| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSLOVNE REŠITVE KOT STORITEV ZA MALA IN SREDNJE VELIKA PODJETJA
Gregor Dobrajc, 2010, final seminar paper

Abstract: Podjetja se odločajo za koncept poslovne rešitve v obliki programske opreme kot storitve zaradi ugodnosti, ki jih nudi aplikacija. Pomembnost aplikacije za majhna in srednje velika podjetja se kaže pri opravljanju poslovnih opravil, kjer podjetja pridobijo točen pregled nad podatki in ohranijo dragocene finančne vire katere lahko investirajo v druge donosnejše projekte. Uvedba programske opreme poteka v primerjavi s celovitimi informacijskimi rešitvami precej hitreje, kar je po volji mnogih podjetij. Ključnega pomena je nadgradnja programske opreme za katero skrbi ponudnik, hkrati pa največjo nevarnost za uporabnike predstavlja podatkovna varnost poslovnih informacij. MiniMAX omogoča domačim uporabnikov celovito poslovanje, ki je namenjeno računovodskim servisom ter majhnim in srednje velikim podjetjem.
Keywords: Programska oprema kot storitev (SaaS), pomembnost aplikacije, implementacija programske opreme, nadgradnja in varnost podatkov, poslovna rešitev MiniMAX
Published: 27.01.2011; Views: 1805; Downloads: 146
.pdf Full text (627,32 KB)

2.
INTEGRACIJA CRM REŠITVE V OBLAKU Z IP TELEFONSKIM SISTEMOM
Gregor Dobrajc, 2016, master's thesis

Abstract: Danes se organizacije srečujejo z velikim številom strank, ki pa ne predstavljajo le vira dohodka, temveč tudi vir pridobivanja pomembnih podatkov za pripravo raznovrstnih marketinških kampanj in tržnega pozicioniranja. Naraščajoča konkurenca in preprosto prehajanje strank h konkurenci organizacije sili k tekmovalnosti pri tržnem boju ter posledično k posvečanju vedno večje pozornosti strankam. Organizacije se borijo za obstoj na trgu in tako povsod iščejo možnosti za doseganje konkurenčne prednosti. Količino podatkov je treba učinkovito upravljati in izkoristiti v iskanju prodajnih priložnosti in izboljšanju prodajnih procesov. Organizacije investirajo v uvedbo rešitev CRM za upravljanje odnosov s strankami, saj te podpirajo prodajne procese in vsebujejo marketinške funkcionalnosti za ohranjanje ter pridobivanje strank, kar v zadnjih letih skrbi za dinamičen poslovni razvoj. Organizacijam omogoča graditi kakovostne in dolgoročne odnose s strankami ter pomaga pri pridobivanju novih potencialnih strank. Sama uvedba rešitev organizaciji še ne zagotavlja poslovne uspešnosti, temveč daje podlago za dosego le-te. Tržni delež ponudnikov rešitev CRM je zelo gost, saj ti nudijo rešitve, namenjene organizacijam vseh velikosti. V zadnjem času so med organizacijami postale uveljavljene predvsem rešitve CRM v oblaku. Z uporabo oblačnih rešitev CRM uporabniki dostopajo do podatkov kjer koli in kadar koli, kar predstavlja eno izmed številnih prednosti oblačnih rešitev. V prvem sklopu magistrskega dela opredelimo pojem telefonije IP in značilnosti ter lastnosti sistema. V nadaljevanju predstavimo računalništvo v oblaku, opredelimo različne modele računalništva v oblaku, ponazorimo prednosti in slabosti ter obravnavamo pomembnost varnosti. Obravnavamo tudi vpliv upravljanja odnosov s strankami na organizacije. V drugem sklopu podrobno predstavimo telefonski sistem IP 3CX in rešitev CRM Microsoft Dynamics CRM. Microsoft Dynamics CRM predstavlja v zadnjih letih vedno bolj tržno uveljavljeno rešitev, ki uporabnikom nudi poslovno uspešnost na zahtevnem gospodarskem trgu. 3CX predstavlja telefonski sistem IP, s pomočjo katerega uporabniki izkoriščajo potencialne prednosti in funkcionalnosti sistema. Telefonija IP postopoma izpodriva klasično telefonijo, saj organizacijam predstavlja sodobnejši in stroškovno prilagodljivejši sistem. Integracija telefonskega sistema 3CX in rešitve Microsoft Dynamics CRM usmerja organizacije k učinkovitejšemu in konstruktivnemu pristopu do strank in izvajanju poslovnih aktivnosti.
Keywords: IP telefonija, 3CX, računalništvo v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM.
Published: 26.10.2016; Views: 769; Downloads: 63
.pdf Full text (1,91 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica