| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Program medijskega opismenjevanja učencev (10-15 let) Republike Hrvaške
Glorija Grbavac, 2018, master's thesis

Abstract: Delo opisuje medijsko pismenost kot ključni del informacijske pismenosti, ki igra pomembno vlogo pri oblikovanju človeških sposobnosti – od kognitivnih do čustvenih. Zaradi svoje pomembnosti je bil zaradi priznanja slovenskega programa in priporočil Evropske komisije, Unesca in Unicefa pripravljen predlog za program medijske pismenosti, ki bi ga bilo dobro izvesti v Republiki Hrvaški, kjer še vedno ni obveznega programa medijske pedagogike. Predlog programa vključuje učence mesta Zagreb osnovnošolske stopnje izobrazbe, in sicer od četrtega do osmega razreda. Moduli, ki jih vsebuje programski predlog, so povezani z mediji in s socializacijo (modul 1), z etiko (modul 2) in s praktično delno medijsko analizo (modul 3). Module bo izvedli z didaktičnim pristopom strokovnjaki za medicino in informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Da bi zagotovili udeležbo v programu, je izvedba programa popolnoma brezplačna; sofinancira jo organizator. S takšno potezo želimo javnost in vlado Republike Hrvaške opozoriti na pomen medijske pismenosti in nevarnosti, ki jih lahko ima, če ni del obveznega izobraževalnega programa. Nazadnje program predvideva povečanje zaposlenosti kot konec trenda »beg možganov«.
Keywords: mediji, pismenost, adolescence, izobraževanje, zaposlovanje
Published in DKUM: 22.11.2018; Views: 1095; Downloads: 119
.pdf Full text (1,44 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica