Abstract: OsredotočaNJE na marketinške komunikacije ter vse zadevne gradnike, ki na eni strani predstavljajo ključna izhodišča za razvoj komunikacije, na drugi strani pa učinkovito izvajanje le teh, upoštevajoč različne kanale ter vzpostavljanje in gradnjo odnosov. Pri razvoju modela razvoja in izvajanja IMK smo raziskali različne modele in na podlagi ugotovitev tudi razvili model, ki vključuje vsa pomembna izhodišča ter gradnike celovite komunikacije v dobi digitalne ekonomije in digitalnega potrošnika.Keywords: Digitalna ekonomija, Integrirana marketinška komunikacije (IMC)Digitalni marketing, Analiza spletnega trga, Pozicioniranje, Razvoj komunikacije, Zagotavljanje izkušenjPublished in DKUM: 18.09.2018; Views: 974; Downloads: 71 Full text (1,21 MB)
Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti mehansko obdelavo lesa z računalniško vodenimi obdelovalnimi stroji-CNC stroji. V delu so predstavljene teoretične osnove parametrov za optimalno mehansko obdelavo lesa in CNC strojev. V praktičnem delu naloge je predstavljena izdelava reliefne lesene plošče in akrilne plošče. Predstavljena je primerjava med mehanskimi obdelavami in problematika izdelave reliefnih plošč. Keywords: les, mehanska obdelava, logotip, G-koda, CNC strojPublished in DKUM: 21.08.2018; Views: 1172; Downloads: 133 Full text (2,64 MB)