| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ŠTUDIJA PRIMERA DRUŽABNIH OMREŽIJ ZA IZVAJANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Jaka Jauh, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na pregled družabnih omrežij (iSlovar) in možnosti, ki jih ta ponujajo na področju marketinga podjetij. Sprehodili smo se skozi razvoj spleta ter pripravili kratek pregled trenutno najbolj aktualnih družabnih omrežij. Naš cilj je bil, da čim bolje izkoristimo potencial, ki ga za izvajanje trženjskih aktivnosti ponujajo družabna omrežja. Tako smo zasnovali marketinško kampanjo v kateri smo uporabili tudi družabna omrežja kot enega od komunikacijskih kanalov. Na praktičnem primeru smo se lotili priprave marketinške kampanje za spletni portal Planet.Siol.net, ki vključuje uporabo družabnih omrežij, izbranih s pomočjo analiz,opravljenih v sklopu diplomske naloge. Zasnovali smo celotno kampanjo, od stroškovne ocene do strategije, priprave media plana in merjenja učinkov kampanje. Problem, ki ga obravnavamo v sklopu diplomske naloge je, kako v današnji poplavi medijev in oglasov, ki na človeka prežijo na vsakem koraku, najti najboljše možnosti oglaševanja. Oglaševanje mora namreč doseči predvsem ciljno publiko, ki bi jo naš produkt utegnil zanimati. Hkrati pa smo se trudili, da bo oglaševanje cenovno ugodno in imelo vseeno čim večji učinek. Tako smo se osredotočili na oglaševanje na svetovnem spletu, natančneje, s pomočjo družabnih omrežij. Ta že igrajo pomembno vlogo v evoluciji spleta, ne igrajo pa še tako ključne vloge v oglaševanju samem. Kot zelo močan spletni medij še niso dovolj dobro izkoriščeni, kljub temu, da nudijo tudi vse prednosti oglaševanja na spletu kot so: možnost ciljanega oglaševanja, merjenja rezultatov itd. Poleg tega pa omogočajo še grajenje skupnosti in dvig ugleda blagovnih znamk, če se z njimi ustrezno ukvarjamo. Na ta del uporabe družabnih omrežij smo se še posebej osredotočili in tako smo pripravili tudi strategijo nastopa podjetja in njegovih produktov v sklopu družabnih omrežij. Skozi kampanjo smo rezultate sproti spremljali in tako merili učinkovitost izvedbe. Pričakovali smo, da bomo s komunikacijo in izvedbo trženjskih aktivnosti povišali prepoznavnost in ugled blagovne znamke Planet.Siol.net. Krepili smo pripadnost obstoječih uporabnikov in pridobivali nove uporabnike, kar smo dosegli z ustrezno komunikacijo. Glede na rezultate,ki smo jih sproti spremljali pa smo lahko kontrolirali učinkovitost posameznih akcij v sklopu kampanje in uspešne akcije uporabljali pogosteje ter jih nadgrajevali.
Keywords: Svetovni splet, Družabno omrežje, Družbeni mediji, Spletno komuniciranje, Tržno komuniciranje
Published: 12.11.2012; Views: 1583; Downloads: 266
.pdf Full text (1,85 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica