| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko delo
Elena Schmid, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij.
Keywords: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 464; Downloads: 68  (1 vote)
.pdf Full text (1,92 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica