| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Ocenjevanje emisij motornega prometa z uporabo orodij za modeliranje prometa in izpustov (vissim, enviver)
Ingrid Fišer, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na oceno pričakovanih emisij, ki postaja pomemben izziv načrtovalne stroke in vse pomembnejši dejavnik pri sprejemanju prometno političnih odločitev in načrtovanju prometne infrastrukture. S pomočjo modeliranja in simulacij smo preučili, kako vplivajo različni hitrostni režimi in ukrepi za umirjanja prometa v urbanem območju, na obseg emisij, ki jih povzroča motorni promet. Za bistveno razumevanje praktičnega dela, so v nalogi opisani aspekti in delovanje programskih orodij VISSIM in ENVIVER, ki so bili glavni pripomočki, za ocenjevanje emisij. Magistrska naloga prikazuje model krajšega odseka Koroške ceste v Mariboru, v katerem smo izvajali različne spremembe simulacije prometnega toka in ukrepov za umirjanje prometa. Analiza rezultatov prikazuje nihanje količine emisij, ki jih povzročajo ukrepi za umirjanje prometa in povečanje prometnega toka v urbanih območjih. V nalogi smo se omejili na oceno emisij NOX, PM10 in CO2.
Keywords: modeliranje prometa in izpustov, Vissim, Enviver, ocenjevanje emisij motornega prometa
Published in DKUM: 20.03.2019; Views: 1476; Downloads: 180
.pdf Full text (4,96 MB)

3.
EMPIRIČNA METODA ZA DOLOČANJE KAPACITETE TURBO - KROŽNIH KRIŽIŠČ
Ingrid Fišer, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga vsebuje analizo turbo ‒ krožnega križišča na Titovi cesti pri bolnici v Mariboru. S pomočjo empirične metode je mogoče natančnejše ugotavljanje kapaciteto, ki jih dosegajo turbo – krožna križišča v realnih pogojih obratovanja, kot s pomočjo računsko – analitičnih metod, ki temeljijo na mejnih časovnih prazninah. Zato študija temelji na empirični metodi ugotavljanje kapacitete na konkretnem primeru. V nalogi so za lažje razumevanje praktičnega dela, opredeljena bistvene lastnosti turbo ‒ krožnih križišč in dosedanje uporabljene metode za izračun kapacitete le teh.
Keywords: turbo ‒ krožno križišče, kapaciteta, empirična metoda
Published in DKUM: 19.09.2013; Views: 2960; Downloads: 200  (2 votes)
.pdf Full text (2,72 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica