| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 21
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj računalniške igre zvrsti obramba stolpov
Tilen Hegediš, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bilo razviti 2D računalniško igro zvrsti obramba stolpov. V teoretičnem delu smo najprej opisali zvrsti računalniških iger obramba stolpov, opisali pomembnejše komponente, opisali dva starejša in dva bolj znana primera teh računalniških zvrsti in predstavili Unity računalniški pogon, v katerem smo razvijali igro. V praktičnem delu smo se osredotočili na sam razvoj igre, kjer smo najprej pripravili prazen projekt in vanj uvozili vsa potrebna sredstva. Razvili in opisali smo posamezne komponente igre in na koncu še implementirali uporabniški vmesnik.
Keywords: Razvoj računalniške igre, obramba stolpov, Unity, 2D
Published in DKUM: 08.08.2024; Views: 290; Downloads: 74
.pdf Full text (3,20 MB)

2.
Razvoj računalniške igre »Finding Habo« s pomočjo knjižnice Pygame
Matej Habjanič, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je bil prikazan razvoj računalniške igre "Finding Habo" s pomočjo knjižnice Pygame. Knjižnica je bila podrobneje spoznana od modulov, ki jih vsebuje, do njihove implementacije in uporabe. Prav tako je bil obravnavan programski jezik Python, v katerem deluje ta knjižnica. Predstavljeno je bilo tudi psihološko ozadje razvoja igre, pa tudi koncepti, ki so bili izdelani pri načrtovanju igre.
Keywords: Pygame, Python, razvoj igre, Finding Habo
Published in DKUM: 08.08.2024; Views: 294; Downloads: 62
.pdf Full text (1,72 MB)

3.
Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko delo
Jure Đaković, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX.
Keywords: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra
Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 273; Downloads: 43
.pdf Full text (1,86 MB)

4.
Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Klemen Napast, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje.
Keywords: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre
Published in DKUM: 18.08.2023; Views: 813; Downloads: 129
.pdf Full text (2,29 MB)

5.
Zasnova in konstruiranje progresivnega preoblikovalnega orodja za nosilec toplotnega ščita na polnilni cevi dolivnega sistema za gorivo : diplomsko delo
Vid Moravec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen postopek izdelave progresivnega orodja za preoblikovanje pločevine. Naloga prikazuje vse faze razvoja in izdelave orodja za nosilec toplotnega ščita na polnilni cevi dolivnega sistema za gorivo iz nerjaveče pločevine za vozilo INEOS Grenadier . Zraven tega so v diplomski nalogi predstavljeni tudi orodja za preoblikovanje pločevine, preoblikovalni procesi, postopki odrezovanja in 3D modeliranja preoblikovalnega orodja. Namen diplomske naloge je prikaz celotnega postopka izdelave specifičnega orodja po zahtevah kupca oziroma naročnika, torej od razvoja CAD modela, mehanske obdelave komponent, do končne sestave orodja. Namen diplomske naloge je predstaviti tudi vse delovne operacije pri razvoju progresivnih orodij. Prav tako bo predstavljena dokumentacija, potrebna za izvedbo obdelave v orodjarni. Ko podjetje prejme naročilo s specifikacijami kupca za progresivno orodje, se najprej pripravijo vhodni podatki, v katerih so obdelane vse potrebne zahteve za konstrukcijo orodja specifičnega izdelka, seveda pa so te v skladu z zahtevami kupca in internimi zahtevami ter postopki izdelave podjetja VAR, d. o. o. Na koncu diplomske naloge je predstavljena še pokalkulacija realiziranih ur in lastna cena progresivnega preoblikovalnega orodja.
Keywords: : konstruiranje, progresivna orodja, preoblikovalna orodja, izdelava, mehanska obdelava
Published in DKUM: 06.07.2023; Views: 398; Downloads: 61
.pdf Full text (6,05 MB)

6.
Razvoj grafičnega uporabniškega vmesnika z ogrodjem TornadoFX : diplomsko delo
Blaž Bogar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili ogrodje za izdelavo grafičnih uporabniških vmesnikov TornadoFX, programski jezik Kotlin in podatkovno bazo MongoDB. Z naštetimi tehnologijami smo ustvarili namizno aplikacijo, ki uporabnikom omogoča vodenje trgovine. Aplikacija omogoča administracijo izdelkov, nabavo in prodajo izdelkov, administracijo uporabnikov z različnimi pravicami, pregled nad izdanimi računi in pregled statističnih podatkov, ki so prikazani z grafi.
Keywords: TornadoFX, grafični uporabniški vmesnik, Kotlin, MongoDB, namizna aplikacija
Published in DKUM: 16.01.2023; Views: 800; Downloads: 116
.pdf Full text (2,50 MB)

7.
Razvoj aplikacije za pomoč pri učenju z ogrodjem Compose Multiplatform : diplomsko delo
Tristan Hudales, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V preteklih nekaj letih so okoliščine poslabšale psihično stanje veliko ljudi, precejšnji delež pa jih je bil v procesu izobraževanja. Naš cilj je bil ustvariti družbeno koristno aplikacijo z ogrodjem Compose Multiplatform, ki omogoča poenoten razvoj aplikacij za različne platforme. Aplikacija je namenjena študentom, dijakom, učencem in tudi drugim skupinam oseb, ki bi želele izboljšati svoj pristop k učenju. Prav tako se lahko s pomočjo funkcionalnosti beleženja zapisov in opravil uporablja tudi za druge namene, povezane z učenjem ali izobraževanjem.
Keywords: Kotlin, Compose Multiplatform, platformno neodvisne aplikacije, učenje
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 640; Downloads: 116
.pdf Full text (1,98 MB)

8.
Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D : diplomsko delo
Leonard Fišer, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo vsebuje površinski opis vizualnih učinkov in njihovo uporabo v moderni razvedrilni industriji s posebnim poudarkom na uporabi v videoigrah. Delo vsebuje tudi opis urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D ter primerjavo med orodji. Glavni del diplomskega dela pa je opis postopka izdelovanja preprostega učinka ognjemeta kot učni primer in petih tematskih primerov učinkov. Tema učinkov je igra Astronavt, ki smo jo uporabljali pri vajah iz predmeta Razvoj računalniških iger. Poudarek je bil postavljen na izdelavo učinkov v orodju Talos VFX in implementaciji teh učinkov v libGDX projekt.
Keywords: Talos VFX, libGDX 2D, urejevalnik učinkov na osnovi delcev, vizualni učinki
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 433; Downloads: 41
.pdf Full text (2,96 MB)

9.
Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot : diplomsko delo
Jaka Mesarec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot je predstavljen igralni pogon Godot, v katerem je bila izdelana naša računalniška igra. Najprej so na kratko opisani osnovni koncepti igralnega pogona in programa za grafično oblikovanje. Nato so predstavljeni postopki ustvarjanja naših grafičnih elementov v slogu umetnosti pikslov. Sledi preučitev načrtovalskih vzorcev objektno usmerjenega programiranja in pomembnih konceptov igralnega pogona Godot. V zadnjem delu je predstavljena izdelana računalniška igra, ki temelji na prej opisanih konceptih.
Keywords: Godot, računalniška igra, objektno usmerjeno programiranje, umetnost pikslov
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 554; Downloads: 93
.pdf Full text (1,02 MB)

10.
Razvoj 3D spletnega urejevalnika za urejanje vsebine obogatene resničnosti : magistrsko delo
Filip Simić, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo izdelali 3D-spletni urejevalnik, ki omogoča enostavno ustvarjanje in urejanje vsebin obogatene resničnosti. Pridobili smo nova znanja in izkušnje pri izdelovanju spletnih aplikacij, pri delu s knjižnico JavaScript ThreeJS in uporabi 3D-objektov na spletu. Kot rezultat magistrskega dela smo dobili končan 3D-spletni urejevalnik, ki je sestavljen s platformo Angular na temelju programskega jezika TypeScript.
Keywords: ThreeJS, Angular, TypeScript, 3D-spletni urejevalnik
Published in DKUM: 17.10.2022; Views: 477; Downloads: 69
.pdf Full text (3,83 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica