| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o.
Elizabeta Bezenšek, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljeno družbeno omrežje Instagram kot potencialno učinkovit kanal za oglaševanje na spletu in s tem možnost povečanja uspešnosti in večanje prepoznavnosti podjetja. V teoretičnem delu smo preučili strokovno literaturo na področjih digitalnega marketinga, oglaševanja na spletu in družbenih omrežij. Na podlagi praktičnega primera uvedbe Instagrama v podjetje smo prikazali, kako lahko z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih povečamo prepoznavnost podjetja. Magistrsko delo je izvedeno na študiji primera podjetja KOVA d. o. o., kjer smo merili samo uspešnost oziroma učinek uvedbe družbenega omrežja za podjetju. Gre za podjetje z dolgoletno tradicijo, ki pa do danes na družbenih omrežjih ni bilo posebej aktivno.
Keywords: Instagram, družbeno omrežje, KOVA d. o. o., digitalni marketing
Published: 03.07.2020; Views: 324; Downloads: 169
.pdf Full text (1,36 MB)

2.
Analiza osrednje dnevno-informativne oddaje na TV Celje
Elizabeta Bezenšek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu predstavimo tematske sklope in nastajanje dnevno-informativne oddaje na primeru dnevno-informativne oddaje Dogodki dneva na TV Celje. V teoretičnem delu bomo preučili strokovno literaturo na področju dnevno-informativnih oddaj in opisali dnevno-informativni program na televiziji, umestitveni žanr, strukturo in gradnjo TV oddaje, tematske sklope oddaje in produkcijo. V empiričnem delu smo s poglobljeno analizo oddaje Dogodki dneva preučili tematske sklope, časovno trajanje, akterje in opisali postopek nastajanja omenjene oddaje. Ugotovili smo v katere tematske sklope sodi koliko vseh analiziranih vsebin in koliko preisevkov prihaja iz celjskega. V Sloveniji je podobnih del zelo malo in ravno zato bi naše delo lahko prispevalo k razumevanju delovanja televizije na področju obveščanja v našem medijskem prostoru.
Keywords: televizija, informativna oddaja, televizijske novice, Televizija Celje
Published: 06.10.2017; Views: 867; Downloads: 153
.pdf Full text (1,13 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica