1.
Program medijskega opismenjevanja učencev (10-15 let) Republike HrvaškeGlorija Grbavac, 2018, master's thesis
Abstract: Delo opisuje medijsko pismenost kot ključni del informacijske pismenosti, ki igra pomembno
vlogo pri oblikovanju človeških sposobnosti – od kognitivnih do čustvenih. Zaradi svoje
pomembnosti je bil zaradi priznanja slovenskega programa in priporočil Evropske komisije,
Unesca in Unicefa pripravljen predlog za program medijske pismenosti, ki bi ga bilo dobro
izvesti v Republiki Hrvaški, kjer še vedno ni obveznega programa medijske pedagogike.
Predlog programa vključuje učence mesta Zagreb osnovnošolske stopnje izobrazbe, in sicer
od četrtega do osmega razreda. Moduli, ki jih vsebuje programski predlog, so povezani z
mediji in s socializacijo (modul 1), z etiko (modul 2) in s praktično delno medijsko analizo
(modul 3). Module bo izvedli z didaktičnim pristopom strokovnjaki za medicino in
informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Da bi zagotovili udeležbo v programu, je izvedba
programa popolnoma brezplačna; sofinancira jo organizator. S takšno potezo želimo
javnost in vlado Republike Hrvaške opozoriti na pomen medijske pismenosti in nevarnosti,
ki jih lahko ima, če ni del obveznega izobraževalnega programa. Nazadnje program
predvideva povečanje zaposlenosti kot konec trenda »beg možganov«.
Keywords: mediji, pismenost, adolescence, izobraževanje, zaposlovanje
Published in DKUM: 22.11.2018; Views: 1182; Downloads: 126
Full text (1,44 MB)