| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
NAČRTOVANJE IN OCENJEVANJE SPLETNEGA UČNEGA MESTA ZA GLUHE IN NAGLUŠNE
Ines Kožuh, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili načrtovanje spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne, ki smo ga razvili na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru v okviru projekta DEAFVOC 2. Problem, ki se pojavlja, je namreč pomanjkanje e-gradiv, prilagojenih gluhim in naglušnim. Uporabnost sistema smo ocenjevali s pomočjo vprašalnika SUS, pedagoško bogatost sistema pa s prilagojenim pedagoškim indeksom učinkovitosti. Na osnovi dveh ocenjevanj se je izkazalo, da so mlajši uporabniki, ki so internet uporabljali pogosteje, uporabnost sistema ocenili bolje od starejših, manj rednih uporabnikov interneta. Ugotovili smo tudi, da se z večmodalnim pristopom izboljšuje pedagoška bogatost sistema. Na koncu smo analizirali predstavitev spletnega učnega mesta za gluhe in naglušne javnosti na novinarski konferenci, ki se je izkazala za učinkovito medijsko komunikacijsko orodje.
Keywords: e-izobraževanje, e-gradivo, spletno učno okolje, gluhi in naglušni, znakovni jezik, odnosi z mediji
Published: 04.01.2011; Views: 9549; Downloads: 240
.pdf Full text (7,43 MB)

2.
Personalizirana spletna prisotnost v izobraževanju
Ines Kožuh, Matjaž Debevc, Vladan Devedžić, Zoran Jeremić, 2012, published scientific conference contribution

Abstract: V članku predstavljamo idejo za učinkovito učenje v spletnem učnem okolju. Uporabnik, ki se pri reševanju naloge sreča s problemom, lahko zahteva pomoč drugih uporabnikov prek spletnih socialnih omrežij, brez da bi prekinil svoj učni proces in zapustil spletno učno okolje. Sistem samodejno predlaga uporabnike, ki bodo z večjo verjetnostjo rešili problem. Tako se uporabnikova učinkovitost pri učenju izboljšuje.
Keywords: apletna prisotnst, spletno učenje, komunikacijska orodja, e-učenje
Published: 01.06.2012; Views: 1297; Downloads: 56
URL Link to full text

3.
Uporabnost personaliziranega spletnega učnega okolja
Ines Kožuh, Andrej Sarjaš, Zoran Jeremić, Matjaž Debevc, 2012, published scientific conference contribution

Keywords: spletno učno okolje, semantični splet, učenje na daljavo
Published: 10.07.2015; Views: 587; Downloads: 45
URL Link to full text

4.
Social presence and interaction in learning environments
Ines Kožuh, Zoran Jeremić, Andrej Sarjaš, Julija Lapuh Bele, Vladan Devedžić, Matjaž Debevc, 2014, original scientific article

Abstract: With the increased use of social media there is a growing interest in using social interaction and social presence in education. Despite this phenomenon, no appropriate methodology was found on effective integrating of both concepts into online learning. In this study, we propose integrating two different kinds of learning tools to provide social interaction and social presence in Personal Learning Environments. We have evaluated the proposed concept in a classroom setting, using a specific social interaction tool and a specific social presence tool. The findings revealed that although the use of the social interaction tool was positively associated with students% academic success, the perceived ease of using the social presence tool was negatively related to students' success.
Keywords: personal learning environment, social interaction, social presence, online social presence, academic success
Published: 03.08.2017; Views: 500; Downloads: 49
.pdf Full text (810,12 KB)
This document has many files! More...

5.
Enhancement of cyber educational system of Montenegro (ECESM)
Matjaž Debevc, Ines Kožuh, Olga Pregl, 2017, final research report

Keywords: mobilno učenje, Črna Gora, ECESM
Published: 25.09.2017; Views: 253; Downloads: 0

6.
Poročilo o izvedenih testih uporabnosti aplikacije telestiki
Irena Lovrenčič Držanič, Matjaž Debevc, Ines Kožuh, 2019, treatise, preliminary study, study

Keywords: uporabne aplikacije, telestiki, izvajanje testov
Published: 11.03.2019; Views: 355; Downloads: 49
.pdf Full text (2,66 MB)

7.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Keywords: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Published: 21.11.2019; Views: 164; Downloads: 44
.pdf Full text (4,72 MB)

8.
Primerjalna analiza nastopov največjih televizijskih osebnosti slovenske televizije
Tjaša Koder, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena analiza nastopa dveh voditeljev razvedrilnih oddaj na komercialni televiziji. Analizirani sta bili besedna in nebesedna komunikacija voditeljev Vida Valiča in Petra Polesa v oddajah Slovenija ima talent, Vid in Pero šov ter X Factor Slovenija, ki sta jih vodila skupaj. Preučevano je bilo, kakšne so podobnosti in razlike v govoru in prvinah nebesedne komunikacije izbranih voditeljev. S pomočjo analize govora je bilo ugotovljeno, da voditelja uporabljata neknjižni pogovorni jezik, natančneje osrednjeslovenski oz. ljubljanski pogovorni jezik. Analiza mimike, gestikulacije in zunanjega videza je pokazala podobnosti v značilnostih nebesedne komunikacije pri obeh voditeljih. Ugotovljeno je bilo tudi, da se voditelja precej izražata skozi obrazne kretnje, ki pogosto nadomestijo besede. Najpogostejši obrazni izraz je smeh, njegova intenzivnost pa se spreminja glede na primernost v različnih položajih. Oba imata roke večino časa v gibanju. Oblečena sta v enaka, elegantna oblačila. Rezultati analize so lahko kot vodilo primerni za voditelje, ki televizijsko delo šele začenjajo, saj nazorno prikazujejo elemente, ki so pomembni za dober nastop. Hkrati so lahko pridobljeni rezultati uporabni za raziskovalce, ki bi v prihodnosti želeli raziskovati nebesedno in/ali besedno komunikacijo med voditelji ne le razvedrilnih, temveč tudi drugih vrst oddaj na komercialni in javni televiziji.
Keywords: komunikacija, besedna komunikacija, nebesedna komunikacija, razvedrilne oddaje
Published: 02.07.2019; Views: 2275; Downloads: 120
.pdf Full text (1,10 MB)

9.
A comparison of comprehension processes in sign language interpreter videos with or without captions
Matjaž Debevc, Danijela Milošević, Ines Kožuh, 2015, original scientific article

Abstract: One important theme in captioning is whether the implementation of captions in individual sign language interpreter videos can positively affect viewers% comprehension when compared with sign language interpreter videos without captions. In our study, an experiment was conducted using four video clips with information about everyday events. Fifty-one deaf and hard of hearing sign language users alternately watched the sign language interpreter videos with, and without, captions. Afterwards, they answered ten questions. The results showed that the presence of captions positively affected their rates of comprehension, which increased by 24% among deaf viewers and 42% among hard of hearing viewers. The most obvious differences in comprehension between watching sign language interpreter videos with and without captions were found for the subjects of hiking and culture, where comprehension was higher when captions were used. The results led to suggestions for the consistent use of captions in sign language interpreter videos in various media.
Keywords: sign language, comparison, interpreter videos
Published: 19.06.2017; Views: 397; Downloads: 240
.pdf Full text (857,94 KB)
This document has many files! More...

10.
Poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju
Valentina Sreš, 2019, master's thesis

Abstract: Družbeni mediji so postali pomemben del današnje družbe, še posebej mlajših generacij med katerimi so tudi osnovnošolski otroci iz Pomurja. Kljub temu, da sta njihov pojav in razvoj doprinesla veliko prednosti, se je potrebno zavedati tudi njihovih pasti, ki lahko močno vplivajo na uporabnike. Pričujoče magistrsko delo tako ugotavlja, kakšno je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev med osnovnošolci v Pomurju. Najprej pregledamo literaturo, razjasnimo temeljne pojme in definiramo teoretični okvir. V nadaljevanju predstavimo sorodne študije in njihove ugotovitve ter izpostavimo njihove vrzeli v znanju. S pomočjo teoretičnega dela naloge se tako podrobneje seznanimo s temo raziskovanja in rezultati dosedanjih študij, kar nam pomaga pri načrtovanju raziskovalnega dela. V raziskovalnem delu izvedemo spletno anketo, katere rezultate statistično obdelamo in analiziramo. Ugotovimo, da je poznavanje pasti uporabe družbenih medijev treba obravnavati kot ločene konstrukte, na te pa različno vplivajo številni proučevani dejavniki. S pomočjo rezultatov ugotovimo, da se pomurski osnovnošolci njihovih pasti srednje dobro zavedajo. Pri odgovarjanju na raziskovalna vprašanja se opremo na empirične dokaze. Rezultati, dobljeni s pomočjo te študije, lahko prispevajo k boljšemu razumevanju raziskovane problematike in ustreznemu ozaveščanju, služijo pa lahko tudi nadaljnjim raziskovanjem o uporabi družbenih medijev.
Keywords: družbeni mediji, osnovnošolci, Pomurje
Published: 22.11.2019; Views: 131; Downloads: 63
.pdf Full text (7,41 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica