1.
OGLAŠEVANJE PODJETJA TOMAŽ KOGOVŠEK S.P. NA SOCIALNIH OMREŽJIHGašper Kogovšek, 2013, undergraduate thesis
Abstract: Diplomsko delo odkriva pomembnost tržnih aktivnosti za sodobno podjetje na socialnih omrežjih. Opravljena raziskava je osredotočena na tržne aktivnosti podjetja Tomaž Kogovšek s.p., na socialnih omrežjih Facebook in Twitter. Podjetje želi z oglaševanjem na spletu razširiti prepoznavnost lastnih izdelkov in storitev med potrošnike, kajti taka oblika samopromocije doseže veliko potencialnih strank, hkrati pa ne zahteva velikih vložkov. V zadnjem času pa je oglaševanje na spletu tudi najuspešnejša tržna aktivnost, saj vedno več ljudi uporablja internet za iskanje podatkov o podjetjih. Zato je pomembno, da se sodobna podjetja zavedajo, kako pomembna je njihova predstavitev na spletu; delček svojih sredstev zato preko spleta namenijo predstavitvi, oglaševanju ter pravilnemu komuniciranju s potencialnimi kupci.
Teoretične ugotovitve in dejanska raziskava prepoznavajo vplive sodobne informacijske tehnologije, oziroma interneta na tržno povpraševanje. Internet aktivno uporablja že večina ljudi in preko njega zbira podatke o izdelkih. Sodobna podjetja želijo namreč s svojimi strankami vzpostaviti tudi čim bolj individualen, oziroma oseben odnos, za kar so spletna socialna omrežja kot naročena.
Opravljena raziskava v diplomskem delu kaže, da je Facebook stran podjetja Tomaž Kogovšek s.p., zanimiva, prav tako stran Twitter (čeprav večina anketirancev ni aktivnih uporabnikov na strani Twitter). Odstotek tistih, ki so jih strani obravnavanega podjetja na socialnih omrežjih Facebook in Twitter spodbudile k nakupu izdelkov, ni zanemarljiv, zato tržne aktivnosti na obeh socialnih omrežjih za podjetje Tomaž Kogovšek s.p., predstavljajo velik potencial za nakup njihovih izdelkov.
Keywords: e-trženje, socialna omrežja, Facebook, Twitter
Published: 27.02.2014; Views: 1060; Downloads: 101
Full text (1,01 MB)