| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv epidemije COVID-19 na izbiro plastične embalaže : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Eva Žertek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Po pojavu virusa COVID-19 se je spremenil način življenja, predvsem pa so se spremenile naše nakupovalne navade. Ljudje smo pogosteje začeli uporabljati plastično embalažo tako živilskih izdelkov kot tudi neživilskih izdelkov. Bolj pogosto smo začeli uporabljati tudi plastične vrečke, kamor smo lahko shranili živila, in tako živeli s prepričanjem, da nas zdaj virus ne more okužiti oziroma priti v naša telesa. V diplomski nalogi torej obravnavamo vpliv epidemije COVID-19 na izbiro plastične embalaže. V prvem delu smo najprej predelali teoretične osnove, nato smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili rezultate o uporabi plastične embalaže in analizirali, kako so se navade anketirancev spremenile zaradi virusa. Na koncu smo preverili hipoteze, ki smo si jih zastavili in ugotovili glede na anketni vprašalnik, da epidemija na vzorec ni imela tolikšnega vpliva.
Keywords: COVID-19, plastična embalaža, plastične vrečke, plastična embalaža živil, plastična embalaža neživilskih izdelkov, anketni vprašalnik
Published in DKUM: 02.11.2022; Views: 863; Downloads: 129
.pdf Full text (2,01 MB)

2.
OBLIKOVANJE USTVARJALNE KLIME V POŠTNI BANKI SLOVENIJE
Polonca Žertek, 2011, final seminar paper

Abstract: POVZETEK Pred pisanjem diplomskega seminarja sem si postavila hipoteze, ki sem jih s pomočjo pogovorov v podjetju lahko tudi potrdila. V veliko veselje mi je bilo, da sem spoznala kakšna je ustvarjalna klima v podjetju, saj sem se iz te izkušnje tudi veliko naučila. Predpostavljala sem, da imajo v Poštni banki Slovenije oblikovano ustvarjalno klimo, vendar klime v podjetju še niso opredelili. Z raziskovanjem sem ugotovila, da sta inovativnost in ustvarjalnost tesno povezana pojma in v današnjih razmerah predstavljata velik pomen za podjetje. Zaposleni so tisti, ki se bodo lotili reševanja problemov in bodo predlagali inovativne predloge za podjetje. Zato je pomembno, da vodje poskušajo oblikovati time, motivirajo zaposlene k večji ustvarjalnosti prav tako pa, da vpeljejo različne metode za spodbujanje ustvarjalnosti. Na ustvarjalnost v organizaciji vpliva veliko različnih dejavnikov. Brez ustvarjalne klime, motiviranih in ustvarjalnih vodij, nagrad, motiviranja zaposlenih, izobraževanja, želj zaposlenih po izboljšavah in sodelovanja, ustvarjalnosti ne bo. V Poštni banki Slovenije ustvarjalna klima, omogoča predvsem dobro počutje na delovnem mestu, saj večina časa zaposleni tam tudi preživijo. Klima v podjetju se odraža v pozitivnih in prijateljskih odnosih, medsebojnem spoštovanju, fleksibilnosti delovnega časa ter opremljenosti delovnega mesta s sodobnimi tehnologijami.
Keywords: Ključne besede: Ustvarjalnost, invencija, inovacija, ustvarjalna klima, tehnike ustvarjalnega mišljenja, Poštna banka Slovenije
Published in DKUM: 08.12.2011; Views: 1884; Downloads: 135
.pdf Full text (451,04 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica