| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA POUČEVANJA GLASBENE VZGOJE V SLOVENIJI IN NA PORTUGALSKEM
Iris Forjan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Predmet glasbena vzgoja že po svoji naravi omogoča otroku celosten razvoj. Tako vpliva na otrokov spoznavni, estetski, psihosocialni, psihomotorični in afektivni razvoj. Z glasbenimi dejavnostmi otrok pridobiva in bogati svoje glasbeno znanje in vedenje. Namen diplomskega dela je bil predstaviti glasbene dejavnosti in interes otrok pri pouku glasbene vzgoje, odnos otrok in poznavanje slovenske oziroma portugalske ljudske glasbe. Opisali smo portugalski in slovenski šolski sistem. Prav tako smo predstavili temeljne cilje glasbene vzgoje ob koncu prvega obdobja osnovnošolskega izobraževanja v Sloveniji in na Portugalskem. V raziskavo je bilo vključenih 134 učencev, od tega 76 slovenskih in 58 portugalskih. Za raziskavo sta bili uporabljeni deskriptivna in kavzalna neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovalnega dela, rezultati pa so bili pridobljeni na podlagi anketnih vprašalnikov in primerno obdelani v računalniškem programu SPSS. Rezultati raziskave so pokazali, da je poslušanje glasbe najbolj priljubljena glasbena dejavnost slovenskih in portugalskih učencev, slovenski učenci poznajo veliko več ljudskih pesmi kot portugalski, oboji pa so se naučili največ ljudskih pesmi pri pouku.
Keywords: Ključne besede: glasbena vzgoja, učni načrt osnovnošolskega izobraževanja, slovenski šolski sistem, portugalski šolski sistem, Portugalska
Published: 06.02.2012; Views: 1959; Downloads: 169
.pdf Full text (2,25 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica