| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Ocena kakovosti spletnega mesta podjetja H&M
Matej Slatinšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj naloge v teoretičnem delu je predstaviti kakovost z marketinškega vidika, opredelitev in nastanek spletnega mesta, pomen kakovosti spletnega mesta ter predstaviti vsebinski, grafični in tehnični vidik spletnega mesta. V empiričnem delu diplomske naloge je namen predstaviti podjetje H&M, ugotoviti, ali na svojem spletnem mestu ponujajo cenovno dostopne artikle, ali je spletno mesto enostavno za uporabo in na koncu tudi podati konkretne rešitve podjetju H&M o izboljšavi spletnega mesta. Empirični del diplomske naloge temelji na anketnem vprašalniku, s katerim smo pridobili mnenja uporabnikov spletnega mesta podjetja H&M. Na podlagi mnenj anketiranih smo sestavili rešitve oziroma izboljšave za spletno mesto.
Keywords: H&M, spletno mesto, kakovost, marketing
Published: 11.11.2020; Views: 98; Downloads: 33
.pdf Full text (974,45 KB)

2.
Motivacija negovalnega tima na delovnem mestu
Eva Slatinšek, 2020, master's thesis

Abstract: Uvod: Motivacija medicinskih sester je pomembna za kakovostno zdravstveno nego, kot tudi za razvoj organizacije in sledenje viziji. Nanjo vplivajo mnogi dejavniki in le individualen pristop managerjev omogoča prepoznavanje težav in iskanje rešitev. Namen naloge je bil preučiti motivacijo in motivacijske dejavnike negovalnega tima na delovnem mestu. Metode: V teoretičnem delu raziskave je bila uporabljena deskriptivna metoda dela, v empiričnem pa kvantitativna, kjer smo uporabili vprašalnik. Empirični del raziskave je bil izveden v domu starostnikov v Avstriji. Uporabili smo priložnostni vzorec, sodelovalo je 82 medicinskih sester. Rezultate smo statistično obdelali s programom SPSS 20.0. Rezultati: Ugotovljeno je bilo, da so zaposleni motivirani predvsem z notranjimi motivacijskimi dejavniki (osebni razvoj, zadovoljstvo ob opravljanju dela, uspeh in učenje novih stvari). Spearmanov koeficient korelacije je pokazal pozitivno statistično povezavo med notranjimi motivacijskimi dejavniki in zadovoljstvom pri delu ter zunanjimi dejavniki in oceno vodje. S T-testom za enostranski vzorec je bilo ugotovljeno, da jih ne motivirajo denarne nagrade. Kruskal-Wallis test je pokazal, da med zaposlenimi različnih starosti ne obstajajo razlike v motivaciji. Razprava in sklep: Medicinske sestre izkazujejo povprečno motivacijo, kar sovpada s podobnimi raziskavami. Kot pomemben element je treba omeniti tudi njihovo zadovoljstvo z vodilnimi. Prihodnje raziskave bi lahko bile usmerjene v razlike med motivacijo v različnih zdravstvenih organizacijah in med medicinskimi sestrami različnih narodnosti.
Keywords: medicinska sestra, zadovoljstvo, manager, motivacijske teorije, nagrade
Published: 24.07.2020; Views: 230; Downloads: 98
.pdf Full text (913,87 KB)

3.
Analiza procesa uvajanja standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje slatin d.o.o.
Gregor Slatinšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Vpeljava standarda sist en iso 9001 v družinsko podjetje.
Keywords: iso 9001, vpeljava
Published: 16.01.2020; Views: 313; Downloads: 34
.pdf Full text (3,49 MB)

4.
Primerjava strukture ledvic kontrolnih miši in miši hranjenih z zahodnjaško prehrano
Peter Slatinšek, 2018, master's thesis

Abstract: Zahodnjaška prehrana pogosto vodi v pojav debelosti, presnovnega sindroma in sladkorne bolezni tipa 2. Predvsem slednja povzroča številne zgodnje patološke spremembe ledvic, ki lahko vodijo v kronično ledvično bolezen. Da bi preučili vpliv zahodnjaške prehrane na pojav in razsežnost patoloških sprememb celic proksimalnih in distalnih tubulov ledvic v novem mišjem modelu za sladkorno bolezen tipa 2, smo mišim C57BL/6J, hranjenim z zahodnjaško prehrano osem tednov, in kontrolnim mišim, hranjenim z normalno prehrano, izolirali ledvice in izdelali tkivne rezine. Te smo pregledali s svetlobno in transmisijsko elektronsko mikroskopijo (TEM) ter primerjalno ocenili strukturne spremembe ledvičnih tubulnih celic. Ugotovili smo, da je struktura tubulnih celic miši, hranjenih z zahodnjaško prehrano, drugačna od strukture celic kontrolnih miši. V pregledanih epitelijskih celicah proksimalnih in distalnih tubulov miši, hranjenih z zahodnjaško prehrano, so bile prisotne številne ovalne in okrogle temne strukture ter lipidne kaplje. Rezultate smo potrdili s TEM, pri čemer smo lahko analizirali strukturne spremembe pri večji ločljivosti, pri kateri smo opazili značilno plastovitost elektronsko temnih struktur. V celicah miši, hranjenih z zahodnjaško prehrano, smo nadalje opazili mitohondrije z neobičajno strukturo, povečano vakuolizacijo citoplazme ter številne avtofagne strukture: fagoforje, avtofagosome in avtolizosome. Zrnati endoplazemski retikulum ter Golgijev aparat sta bila spremenjena v nekaterih celicah; lumen njunih cistern je bil neobičajno širok. V proksimalnih in distalnih tubulih tretirane skupine miši so prav tako bile prisotne številne nekrotične celice s fragmenti organelov. Kljub temu da številni avtorji v raziskavah, opravljenih na ljudeh in živalih, opisujejo povezavo med sladkorno boleznijo tipa 2 in pojavom nefropatoloških sprememb v tubulnih celicah ledvic, je mehanizem nastanka opisanih morfoloških sprememb še vedno neznan. V naši raziskavi smo potrdili prizadetost teh celic v novem mišjem modelu za sladkorno bolezen tipa 2, na podlagi česar predlagamo nadaljnje raziskave, s pomočjo katerih bi lahko pojasnili patofiziološke temelje in identificirali potencialne terapevtske tarče.
Keywords: glomerul, proksimalni, distalni tubul, kopičenje lipidov, avtofagija, nefropatija.
Published: 22.11.2018; Views: 477; Downloads: 87
.pdf Full text (3,47 MB)

5.
Timsko načrtovanje, poučevanje in evalvacija pri interesnih dejavnostih
Aleksandra Slatinšek-Mlakar, 2009, professional article

Abstract: Danes se učitelji v šolah timskega dela lotevamo bolj strokovno in sistematično. Udeležili smo se lahko različnih dodatnih strokovnih izobraževanj, seminarjev in delavnic, kjer smo si pridobili ustrezno znanje in nekaj izkušenj za timsko delo. Današnja šola je timsko delo vpeljala predvsem na področjih načrtovanja in poučevanja ter z njima povezane evalvacije. V prispevku je zajet vidik timskega dela na vseh treh področjih in podkrepljen s praktičnim primerom v okviru interesnih dejavnosti. Opisan primer timskega dela na razredni stopnji prikazuje uresničevanje zamisli o interdisciplinarnem sodelovanju med učitelji, vodstvenimi delavci, učenci in zunanjimi sodelavci. Zajema podroben prikaz uresničevanja zastavljenih ciljev na področju timskega načrtovanja in poučevanja kot tudi evalvacije. Uspešna izvedba gledališke predstave predstavlja povratno informacijo o uspešnosti timskega sodelovanja. Na podlagi evalvacijskega vprašalnika udeleženci tima menijo, da je projekt odlično uspel, in si želijo še več takšnih ustvarjalnih aktivnosti.
Keywords: timsko delo, timsko načrtovanje, timsko poučevanje, timska evalvacija, interesne dejavnosti
Published: 10.10.2017; Views: 486; Downloads: 108
.pdf Full text (1,12 MB)
This document has many files! More...

6.
Novejša spoznanja o razvoju otrokove risbe
Aleksandra Slatinšek-Mlakar, 2009, short scientific article

Abstract: V prispevku prikazujemo rezultate raziskave z naslovom Otrok pri igri, katere namen je bil ugotavljanje razlik pri risanju med učenci v starosti od 6 do 9 let. Zanimalo nas je, koliko oseb ter katere igrače oz. igre se pojavljajo v otroški risbi z naslovom "Otrok pri igri" glede na spol ter ali obstajajo razlike med različno starimi učenci glede na število oseb in igrač oz. iger v otroški risbi. V raziskavo je bilo vključenih 174 slovenskih učencev od 1. do 4. razreda osnovne šole 103 dečki in 71 deklic. Raziskovali smo na podlagi dosedanjih dejstev glede poznavanja razvojnih zakonitosti oz. stopenj razvoja otrokovega risanja, razvojnih procesov pri likovnem izražanju otrok starih od 6 do 9 let ter različnih vplivov na odraz otrokove risbe. Dobljeni rezultati raziskave potrjujejo že znana dejstva o razvoju otrokove risbe, ki so opisana v teoretičnem delu naloge. Na podlagi spoznanj o razvoju otroške risbe in v povezavi z nalogami likovne vzgoje od prvega do četrtega razreda osnovne šole,ki so navedena v teoretičnem delu naloge, lahko interpretiramo nastale razlike med spoloma in razlike med različno starimi učenci. Ugotovili smo, daje vidna spolno-stereotipna razlika v izbiri najljubše igrače. Pri izbiri igrač obstajajo razlike pogojene s starostjo otrok, vendar ne na nivoju statistične značilnosti. Potrebno pa je poudariti ugotovitve avtorjev Marjanovič Umek in Lešnik Musek (2001), da otroško risanje, ne glede na to, o kateri stopnji govorimo, ni togo povezano samo s starostno stopnjo, pač pa gre za preplet zaznavanja, gibanja, mišljenja in otrokovih lastnih interesov ter motivacije.
Keywords: otroška risba, razvojne zakonitosti, starostne stopnje, spolno-stereotipne razlike
Published: 22.09.2017; Views: 658; Downloads: 140
.pdf Full text (922,51 KB)
This document has many files! More...

7.
Kolonizacija Zahodne Afrike
Sajda Slatinšek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Kolonizacija Zahodne Afrike je proces, katerega posledice še danes narekujejo razvoj držav. V diplomski nalogi sem v kratkem povzetku opisala razvoj Zahodne Afrike do časa kolonizacije. V osrednjem delu sem se osredotočila na kolonizacijo in dekolonizacijo Zahodne Afrike s poudarkom na posledicah procesa kolonizacije. V posebnem poglavju bom prikazala razlike med britansko in francosko kolonizacijo ter posledice obeh oblik za razvoj držav. V zaključku podajam informacije o trenutnem političnem, gospodarskem in socialnem stanju držav Zahodne Afrike.
Keywords: Zahodna Afrika, Kolonizacija, Dekolonizacija
Published: 18.03.2016; Views: 1204; Downloads: 182
.pdf Full text (1,36 MB)

8.
Importance of motivating factors for international mobility of students
Riko Novak, Anja Slatinšek, Gabrijel Devetak, 2013, original scientific article

Abstract: This article explores the importance of motivating factors for the international mobility of undergraduate students who participated in a mobility programme and completed part of their studies at selected higher education institutions. The empirical research was conducted on a population of 3,539 mobile undergraduate students, who took part in mobility programmes between 2006 and 2011 at three selected higher education institutions in three different European countries (1 - Germany: Duale Hochschule Baden‑Württemberg Karlsruhe, 2 - Norway: University of Tromsø, 3 - Slovenia: University of Primorska, Faculty of Management). The purpose of this article is to present the underlying motivating factors in relation to the selected institution on a sample of 288 undergraduate students during the period studied. On the basis of these findings, we came to the conclusion that most of the students participated in students’ mobility programmes especially to gain international study and life experiences. Furthermore, we established a statistically significant difference in the duration of a mobility period in connection with gender and the satisfaction with the mobility programme.
Keywords: international mobility, mobility motivating factors, higher education institution
Published: 30.12.2015; Views: 867; Downloads: 71
.pdf Full text (287,49 KB)
This document has many files! More...

9.
NOV POGLED NA ZNAČILNOSTI LIKOVNEGA IZRAŽANJA OTROK NA PREHODU IZ VRTCA V OSNOVNO ŠOLO
Aleksandra Slatinšek - Mlakar, 2011, master's thesis

Abstract: POVZETEK V uvodnih poglavjih magistrskega dela smo opisali klasifikacijo razvojnih faz, pri katerih smo se nadalje osredotočili na obdobji od tri do pet in šest do sedem let otrokove starosti oziroma smo raziskovali prehode med posameznimi fazami predšolskega v šolsko obdobje. Podrobneje smo opisali in predstavili posamezne značilnosti likovnega izražanja mlajših otrok v predšolskem obdobju in značilnosti likovnega izražanja otrok v prvih razredih osnovne šole. Posebej smo se osredotočili na iskanje oz. raziskovanje uporabe univerzalnih znakov oziroma oblik v otroški risbi ter upodobitev človeške figure skozi razvojne faze. S primerjavo podatkov na podlagi dosedanjih raziskav s področja likovnega izražanja smo postavili glavne smernice za raziskovanje likovnih izdelkov v praktičnem delu magistrske naloge. Zanimalo nas je tudi likovno vrednotenje otroških likovnih izdelkov in likovna ustvarjalnost. V poglavju kvalitativno pedagoško raziskovanje smo opisali postopke raziskovanja na podlagi študije primera, ki smo jo uporabili v nadaljnji raziskavi. V raziskavi smo uporabili opazovalno študijo primera, s katero smo podrobno, sistematično analizirali posameznega učenca pri izvedbi likovnih nalog. Uporabili smo deskriptivno in komparativno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V raziskavi smo na podlagi podrobne študije otroških likovnih del ter opazovanja likovnih dejavnosti dveh otrok ugotavljali razlike in podobnosti glede na univerzalne oblike, značilne za določeno razvojno obdobje. Zanimalo nas je, kako otrok na prehodu iz ene razvojne faze v drugo izoblikuje lasten likovni izraz, nadgrajuje oz. komponira likovna dela, kakšne oblike in podobe se v njegovih likovnih delih pogosto pojavljajo ter na kakšen način. S študijo primera smo ugotavljali podobnosti in razlike glede na univerzalne oblike, značilne za določeno razvojno obdobje, in obstoječe oblike v likovnih izdelkih dveh otrok na prehodu iz predšolskega v šolsko obdobje oziroma na prehodu iz faze otroškega realizma v fazo intelektualnega realizma. Ugotovili smo, da so poti do cilja oziroma do nastanka nekega izdelka zelo individualne oziroma se med otroki razlikujejo in da učence spodbujamo k lastnemu iskanju poti do realizacije postavljene likovne naloge. Le prek razvijanja otrokove individualnosti v likovnem izrazu bo likovno-pedagoško delo dajalo ustvarjalne rezultate in učence spodbujalo pri njihovem lastnem likovnem raziskovanju.
Keywords: risba, razvojne faze, postopek upodobitve, univerzalni znaki, lasten likovni izraz
Published: 15.03.2012; Views: 3739; Downloads: 397
.pdf Full text (4,63 MB)

10.
Življenje z astmo
Eva Slatinšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava kronično pljučno bolezen astmo. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela je predstavljena bolezen astma, vključno z anatomijo in fiziologijo dihalnega sistema, klinično sliko in etiopatogenezo astme, opisani so sprožilci astme, preventiva in zdravljenje bolnika z astmo, vključno z alternativnim zdravljenjem, ter zdravstvena nega in zdravstvena vzgoja bolnika z astmo, v katero je vključena tudi medicinska sestra. V empiričnem delu diplomskega dela so predstavljeni rezultati raziskave, ki se je izvajala marca 2011 na vzorcu 50-tih bolnikov z astmo. Raziskava je potekala v Pljučnem dispanzerju v Murski Soboti in na Dihalnih vajah, ki so se izvajale v sklopu Astma šole na 1. Osnovni šoli, prav tako v Murski Soboti. Cilj raziskave je bil spoznati, kako vsak posameznik, ki boleha za astmo, skrbi za svoje zdravje oz. kako se v vsakdanjem življenju spopada s svojo boleznijo. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da bolniki z astmo zelo dobro skrbijo za svoje zdravje, saj kar 78% anketirancev redno skrbi za svojo telesno aktivnost, dobro skrbijo tudi za svoje psihično počutje, o svoji bolezni dodatno pridobivajo znanje s pomočjo knjig in revij, kar 36% pa jih uporablja tudi internet. 76% anketiranih z astmo je vključenih tudi v Društvo pljučnih in alergijskih bolnikov Slovenije. Bolniki alergični na pršico imajo po podatkih raziskave ustrezno urejen svoj bivalni prostor.
Keywords: astma, zdravljenje astme, življenje z astmo, bolniki, alergija
Published: 01.02.2012; Views: 2866; Downloads: 634
.pdf Full text (2,66 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica