| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Planiranje politike podjetja in strateškega razvoja na primeru podjetja Lesdom d.o.o.
Gašper Žižek, 2025, master's thesis

Abstract: V današnjem poslovnem okolju so podjetja nenehno soočena s hitrimi in z nepredvidljivimi spremembami, ki jih morajo hitro zaznati in se nanje učinkovito odzvati. Prilagajanje tem spremembam je ključnega pomena za ohranjanje konkurenčne prednosti in dolgoročne rasti. Da bi ostala konkurenčna, morajo podjetja ne le reagirati na spremembe, temveč tudi proaktivno iskati priložnosti za rast in razvoj. S stalnim spremljanjem tržnega okolja, inovacijami ter prilagajanjem strategij lahko podjetja izkoristijo spremembe v svojo korist, prepoznajo nove trende in potrebe na trgu ter jih pretvorijo v uspešne poslovne strategije. Tako se podjetja, ki uspešno izkoriščajo spremembe in nenehno iščejo možnosti za rast, bolje pozicionirajo za dolgoročni uspeh na vedno bolj dinamičnem trgu. Magistrsko delo z naslovom "Planiranje politike podjetja in strateškega razvoja na primeru podjetja Lesdom d.o.o." obravnava nujnost nenehnega prilagajanja strategij zaradi stalnih sprememb na trgu. Delo poudarja pomen proaktivnega spremljanja tržnega okolja in učinkovitega odzivanja na te spremembe. Raziskujemo teoretične osnove strateškega managementa in politike podjetja ter njihovo aplikacijo v praksi na primeru podjetja Lesdom d.o.o., pri čemer posvečamo posebno pozornost viziji, poslanstvu, ciljem in strategijam podjetja. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu bomo preučili postopek in elemente, ki jih potrebujemo v postopku planiranaja politike podjetja v MER modelu integralnega managementa, prav tako bomo spoznali planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa in s tem povezane procese in metode planiranja razvoja na ravni strateškega managementa. V empiričnem delu bomo spoznali in proučili družinsko podjetje Lesdom d.o.o. in njegovo možnost razvoja. Za podjetje bomo podali predloge glede politike podjetja ter predstavili predlog razvoja podjetja.
Keywords: politika podjetja, strateški management, družinsko podjetje, zunanji in notranji dejavniki, okolje podjetja, družinsko podjetje, Lesdom d.o.o.
Published in DKUM: 02.04.2025; Views: 0; Downloads: 34
.pdf Full text (2,03 MB)

2.
Prehod družinskega podjetja iz 2. v 3. generacijo
Gašper Žižek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Družinsko podjetje je oblika podjetja, ki se od nedružinskih podjetij zelo razlikuje. Pri družinskih podjetjih gre za sodelovanje članov družine pri vodenju podjetja, pri čemer z družinsko kulturo, vrednotami in interesi predstavljajo podobo podjetja zunanjemu svetu. Družinski člani, ki v podjetju sodelujejo, so zelo povezani in navezani drug na drugega, kar lahko na podjetje vpliva tako pozitivno kot tudi negativno. Eden izmed dejavnikov, ki v največji meri vpliva na uspešno delovanje in dolgo življenjsko dobo družinskega podjetja, je proces nasledstva, oziroma prehod podjetja iz generacije v generacijo. Vodje družinskih podjetij imajo na voljo več različnih možnosti med katerimi lahko izbirajo komu bodo zapustili svoj življenjski projekt, svoje podjetje. Ključnega pomena je, da se o nasledstvu v podjetju razmišlja. V veliko primerih podjetja, katerih proces nasledstva se postavlja na stranski tir, kasneje propadejo, saj nimajo dovolj usposobljenega naslednika, ki bi lahko prevzel in vodil podjetje. V Sloveniji je ena izmed glavnih težav prav v tem, da se večino podjetij na prehod na naslednjo generacijo ne pripravlja, zato jih veliko po prehodu iz prve v drugo generacijo tudi propade. V diplomskem projektu smo na primeru podjetja Lesdom preučili življenjsko pot podjetja, njegovo uveljavitev na trgu in aktualno poslovanje. Prav tako smo spoznali, kako je pri njih potekal prenos iz prve v drugo generacijo in kakšne so njegove možnosti prehoda iz druge v tretjo generacijo.
Keywords: družinsko podjetje, nasledstvo družinskega podjetja, prenos družinskega podjetja, uspešnost prehoda na tretjo generacijo
Published in DKUM: 20.10.2022; Views: 690; Downloads: 95
.pdf Full text (5,55 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica