1. Izdelava orodij za ugotavljanje kakovosti izvajanja mestnega avtobusnega prometa v podjetju Marprom : končno poročilo o raziskovalnem projektuSergej Težak, Tomislav Trbušić, Marjan Lep, Jasmin Kaljun, Ingrid Fišer, Jasmin Brčaninović, Jure Hržič, Jure Kukovič, Marko Čuček, Nika Gerold, Sara Grad, Vid Gerhard Hedl, 2017, final research report Keywords: prometno inženirstvo, javni avtobusni promet Published in DKUM: 11.10.2021; Views: 1318; Downloads: 49
Full text (3,76 MB) |
2. Ocenjevanje emisij motornega prometa z uporabo orodij za modeliranje prometa in izpustov (vissim, enviver)Ingrid Fišer, 2019, master's thesis Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na oceno pričakovanih emisij, ki postaja pomemben izziv načrtovalne stroke in vse pomembnejši dejavnik pri sprejemanju prometno političnih odločitev in načrtovanju prometne infrastrukture.
S pomočjo modeliranja in simulacij smo preučili, kako vplivajo različni hitrostni režimi in ukrepi za umirjanja prometa v urbanem območju, na obseg emisij, ki jih povzroča motorni promet.
Za bistveno razumevanje praktičnega dela, so v nalogi opisani aspekti in delovanje programskih orodij VISSIM in ENVIVER, ki so bili glavni pripomočki, za ocenjevanje emisij.
Magistrska naloga prikazuje model krajšega odseka Koroške ceste v Mariboru, v katerem smo izvajali različne spremembe simulacije prometnega toka in ukrepov za umirjanje prometa. Analiza rezultatov prikazuje nihanje količine emisij, ki jih povzročajo ukrepi za umirjanje prometa in povečanje prometnega toka v urbanih območjih. V nalogi smo se omejili na oceno emisij NOX, PM10 in CO2. Keywords: modeliranje prometa in izpustov, Vissim, Enviver, ocenjevanje emisij motornega prometa Published in DKUM: 20.03.2019; Views: 1476; Downloads: 180
Full text (4,96 MB) |
3. EMPIRIČNA METODA ZA DOLOČANJE KAPACITETE TURBO - KROŽNIH KRIŽIŠČIngrid Fišer, 2013, undergraduate thesis Abstract: Diplomska naloga vsebuje analizo turbo ‒ krožnega križišča na Titovi cesti pri bolnici v Mariboru. S pomočjo empirične metode je mogoče natančnejše ugotavljanje kapaciteto, ki jih dosegajo turbo – krožna križišča v realnih pogojih obratovanja, kot s pomočjo računsko – analitičnih metod, ki temeljijo na mejnih časovnih prazninah. Zato študija temelji na empirični metodi ugotavljanje kapacitete na konkretnem primeru. V nalogi so za lažje razumevanje praktičnega dela, opredeljena bistvene lastnosti turbo ‒ krožnih križišč in dosedanje uporabljene metode za izračun kapacitete le teh. Keywords: turbo ‒ krožno križišče, kapaciteta, empirična metoda Published in DKUM: 19.09.2013; Views: 2960; Downloads: 200 (2 votes)
Full text (2,72 MB) |