| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA LOGOTIPOV DRUŽB Z OMEJENO ODGOVORNOSTJO IN MOŽNOST NJIHOVE POSODOBITVE
Ines Crkvenčić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Družbe, ki so locirane na bolj obiskanih in vidnih mestih, s podobo svojega logotipa vplivajo na celosten vizualen vtis okolja, v katerem se nahajajo. V diplomskem delu smo analizirali logotipe družb, ki se nahajajo na eni izmed takšnih lokacij v Mariboru. Njihovo ustreznost iz vidika učljivosti, prepoznavnosti, razlikovalnosti, berljivosti in referenčnosti, smo preverili s spletnim anketiranjem širokega vzorca uporabnikov, različnega spola in starosti. Ugotovili smo, da respondenti obravnavanim logotipom pripisujejo srednje dobro vizualno ustreznost. Pomanjkljivosti so anketirani prepoznali predvsem v referenčnosti in razlikovalnosti. Navedli smo tudi možnosti posodobitve logotipov, pri čem smo izhajali iz teoretičnega dela naloge.
Keywords: logotip, simbol, tipografija, grafično oblikovanje
Published: 20.04.2012; Views: 7646; Downloads: 174
.pdf Full text (1,59 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica