| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE STANDARDOV S PODROČJA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE V MARIBORSKI KNJIŽNICI
Irena Sirk, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Naloga obravnava uvajanje sistema za upravljanje varovanja informacij (SUVI) s pomočjo standarda ISO/IEC 27001:2005 v Mariborsko knjižnico. Kratko sta predstavljena dva standarda: ISO 9001:2008 ter ISO 27001:2005. Izdelana je bila analiza obstoječega stanja informacijske varnosti v Mariborski knjižnici. Izvedeni so bili intevjuji z zaposlenimi in pregledana je bila knjižnična dokumentacija. Vključili smo 133 kontrol iz 11 poglavij standarda ISO/IEC 27001:2005. Glavna priporočila analize se nanašajo na: a) pomanjkljivo in neažurno dokumentacijo, ki jo zahteva sistem za upravljanje varovanja informacij, b) nedefinirane ali slabo definirane procese in c) pomanjkljivosti posameznih tehničnih rešitev v informacijskem sistemu knjižnice. Ker ima Mariborska knjižnica veljaven certifikat za sistem vodenja kakovosti SIST ISO 9001:2008, je bila izdelana primerjava s standardom ISO/IEC 27001:2005. Namen primerjave je zagotoviti enotno upravljanje procesov, ki bo zadostilo zahtevam obeh standardov brez nepotrebne porabe virov.
Keywords: Kakovost, informacijski sistem, knjižnica, sistem upravljanja varovanja informacij, SUVI, ISO 9001:2008, ISO 27001:2005
Published: 16.07.2013; Views: 1461; Downloads: 176
.pdf Full text (1,05 MB)

2.
SVETOVALNI PROCES PRI IZDELAVI ZAPOSLITVENEGA NAČRTA
Irena Sirk Slapničar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Izguba zaposlitve je za posameznika tudi izziv, saj si v času brezposelnosti lahko pridobi nova znanja in nove izkušnje, vendar pa jo večina doživlja kot hud stres, ki ne vodi le v finančne težave, temveč tudi v psihične, saj brezposelnost močno vpliva na slabšanje samopodobe in občutek varnosti. Zavod RS za zaposlovanje nudi pomoč in stalno spodbudo posamezniku pri iskanju zaposlitve. Zagotavlja njegovo hitrejšo aktivacijo in s tem prehod iz brezposelnosti v novo zaposlitev, hiter prehod iz izobraževanja v zaposlitev, ohranja delovno aktivnost in delovne navade, manjša izgubo delovnih potencialov in znanja ter preprečuje prehod v dolgotrajno brezposelnost. Hitra in ustrezna aktivacija posameznika vpliva na krajšanje časa do zaposlitve, preprečuje zaposlovanje na črno ter zmanjšuje negativne finančne vplive na posameznika in celotno družbo. Individualno svetovanje je poglavitna oblika svetovalnega procesa obravnave brezposelnih oseb in iskalcev zaposlitve, ki je nobena druga oblika ne more v celoti nadomestiti. Po drugi strani s skupinskimi oblikami obravnave dosežemo nekatere cilje lažje kot z individualno obravnavo. Skupinske oblike svetovanja zato niso nadomestilo za individualno svetovanje, ampak koristno dopolnilo. Za učinkovito obravnavo brezposelnih oseb in iskalcev zaposlitve sta potrebni tako individualna kot skupinska oblika obravnave. Skupinsko obliko kariernega svetovanja lahko nudimo samo osebam, ki so same vešče iskanja zaposlitve in nimajo nikakršnih ovir. Nikakor pa ne sme biti prvi razlog za uvedbo skupinske oblike svetovanja racionalna poraba časa, ker lahko to privede do svetovančevih še večjih težav tako na psihični kot karierni ravni. Na Zavodu je potrebno posebno pozornost zaradi izrazitega povečanja obsega dela posvetiti svetovalcem, ki izvajajo svetovalni proces. Svetovalci morajo slediti hitrim spremembam na delovnem mestu in se jim stalno prilagajati, zato jim je potrebno nuditi ustrezno strokovno izobraževanje, izboljšati njihovo predstavljanje storitev za trg dela, dvigniti kompetence na področju komunikacije, svetovanja odraslim in na področju različnih veščin iskanja zaposlitve, ki so pogoj za uspešno in učinkovito delo. Nadrejeni morajo biti pozorni na znake izgorelosti svetovalcev in jih pravočasno odpravljati z motivacijo in nudenjem učenja sprostitvenih tehnik. Z informiranjem in oglaševanjem je potrebno spodbujati večkanalno poslovanje Zavoda s poudarkom na elektronskih storitvah. Z dostopom do informacij in pripomočkov za samostojno vodenje kariere preko številnih eStoritev Zavoda se omogoča posameznikom aktiven pristop k reševanju lastne brezposelnosti, razbremeni se svetovalce ter racionalizira delo.
Keywords: svetovalec zaposlitve, svetovanec, svetovalni proces, zaposlitveni načrt, Zavod RS za zaposlovanje
Published: 29.05.2012; Views: 1668; Downloads: 191
.pdf Full text (1,29 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica