| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJE GUM V VULCO VULKANIZERSTVU ŠMIT D.O.O.
Helena Šmit, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Vulkanizerstvo Šmit d.o.o., ki spada v Vulco verigo vulkanizerstev. Zanimalo nas je predvsem trženje gum v omenjenem podjetju, zadovoljstvo strank in njihovo znanje o lastnostih gum. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo o trženju in njegove temeljne pojme. V raziskovalnem delu pa smo raziskovali, kako dobro so stranke informirane o gumah, na podlagi česa se odločajo za nakup gum določene blagovne znamke in med drugim tudi, ali so stranke zadovoljne z vulkanizerskim servisom Vulkanizerstvo Šmit d.o.o.. Namen raziskave je bilo ugotoviti oziroma raziskati, kaj je strankam pomembno pri nakupu gum, kako dobro so informirane in kje te informacije pridobijo, katera blagovna znamka gum je v vulkanizerskem servisu Vulkanizerstvo Šmit d.o.o. najbolje prodajana. Z raziskavo smo podjetje še izboljšali, saj so nam pri tem pomagala mnenja strank, katere smo bolje spoznali skozi anketo, ki so jo stranke izpolnile. Na podlagi ankete pa je bilo ugotovljeno, da največ strank pridobi informacije o gumah v servisu in da je najbolje prodajana blagovna znamka gume Fulda in Michelin.
Keywords: trženje, blagovna znamka, guma, komuniciranje, prodaja
Published: 25.11.2011; Views: 1370; Downloads: 76
.pdf Full text (876,35 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica