| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Zveza med lokacijami polnilnih postaj za električne avtomobile in reliefnimi značilnostmi na turističnih območjih : magistrsko delo
Gordana Brković, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo preučevali razporeditev polnilnih postaj za električna vozila v povezavi s turističnimi lokacijami in z reliefnimi značilnostmi na primeru treh slovenskih občin. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali obstoječa razporeditev polnilnic podpira potrebe turistov glede na reliefne značilnosti območja. S pomočjo orodja ArcGIS Pro smo analizirali razdalje med turističnimi točkami in polnilnimi postajami in pri tem upoštevali nadmorske višine ter naklone območja. Rezultati so pokazali, da obstoječa razporeditev polnilnic ni povsod ustrezna, kar lahko vpliva na dostopnost in energetsko učinkovitost voženj z električnimi vozili. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da so potrebne prilagoditve razmestitve polnilnih postaj, zlasti v gorskih in gričevnatih območjih, kjer je relief bolj razgiban.
Keywords: ArcGIS Pro, polnilne postaje, relief, turistična območja
Published in DKUM: 27.11.2024; Views: 0; Downloads: 19
.pdf Full text (6,59 MB)

2.
Primerjava klasičnega in conskega komisioniranja s pomočjo avtonomnih vozil
Gordana Brković, 2021, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo pretočno zmogljivost v primerih klasičnega in conskega komisioniranja s pomočjo avtonomnih vozil. Teoretično izhodišče zajema sprejem, uskladiščenje, komisioniranje in odpremo blaga. S pomočjo SWOT analize smo analizirali vpeljavo conskega komisioniranja s pomočjo AMR robotov in z vzročno posledičnim diagramom prikazali kaj so vzroki in posledice problema. S simulacijo smo raziskali pretočno zmogljivost klasičnega komisioniranja in conskega komisioniranja s pomočjo AMR robotov v programskem okolju Matlab. V simulaciji smo ohranjali konstantno velikost skladišča, hitrosti objektov, čas komisioniranja in odpreme blaga. Pri klasičnem komisioniranju smo spreminjali število komisionarjev v skladišču. Pri conskem komisioniranju smo spreminjali število AMR robotov in število con v skladišču. V vsaki coni je deloval en komisionar. Simulirali smo čas izvedbe stotih naročil za oba načina komisioniranja. S primerjavo obeh simulacij smo prišli do zaključka, da dosegamo v danem skladišču višjo pretočno zmogljivost s klasičnem komisioniranju. Pretočno zmogljivost klasičnega in conskega komisioniranja s pomočjo AMR robotov smo ovrednotili še z ekonomskega vidika, kjer smo prav tako ugotovili, da v danem skladišču dosegamo nižje letne stroške in stroške na enoto enega naročila s klasičnem komisioniranju.
Keywords: skladiščenje, consko komisioniranje, klasično komisioniranje, avtonomni mobilni roboti, pretočna zmogljivost
Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 1132; Downloads: 84
.pdf Full text (1,12 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica