| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj 2D-videoigre zobobran : magistrsko delo
Grega Žlahtič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo posega na področje resnih iger, in sicer iger za zdravje, katerih cilj je z ozaveščanjem uporabnika in s spreminjanjem njegovega obnašanja vplivati na njegovo zdravje – preprečiti, določiti ali zdraviti bolezni. Osredinja se na problematiko zobne higiene pri otrocih, katerih zobje pogosto trpijo zaradi zobnega kariesa in erozije, ki nastaneta zaradi nepravilne prehrane ter nepravilnega in/ali nerednega umivanja zob. Cilj magistrskega dela je razvoj video igre za motiviranje otrok k umivanju zob in poučevanje o ustrezni ustni higieni, pri čemer je v ospredju predstavitev celotnega procesa izdelave igre tipa obramba stolpov, od začetne ideje, ki izvira iz dejanskega problema, do končnega izdelka, delujoče igre.
Keywords: resne igre, igre za zdravje, zobozdravstvo, obramba stolpov, Unity
Published in DKUM: 12.11.2019; Views: 718; Downloads: 140
.pdf Full text (2,23 MB)

2.
DEP technical architecture report
Aleš Zamuda, Lucija Brezočnik, Iztok Fister, Tina Beranič, Grega Žlahtič, Matej Brumen, Gregor Jošt, Viktor Taneski, Muhamed Turkanović, 2018, treatise, preliminary study, study

Published in DKUM: 08.03.2019; Views: 954; Downloads: 46
.pdf Full text (2,04 MB)

3.
PREPROSTI GEOMETRIJSKI MODELIRNIK
Grega Žlahtič, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Pri izdelavi računalniških iger ali računalniških animacij se slej kot prej potrebuje kakšen 3D model. Prav zaradi tega smo izdelali modelirnik, program za modeliranje 3D modelov. Najprej smo opisali knjižnici OpenGL in GLUT, s pomočjo katerih smo program za modeliranje izdelali, nato pa predstavili še njegovo strukturo in delovanje. Program se osredotoča na metodo modeliranja s kvadrom, drugih tehnik pa nismo implementirali. Omogočena je uporaba osnovnih geometrijskih transformacij, in sicer rotacije, skaliranja in translacije, ki jih lahko na izbranih delih objekta uporabimo s pomočjo vsebnostnega testa in miške.
Keywords: C++, OpenGL, GLUT, modeliranje, modelirnik, 3D vsebnostni test, računalniška grafika
Published in DKUM: 26.09.2011; Views: 1742; Downloads: 158
.pdf Full text (1,62 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica