| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Geografski informacijski sistem za beleženje opazovanih ptic
Jan Breznar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavimo izdelan geografski informacijski sistem za beleženje opazovanj ptic in analiziranje statistike njihovih pojavitev. V prvem delu analiziramo obstoječa sorodna orodja z vidika njihovih prednosti in slabosti, kar je osnova za naše delo. Slednje predstavimo v nadaljevanju, kjer podrobneje opišemo osnovne komponente sistema, njihovo delovanje in ključne funkcionalnosti, ki izhajajo iz njih. Z rezultati pokažemo učinkovitost razvitega GIS, diplomsko nalogo pa zaključimo z navedbo možnih razširitve in nadgraditve sistema.
Keywords: geografski informacijski sistem, spletna aplikacija, mobilna aplikacija, geoprostorski podatki
Published: 18.10.2021; Views: 71; Downloads: 11
.pdf Full text (1,99 MB)

2.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru smeri elektronskega poslovanja
Jan Breznar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Ker običajni potrošniki preživijo vedno več časa na spletu in mnogi komunicirajo med seboj izključno prek družbenih omrežij, je postalo dobro poznavanje spletnih tehnologij nuja za vse vrste podjetnikov. Kanalov za stopanje v stik z ljudmi na spletu ne primanjkuje. Podjetja imajo za komuniciranje na voljo vse od elektronske pošte do številnih družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Twitter in druga. Nekatera skušajo prehiteti konkurenco z uporabo oglaševanja prek signala GPS, druga pa stavijo na dobro oblikovana spletna mesta. Smer Elektronsko poslovanje na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru se dobro zaveda pomena digitalnih tehnologij, saj so njihove stranke prav mladi, ki so jim spletni načini komuniciranja samoumevni. Da lahko smer prepriča čim več študentov za izbiro usmeritve, se mora potruditi na vseh svojih spletnih kanalih. Zadovoljiti pa mora tudi že vpisane študente ter delodajalce. Vse to jim brez stroškov omogočajo informacijske rešitve digitalnega marketinga.
Keywords: digitalni marketing, družbena omrežja, optimizacija spletnih strani, spletno oglaševanje, strategije digitalnega oglaševanja
Published: 30.11.2017; Views: 661; Downloads: 114
.pdf Full text (1,37 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica