1. Model of traffic access mode and railway station choice of suburban railway system in SloveniaGregor Rak, Marjan Lep, 2014, review article Abstract: This article presents the establishment of a model of understanding the access mode and railway station choice of Slovenian passengers. Therefore, a model has been designed to predict the determination of existing decision making preferences of railway users about the access mode and railway station choice with a stated preference survey and face to face method. The target group in the survey were railway passengers in the suburban environment that use the rail for work and school purposes. The total number of respondents was 412. The survey showed that most passengers access the railway station with car (60,2%), by foot (26,2%), with public transport (bus – 8,3%) and with bike (5,3%). Average distance to the station is 4,9 km, average time of access is 10,5 min. Upon exit most passengers walk to the final destination (84,5%), use the public transport (bus – 14,1%), car (1,2%) or bike (0,2%). Average time from exit of the train to final destination is 13,1 min, average distance is 1,58 km. Keywords: passenger transport, departure railway station choice, railway access mode choice Published in DKUM: 01.09.2017; Views: 1530; Downloads: 204
Full text (538,93 KB) This document has many files! More... |
2. RAZLIKE V FINOMOTORIKI IN KOORDINACIJI ROK MLAJŠIH OTROK Z VIDIKA DOMINANTNOSTI OKONČINGregor Rak, 2014, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomske naloge z naslovom Razlike v finomotoriki in koordinaciji rok mlajših otrok z vidika dominantnosti okončin je preveriti, ali obstajajo razlike med levičarji in desničarji v izbrani gibalni sposobnosti in kolikšen je delež otrok z levo oz. delež otrok z desno dominantno roko v populaciji testiranih otrok.V teoretičnem delu so predstavljene številne teorije in razlage pojava lateralnosti in posledične dominantnosti telesnih okončin. Pred desetletji so imele številne teorije negativen pogled na levičarstvo. Posledično so levičarji veljali za gibalno manj spretne od desničarjev. Delež ljudi z dominantno levo roko naj bi znašal približno 10 odstotkov. V empiričnem delu smo predstavili rezultate testiranja 123 otrok, starih 4, 5 in 6 let. Dominantnost okončin je pri ljudeh najbolj izrazita v aktivnosti rok, zato smo se osredotočili nanje. Pri testiranju smo ugotavljali, katera je otrokova dominantna roka, ter merili nivo razvitosti finomotorike in koordinacije roke. Rezultati testiranj so pokazali, da ni statističnih razlik med levičarji in desničarji v nivoju razvitosti finomotorike in koordinacije rok. S tem smo se približali dejstvu, da med levičarji in desničarji ne prihaja do razlik v gibalni učinkovitosti. Delež otrok z dominantno levo roko v našem vzorcu otrok je znašal približno 10 odstotkov. Keywords: lateralnost, dominantnost okončin, levičarstvo, koordinacija rok, finomotorika Published in DKUM: 18.03.2014; Views: 1889; Downloads: 553
Full text (755,85 KB) |
3. MODEL ODLOČANJA PRI IZBIRI NAČINA DOSTOPA IN IZBIRI ŽELEZNIŠKIH POSTAJALIŠČGregor Rak, 2014, master's thesis Abstract: Magistrsko delo obravnava način dostopa in izbire železniških postajališč uporabnikov potniškega železniškega prevoza v suburbanem okolju Slovenije. Za razumevanje dejavnikov dostopnosti do postajališč smo oblikovali dva modela. Prvi predvideva ugotavljanje prostorske dostopnosti do železniških postajališč z analizo vplivnih območij (angl. buffer analysis), drugi pa način dostopa do postaje in izbire vstopne postaje z metodo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) iz skupine GEV (angl. generalized extreme value) modelov. Podatke za modela smo pridobili z anketo neposrednega intervjuja na postajah, s katero smo ugotavljali obstoječe preference potnikov glede načina dostopa in izbire postajališča (ang. revealed preferences survey). S pomočjo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) smo ocenili vpliv posamičnih dejavnikov dostopnosti na verjetnost izbire vstopne postaje oz. načina dostopa do nje. Razumevanje dejavnikov odločanja potnikov, ki vplivajo na izbiro odhodne postaje in način dostopa do nje, ima več praktičnih posledic za oblikovanje politik za upravljanje železniškega potniškega prometa. Keywords: železniški potniški promet, modeliranje prometa, dostopnost do postajališč, multimodalni logit model, drevesni logit model Published in DKUM: 22.01.2014; Views: 2183; Downloads: 178
Full text (1,98 MB) |
4. |
5. |
6. |