| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZKORIŠČANJE TOPLOTNEGA POTENCIALA IZPUŠNIH PLINOV S STIRLINGOVIM MOTORJEM
Edis Vehabović, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena zasnova, preračun in umestitev Stirlingovega motorja v vozilo, kjer izkorišča toplotni potencial iz izpušnega sistema ter analiza odpovedi in njihovih vplivov. Prikazani so vsi pomembnejši parametri potrebni za koncipiranje Stirlingovega motorja, ki so glede na dane kriterije izbrani in argumentirani. Z analizo prostora v vozilu, ki je na voljo za vgradnjo takšne naprave in glede na razpoložljivo toploto iz izpušnega sistema se bo prek termodinamskega preračuna videlo, da se neizkoriščen toplotni potencial lahko izkoristi kot dodaten vir energije. Takšno napravo je smotrno uporabljati zaradi večjega skupnega izkoristka z motorjem z notranjim izgorevanjem.
Keywords: Stirling, Stirlingov motor, izpušni sistem, izpušni plini
Published: 12.10.2011; Views: 2055; Downloads: 282
.pdf Full text (1,72 MB)

2.
Integracija hidravličnih dovodnih kanalov v ohišje univerzalnega prijemala
Edis Vehabović, 2014, master's thesis

Abstract: Univerzalno prijemalo 9.0 je proizvod podjetja KGL d.o.o. in je še v razvojni fazi z delujočimi prototipi. Notranje hidravlične povezave so izvedene z gibljivimi hidravličnimi cevmi, ki ne zadostujejo zahtevam zanesljivosti in varnosti zaradi notranjih gibajočih delov prijemala, kjer se zaradi zvijanja cevi v omejenem prostoru ter hidravličnih sunkov, v primeru višjih obremenitev lahko pojavlja neenakomeren pretok in tudi iztekanje hidravlične tekočine. Pojavila se je potreba po izboljšavi dovajanja hidravlične tekočine na način, ki bi odpravil težave oziroma povečal zanesljivost sistema. V magistrski nalogi je predstavljen obstoječi način delovanja, ki je analiziran za potrebe integracije, nato pa v skladu z geometrijskimi omejitvami izboljšan. Predlagana rešitev izvedbe je podprta z hidravličnim preračunom zmogljivosti in izgub sistema, ter trdnostno analizo nove geometrije.
Keywords: univerzalno prijemalo, hidravlika, integracija, trdnostna analiza, Abaqus CAE
Published: 03.11.2014; Views: 759; Downloads: 94
.pdf Full text (3,78 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica