| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 282
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Odgovornost zaposlenih v zdravstveni negi ob pojavu neželenih dogodkov v Pomurski regiji
Sara Knego, 2024, master's thesis

Abstract: Uvod: Raziskovanje pojava neželenih dogodkov in odgovornosti zaposlenih v zdravstveni negi ima ključno vlogo pri izboljšanju varnosti pacientov in kakovosti zdravstvene oskrbe. Namen zaključnega dela je raziskati odgovornost zaposlenih v zdravstveni negi ob pojavu neželenih dogodkov. Metode: Uporabili smo kvantitativno metodologijo. Izvedli smo raziskavo z uporabo ankete kot tehnike zbiranja podatkov med 250 zaposlenimi v zdravstveni negi. Zbrane podatke smo statistično obdelali s programom IBM SPSS Statistics 27.0 ter uporabili Chi-kvadrat test za preverjanje hipoteze. Rezultati: Več kot tretjina zaposlenih se občasno srečuje z neželenimi dogodki, pri čemer večina takih dogodkov ostane neopažena. Rezultati potrjujejo pomembnost medsebojnih odnosov v timu, pri čemer so zaposleni, ki ocenjujejo odnose kot dobre, bolj nagnjeni k poročanju o neželenih dogodkih. Več kot tretjina zaposlenih poroča o napakah pri dajanju zdravil, le polovica poroča o teh dogodkih nadrejenim, pri čemer se več kot polovica počuti odgovorno za izboljšave. S Hi kvadrat testom smo dokazali tudi statistično pomembne razlike med medsebojnimi odnosi v timu ter poročanju nadrejenim o neželenem dogodku. Razprava in zaključek: Varnost pacientov predstavlja pomemben izziv v zdravstveni negi. Izzivi, s katerimi se zaposleni soočajo ob neželenih dogodkih, vključujejo čustvene in psihološke stiske. Ugotovili smo, da bi bile potrebne izboljšave v obstoječem sistemu za sporočanje neželenih dogodkov v zdravstvu.
Keywords: odgovornost, neželeni dogodki, zaposleni v zdravstveni negi
Published in DKUM: 04.07.2024; Views: 48; Downloads: 4
.pdf Full text (1,26 MB)

2.
Zadovoljstvo kupcev s servisno dejavnostjo podjetja x
Simon Mlinarič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje X je pooblaščen servis, ki se ukvarja z opravljanjem avtomobilskih servisov. V diplomskemu delu raziskujemo zadovoljstvo kupcev s servisno dejavnostjo podjetja X. Zadovoljstvo je namreč eden izmed glavnih pokazateljev uspešnosti prodaje. Z dobrim zadovoljstvom strank pa vplivamo tudi na njihovo zvestobo do podjetja. Dandanes je na trgu vedno večja konkurenca, na cenah pa se pozna vpliv inflacije, zato je zadovoljstvo strank toliko bolj pomembno. V podjetju so zaznali upadanje števila servisov, zato smo se odločili problem raziskati. Podjetje si namreč želi doseči aktivno vračanje svojih kupcev. Namen diplomskega dela je ugotoviti stopnjo zadovoljstva strank s kakovostjo servisnih dejavnosti v podjetju X. V teoretičnem delu naloge smo opredelili značilnosti trga dandanes, zadovoljstvo strank, kako merimo zadovoljstvo in kakšen je pomen zadovoljstva strank. V nadaljevanju predstavimo podjetje X, zaposlene v podjetju X in proces servisa. V raziskovalnem delu smo raziskali, v kolikšni meri so kupci zadovoljni z različnimi storitvami in ali bi ponovno izbrali ta servis. Anketiranje je potekalo po opravljeni storitvi, ko smo našim kupcem posredovali anonimni vprašalnik, v katerem so lahko ocenili opravljeno storitev. Podatke smo nato analizirali s pomočjo statističnega orodja SPSS. Ugotavljamo, da na zadovoljstvo vplivajo sledeči dejavniki: odnos svetovalcev na servisu, kakovost popravila in strošek servisa. Medtem ko stopnja izobrazbe stranke ne igra bistvene vloge. Prav tako smo ugotovili, da med spoloma ni razlik glede zadovoljstva z odnosom svetovalcev na servisu. Naša glavna ugotovitev je, da je zadovoljstvo kupcev s storitvami podjetja X visoko in da se ti želijo vračati.
Keywords: zadovoljstvo, odjemalci storitev, servis
Published in DKUM: 11.06.2024; Views: 89; Downloads: 9
.pdf Full text (1,26 MB)

3.
43rd International Conference on Organizational Science Development: Green and Digital Transition – Challenge or Opportunity : Conference Proceedings
2024, proceedings of peer-reviewed scientific conference contributions (international and foreign conferences)

Abstract: The 43rd International Scientific Conference on the Development of Organisational Science was held in Portorož from the 20th to the 22nd of March 2024. The main aim of the conference was to promote the importance of knowledge in the context of green and digital transtition of organizations, through academic and scientific debates and professional developments from the economic and non-economic worlds. The conference, which was held under the umbrella title " Green and Digital Transition - Challenge or Opportunity", aimed to highlight the importance of the green and digital transition for the successful achievement of organisational objectives and the appropriate overcoming of societal challenges. The objectives pursued in this context are related to the natural dimensions on the one hand, and to stimulating the economy through green technology, sustainable development and pollution reduction on the other. The green and digital transition is also an opportunity for organisations to make changes towards overarching environmental challenges. It is undoubtedly more important than ever to take decisions that generate synergies between innovation, different sciences, and applied approaches, and to promote changes in business models that will lead to a sustainable and socially responsible development environment. In Portorož, we have reconnected opinions, views, and scientific and professional debates that will stimulate all of us to act in the future, both in organizations and in society at large.
Keywords: organization, knowledge, interdisciplinarity, science, economy
Published in DKUM: 22.03.2024; Views: 352; Downloads: 65
.pdf Full text (21,17 MB)
This document has many files! More...

4.
Marketing v nogometnem klubu velesovo
Luka Sanković, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Nogometni klub Velesovo je športna organizacija, ki skrbi za razvoj mladih nogometašev ter tekmovanja vseh selekcij v slovenskih nogometnih ligah. Poleg tega, da izvaja program nogometne šole, je klub neposredno vpet v segment marketinga. V prvem delu bomo predstavili teoretične temelje marketinga, športnega marketinga ter natančneje opisali področje sponzorstva. V nadaljevanju bomo izpostavili probleme, s katerimi se klub sooča v zadnjih obdobjih. V drugem delu smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika ter usmerjenih intervjujev oblikovali predlogo, ki bi lahko pripomogla k boljšemu delovanju marketinške službe NK Velesovo. Za ključni cilj zaključnega dela smo si zadali pripraviti rešitve na področju digitalnega marketinga s poudarkom na večji prepoznavnosti kluba ter učinkovitejšem izvajanju sponzorskih aktivnosti s pomočjo spletnih platform ter povečanju vpisa mlajših otrok v nogometno šolo. Menimo, da smo dosegli vse zastavljene cilje zaključnega dela.
Keywords: Marketing v športu, sponzorstvo, digitalni marketing
Published in DKUM: 20.03.2024; Views: 218; Downloads: 37
.pdf Full text (3,03 MB)

5.
Analiza timskega dela slovenske moške košarkarske reprezentance v času svetovnega prvenstva 2023
Matic Dimic, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se v prvi vrsti osredinja na potek in organizacijo pripravljalnih tekem slovenske moške košarkarske reprezentance pred svetovnim prvenstvom v košarki 2023 na Filipinih, Japonskem in v Indoneziji. V teoretičnem delu analiziramo timsko delo in ključne elemente, ki so potrebni za uspešno in homogeno delo ter uspeh ekipe. V empiričnem delu s pomočjo statističnih kazalnikov, stvarnih dognanj ter rezultatov kvalifikacij in priprav v odnosu na pretekle uspehe oziroma neuspehe košarkarske reprezentance analitično obravnavamo slabosti in dobre strani v organizaciji, zasnovi in v izvedbi organizacije tekmovalnega dela. Medtem ko v prvem delu empiričnega dela predstavimo predvsem praktično osnovo priprav v obliki kvalifikacijskih in pripravljalnih tekem, podkrepljeno s komentarjem vsakega sklopa, se v drugem delu osredinjamo na analizo organizacije priprav, v zaključku in deloma že vmes pa slabosti in prednosti teh priprav umestimo tudi v širši družbeni kontekst. Poleg tega ugotavljamo razmere v košarkarski reprezentanci s poudarkom na igri izjemnega posameznika kot kapetana in ključnega igralca tima ter analiziramo marketinške prijeme vodilnih v zvezi pred svetovnim prvenstvom, med njim in po njem. Ugotovili smo, da treba je v slovenski košarkarski reprezentanci še marsikaj postoriti v organizacijskem in strokovnem delu, vendar so odnosi v ekipi – med igralci in v strokovnem štabu – dobri, razumevanje in povezanost sta izjemna; tako je uspeh marsikdaj plod prave energije in zanosa.
Keywords: timsko delo, kvalifikacije, priprave, reprezentanca, organizacija in marketing
Published in DKUM: 16.01.2024; Views: 320; Downloads: 22
.pdf Full text (1,31 MB)

6.
Pozicioniranje blagovne znamke Bacardi na slovenski trg
Lea Čušin, 2023, master's thesis

Abstract: V sodobnem času, ko si marsikdo izmed nas želi biti uspešen, imeti svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, imajo blagovne znamke izredno velik pomen. Blagovna znamka nam omogoča, da se z ljudmi čustveno povežemo in jim na ta način omogočamo reševanje osebnih težav. Dobra blagovna znamka je tista, s katero se posamezniki poistovetijo, jo vzamejo za svojo, vanjo nikoli ne podvomijo in ji za vedno ostanejo zvesti. Namen magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav so blagovne znamke, kako jih upravljamo, kako jih prepoznavamo in kako jih pozicioniramo. Osredotočamo se predvsem na blagovno znamko Bacardi in na njeno pozicioniranje na slovenskem trgu. Namen je spoznati priljubljenost in ozaveščanje o blagovi znamki Bacardi, pogostost uživanja ter prepoznavnost drugih obravnavanih blagovnih znamk ruma med prebivalci Republike Slovenije. V magistrski nalogi so uporabljene kombinacije različnih metod raziskovanja. V prvem delu naloge v večini uporabimo metodo deskripcije in metodo kompilacije. V drugem delu pa si v večini pomagamo z metodo anketiranja. Poleg omenjenih metod pri izdelavi naloge uporabljamo še metodo indukcije, metodo dedukcije, metodo sinteze, metodo analize in metodo komparacije. Ugotovimo, da je delež ozaveščenosti blagovne znamke Bacardi na slovenskem trgu visok, saj ljudje rum Bacardi prepoznavajo in ga radi uživajo. Ugotovimo tudi, da rum Bacardi spada med najbolj priljubljene rume v Sloveniji. S pomočjo raziskav ugotovimo, IV da je Bacardi svetovno znan rum in cenjen, in da so njegovi največji konkurenti Plantation, Havana Club in Diplomatico. Priporočamo, da se rum Bacardi na slovenskem trgu še naprej oglašuje tradicionalno, hkrati pa naj se nameni nekaj pozornosti digitalnemu oglaševanju, ki vsak dan pokriva večji trg potrošnikov.
Keywords: blagovna znamka, pozicioniranje, rum Bacardi
Published in DKUM: 31.05.2023; Views: 370; Downloads: 61
.pdf Full text (2,21 MB)

7.
Vodenje športnega tima
Tija Ocvirk, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Učinkovito vodenje športnega tima vključuje samozavest, zaupanje in medsebojno spoštovanje. Najboljši trenerji premišljeno tvegajo, so samozavestni in inovativni pri svojih odločitvah. Te lastnosti se običajno prenesejo na člane ekipe in njihove medsebojne odnose, ki so prav tako ključnega pomena za kakovost delovanja. V nalogi je opis vodenja, delovanja, odnosov in raznolikih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost ali morebitno neuspešnost timov. V raziskovalnem delu smo presojali trenerjev pristop in se posebej dotaknili področja komunikacije in odnosa do igralcev. V drugem delu raziskave smo ugotavljali procese in mišljenje z vidika odnosov med soigralci. Zaključili pa smo jo s predstavitvijo osebnega vidika anketirancev na temo regeneracije po porazu. Rezultati so pokazali, da so igralci dokaj zadovoljni s pristopom trenerjev, nekoliko rezerve pa smo zaznali pri komunikaciji in osebnih odnosih z vodjo. Kot izredno pomemben član ekipe je za tekmovalce tudi kapetan, ki naj bi skrbel za kohezijo med igralci bodisi na igrišču ali zunaj njega. S pomočjo ugotovitev smo predstavili predlagane rešitve na področju vodenja, ki lahko pripomorejo k želenim izidom vsakega športnega tima.
Keywords: vodenje, športni tim, trener.
Published in DKUM: 05.05.2023; Views: 629; Downloads: 77
.pdf Full text (921,15 KB)

8.
Raziskava trga za potrebe podjetja dgr d.o.o.
Primož Kuhar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Trge vedno bolj določa tesna konkurenca, zato je za podjetja še posebej pomembno, da poznajo in razumejo preference svojih potrošnikov ter prepoznajo in analizirajo ustrezne ciljne trge, saj svetovni splet podjetjem odpira ogromno novih priložnosti in možnosti cenejšega poslovanja ter širjenja na tuje trge zaradi zmožnosti učinkovitega nagovarjanja ciljne publike. Tržne raziskave lahko dosežejo visoko raven zadovoljstva strank, zmanjšajo upad le-teh in razvijejo podjetje. Tržne raziskave zagotavljajo dragocene informacije o trgih, strankah in lastnih izdelkih podjetja, pomagajo ugotoviti, kaj stranke želijo in kaj lahko pričakujejo. Z razumevanjem potreb strank in s poznavanjem ciljnih trgov, predvsem naraščajoče globalizacije, lahko podjetja napovedujejo svojo proizvodnjo in prodajo ter ustrezno načrtujejo tudi zaradi učinkovitih transportnih rešitev. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, katere tržne raziskave so primerne za storitev proučevanega podjetja. S pomočjo kvalitativne raziskave – intervjuja smo skušali ugotoviti, kakšno raziskavo trga so izvedli v proučevanem podjetju in na kakšen način, koliko postavk, ki smo jih predhodno opredelili v teoriji raziskav trga, so upoštevali, ter kako lahko nadgradijo svojo raziskavo trga. Ugotovili smo, da je proučevano podjetje opravilo raziskavo trga, v sklopu katere so identificirali potencialne stranke, določili velikost trga, analizirali konkurenco, izvedli analizo zmožnosti, zastavili cilje ter analizirali trende. Glede na rezultate priporočamo razširitev raziskave trga z analizo zadovoljstva.
Keywords: raziskava trga, marketing, logistično podjetje
Published in DKUM: 04.05.2023; Views: 454; Downloads: 44
.pdf Full text (1,59 MB)

9.
Digitalni marketing v smučarskem društvu Novinar
Žan Kralj, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Smučarsko društvo Novinar je športna organizacija, katere primarno področje je tekmovalno alpsko smučanje, vendar poleg tekmovalnih selekcij mladih smučarjev opravlja tudi druge dejavnosti na področju športa. V okvir Novinarjeve športne šole spadajo izobraževanje strokovnih kadrov na področju smučanja, tečaji smučanja za rekreativce in otroke, tečaji rolanja za otroke, izvajanje športnih vadb za otroke v vrtcih, šolah in telovadnicah ter aktivno varstvo otrok med poletnimi in jesenskimi počitnicami. Smučarsko društvo Novinar svoje storitve na področju športa trži predvsem z uporabo digitalnega marketinga, vendar se, tako kot v velikem številu drugih manjših športnih organizacij v Sloveniji, srečujejo z razkorakom med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij. Učinki se sicer v zadnjih nekaj letih večajo, vendar upamo, da ima društvo še vedno veliko prostora za napredek. Ugotovili smo pomanjkljivosti digitalnega marketinga Smučarskega društva Novinar in preko raziskave teoretičnih vsebin na področju digitalnega marketinga ter z analizo dosedanjega dela in usmerjenimi intervjuji med zaposlenimi pripravili rešitve, ki bodo dvignile učinke marketinških akcij v Smučarskem društvu Novinar. Kot ključni cilj diplomskega dela smo si zadali cilj pripraviti model procesa digitalnega marketinga za Smučarsko društvo Novinar. Menimo, da lahko Smučarsko društvo Novinar z upoštevanjem predlogov, ki smo jih pripravili, zmanjša razkorak med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij.
Keywords: digitalni marketing, Smučarsko društvo Novinar, profitabilnost marketinga
Published in DKUM: 30.01.2023; Views: 780; Downloads: 119
.pdf Full text (1,70 MB)

10.
Zdravstveni absentizem
Laura Šinko, 2022, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo opisovali pojem absentizem in njegovo proučevanje. Osredotočili smo se na psihosocialne dejavnike na delovnem mestu, ki pomembno vplivajo na vedenje zaposlenih, in jih podrobneje opisali. Spoznavali smo vrste absentizma, modele, vzroke, zaradi katerih pride do tega pojava, kakšne so njegove posledice, kakšno je stanje v Sloveniji in v Evropi v zvezi z absentizmom ter ukrepe, ki jih uporabljajo nekatere organizacije z namenom preprečitve tega pojava. V empiričnem delu smo obravnavali dve najobsežnejši skupini dejavnosti v bolnišnici, to sta zdravstvena nega in zdravniki. Z zbranimi internimi podatki smo ugotavljali trend bolniškega staleža po letih pri obeh skupinah. S pomočjo anketnega vprašalnika smo želeli pridobiti vpogled v psihosocialne dejavnike tveganj v bolnišnici, ugotoviti, kakšne so razlike pri dejavnikih med obravnavanima skupinama, povezave med njimi in kako so v obeh skupinah zadovoljni z ukrepi. Z analizo in na podlagi anketnega vprašalnika smo prikazali stanje v bolnišnici ter na podlagi zbranih podatkov podali priporočila in opisali ukrepe za preventivno zmanjšanje odsotnosti z dela
Keywords: absentizem, zdravstveni absentizem, zdravstvo, bolnišnica, bolniški stalež
Published in DKUM: 26.01.2023; Views: 814; Downloads: 186
.pdf Full text (2,48 MB)

Search done in 1.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica