| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PEDAGOŠKO TEHNOLOŠKO VSEBINSKO ZNANJE ŠTUDENTOV BIOLOGIJE, IZKAZANO V DNEVNIKIH OBVEZNE PRAKSE
Iris Petrovič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Učitelji morajo poleg obvladovanja stroke, teoretične podkovanosti v pedagogiki, psihologiji, didaktiki in drugih vedah obvladovati različne metode, tehnike, pristope, vključevanje različnih pripomočkov ipd. (Marentič Požarnik, 1987). Pomembno pa je tudi usposabljanje učitelja za ravnanje, ki temelji na znanju, ki je pretehtano oziroma kot pravi avtorica, premišljeno ravnanje (Lepičnik Vodopivec, 2008). Zato izobraževanje študentov-bodočih učiteljev v univerzitetnih študijskih programih vključuje tako teoretično kot praktično sestavino, pri čemer je poudarek predvsem na načelih, ki so podlaga pedagoškim odločitvam (Cvetek, 2005, str. 77). Teoretična sestavina učiteljevega znanja je predlagana z modelom pedagoško tehnološko vsebinskega znanja (PTCK). V raziskavi, ki smo jo izvedli, smo ugotavljali, kako se PTCK izkazuje v dnevnikih pedagoške prakse študentov biologije. Z analizo smo prišli do nekaterih zaskrbljujočih ugotovitev npr. o preveliki oz. premajhni pogostosti nekaterih na nastopih izvajanih metod; glede nivojev zastavljanja ciljev in glede uporabljanja tehnologij pa tudi do nekaterih zelo pozitivnih, ki se nanašajo npr. na kombiniranje učnih oblik v eni učni enoti, kombiniranja učnih metod na eni učni enoti ali na splošno mnenje študentov o pedagoški praksi.
Keywords: pedagoško tehnološko vsebinsko znanje, izobraževanje učiteljev, pedagoška praksa
Published: 18.07.2011; Views: 1796; Downloads: 94
.pdf Full text (1,89 MB)

2.
NAMEMBNOST IN VARNA UPORABA IZBRANIH NAPRAV V ŠOLSKIH KEMIJSKIH LABORATORIJIH
Iris Čelofiga Petrovič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Eksperimentalno delo v šolskih kemijskih laboratorijih je ključna metoda poučevanja in učenja na stopnji osnovnega in srednjega kemijskega izobraževanja (Sikošek, b.l.). Učenci/dijaki med eksperimentiranjem uporabljajo različne, vendar enostavne naprave in laboratorijsko opremo, ki jim omogoča primerjalno opazovanje in merjenje pojavov, s tem pa razvijajo eksperimentalni pristop (Vrtačnik, M. in sodelavci, 2000). Katere naprave za eksperimentiranje pri pouku kemije naj posedujejo osnovne in srednje šole, je predpisano v virih »Priporočena učila za devetletno osnovno šolo« in »Standardi in normativi opremljenosti pri pouku kemije«. V diplomskem delu sem se osredotočila na predstavitev uporabnosti šestih sodobnejših naprav iz opreme šolskih kemijskih laboratorijev (centrifuga, elektronska analizna in elektronska precizna tehtnica, konduktometer, laboratorijski pH meter in vodotesni pH meter in termometer) in štirih sodobnejših nadstandardnih naprav, katerih prisotnost v šolskih kemijskih laboratorijih bi ob ustrezni uporabi omogočila kakovostnejšo in enostavnejšo izvedbo nekaterih eksperimentov, predvidenih v učnih načrtih (elektronsko palično mešalo, Kippov aparat, membranska vakuumska črpalka in rotavapor). Ker morajo biti izobraževalne ustanove varno delovno mesto in učno okolje (»Varnost in zdravje pri delu v šolstvu«, b.l.), sem se osredotočila tudi na varnostni vidik uporabe vseh desetih izbranih naprav.
Keywords: šolski kemijski laboratorij, laboratorijske naprave, varnost, uporaba
Published: 25.11.2011; Views: 1227; Downloads: 67
.pdf Full text (24,33 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica