 95
.pdf Full text (1,19 MB)

10.
KAKO IZBOLJŠATI PROCESE TRŽENJA V TERMAH VIVAT
Tilen Grah, 2010, final seminar paper

Abstract: Naslov diplomske naloge je kako spremeniti poslovne procese trženja v Termah Vivat, kar pomeni, da smo se osredotočili na Terme Vivat v okviru procesa trženja. Trženjski proces zajema novo obliko izvajanja procesa trženja, ki se prilagaja veliki ponudbi Term Vivat, ki postaja eden izmed vodilnih turističnih ponudnikov kakovostnih storitev v tem delu Evrope. V uvodnem delu smo na kratko predstavili področje raziskovanja in predmet raziskave, navedli smo namen in cilj diplomske naloge, osnovne trditve, predpostavke in omejitve ter metode raziskovanja. V drugem poglavju sledi predstavitev Term Vivat, začetek delovanja in razvoj Term od leta 2005. Opisali smo značilnosti poslovanja Term Vivat, ki dajejo velik poudarek plačilni disciplini do svojih partnerjev in do svojih zaposlenih. V Termah Vivat je trenutno zaposlenih 85 sodelavcev, ki s svojo predanostjo, odgovornim delom in izvajanju kakovostnih storitev izkazujejo zaupanje in pripadnost podjetju. V tem poglavju se nahaja še opis trenutnega trženja v Termah Vivat in strategije trženja. V tretjem poglavju je predstavljen proces trženja v Termah Vivat in predlog za izboljšavo procesa trženja, ki temelji na vzpostavitvi nove strukture. Poleg direktorja trženja imamo pet vodij različnih primarnih trgov Term Vivat. V četrtem poglavju so opisani predlogi izvajanja procesa trženja. Opisani so oglaševanje, osebna prodaja in neposredno trženje. To poglavje obsega še spremembo produktov po posameznih trgih, sprememba cenovne politike po posameznih trgih in produktih ter vzpostavitev službe za plan in kontroling v trženju. V petem poglavju smo opisali še odprte probleme, ki ostanejo po spremembi procesa trženja. Sledi še sklep diplomske naloge.
Keywords: Poslovni procesi, trženje, turizem, Terme Vivat
Published: 27.01.2011; Views: 2143; Downloads: 269
.pdf Full text (706,39 KB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica