| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu : magistrsko delo
Jakob Šuster, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Keywords: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Published in DKUM: 21.11.2019; Views: 1403; Downloads: 126
.pdf Full text (4,72 MB)

2.
PRIPRAVA IN PREDLOG KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE ZA SPLETNI RADIO YOUREUPRADIO
Jakob Šuster, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Temeljni namen diplomske naloge je priprava komunikacijske strategije za spletni radio Youreupradio. Za boljše razumevanje delovanja Youreup radia, smo predstavili teoretični okvir alternativnih in skupnostnih medijev, ter vanj Youreup radio ustrezno umestili. V nadaljevanju naloge smo raziskali teorijo strateškega komuniciranja in priprave komunikacijske strategije. V praktičnem delu smo Youreup radio analizirali ter zanj pripravili komunikacijsko strategijo.
Keywords: alternativni radio, spletni radio, skupnostni radio, komunikacijska strategija, komuniciranje, strategija
Published in DKUM: 25.02.2015; Views: 2475; Downloads: 251
.pdf Full text (35,15 MB)

Search done in 0.64 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica