| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
ZADOVOLJSTVO S PROCESOM IZOBRAŽEVANJA KADROV V DRUŽBI MOBITEL D.D.
Tamara Drmota, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Družba Mobitel, telekomunikacijske storitve, d. d. je gospodarska družba, ki se pomena izobraževanja in s tem zadovoljstva zaposlenih pri opravljanju zaupanih nalog zelo dobro zaveda, saj za področje izobraževanja skrbi Oddelek za izobraževanje in razvoj (že samo ime nakazuje nujno povezavo med izobraževanjem in razvojem). V nalogi sem želela prikazati, kje in kako poteka proces izobraževanja v družbi Mobitel, in to od evidentiranja znanj, ki jih imajo zaposleni, do ugotavljanja njihovih potreb v okviru priprave letnih izobraževalnih planov, zagotavljanja sredstev za njihovo realizacijo in načine izvajanja izobraževanj (eksterna, interna, klasična, e-izobraževanja..). Na začetku diplomske naloge - v splošnem sklopu o izobraževanju - se bom osredotočila na definicijo izobraževanja kot eno najpomembnejših kadrovskih funkcij. V tem delu bom predstavila pomen izobraževanja v sodobni družbi. Nadaljevala bom s predstavitvijo oblik in metod izobraževanja. Predstavila bom pomen planiranja, načrtovanja in organiziranja izobraževanja v podjetju, merjenje rezultatov ter nagrajevanje. V četrtem poglavju bodo predstavljene izobraževalne dejavnosti v podjetju Mobitel d.d. Podjetje bom predstavila kot družbo in v intervjuju z vodjo Oddelka za izobraževanje in razvoj čim bolj podrobno opisala funkcijo oddelka. V petem poglavju bom nalogo navezala na ugotovitve iz anketnega vprašalnika, ki ga bom izvedla med sedemdesetimi zaposlenimi v vseh organizacijskih enotah družbe. Iz ankete nameravam ugotoviti, kdo od zaposlenih je motiviran za izobraževanje, kakšno je njihovo mnenje o tem in o organizaciji ter vpliv tega na njihovo delo. V zaključnem delu bom strnila vse svoje ugotovitve v zvezi z zadovoljstvom zaposlenih z izobraževanjem, ki jim ga nudi družba, hkrati pa na podlagi njihovih mnenj in analize dejanskega stanja pripravila predloge oziroma pobude za izboljšave na področju izvajanja izobraževanja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: izobraževanje, učenje, Mobitel d. d.
Published: 05.08.2011; Views: 1197; Downloads: 92
.pdf Full text (799,54 KB)

3.
SINTEZA IN KARAKTERIZACIJA MAGNETNIH NANODELCEV ZA MIKROVALOVNE ABSORBERJE ELEKTROMAGNETNEGA VALOVANJA
Ana Drmota Petrič, 2012, dissertation

Abstract: Nano-kristalinični prah stroncijevega heksaferita (SrFe12O19) smo sintetizirali s klasičnim soobarjanjem in mikroemulzijsko metodo. Prekurzor, ki je bil pripravljen z obarjanjem Sr2+ in Fe2+ ionov z uporabo tetrametilamonijevega hidroksida, smo termično obdelali pri različnih temperaturah v območju od 400 °C do 1000 °C v zračni atmosferi. Proučevali smo vpliv molskega razmerja Sr2+ / Fe3+ in temperature termične obdelave na formiranje produkta in njegovih magnetnih lastnosti. Nanodelce SrFe12O19 z relativno visoko nasičeno magnetizacijo σs = 64 Am2/kg, remanentno magnetizacijo σr = 39 Am2/kg in koercitivnostjo Hc = 430 kA/m smo dosegli pri molskem razmerju Sr2+ / Fe3+ = 1 : 8 ter termični obdelavi pri 900 °C. Pripravljen prah SrFe12O19 smo okarakterizirali s pomočjo rentgenske praškovne analize (XRD), termogravimetrične analize (TGA), diferenčne termične analize (DTA), presevnega elektronskega mikroskopa (TEM), dinamičnega laserskega sipanja svetlobe (DLS) in z merjenjem specifične površine delcev z metodo BET. Magnetne lastnosti materiala smo določili z uporabo magneto-susceptometra DSM-10. V nadaljevanju smo se posvetili pripravi nanokompozitov za absorpcijo elektromagnetnega valovanja, ki temeljijo na magnetnem polnilu sestavljenem iz faz znotraj sistema SrO - Fe2O3, ki je homogeno vmešan v polimerno matrico iz polifenilensulfida (PPS) v utežnem razmerju 80 : 20. Nanodelce SrFe12O19 in Fe3O4, ki sta bili glavni magnetni fazi smo pripravili s klasičnim soobarjanjem pri različnem molskem razmerju Sr2+ / Fe3+ ter termično obdelavo v temperaturnem intervalu od 600 °C do 1000 °C v zračni atmosferi. Elektromagnetne parametre nanokompozitov smo merili z vektorskim mrežnim analizatorjem v frekvenčnem območju od 400 MHz do 32 GHz. Rezultati kažejo, da lahko pripravimo široko paleto mikrovalovnih absorberjev. Nanokompoziti, ki vsebujejo za magnetno polnilo delce spinelne faze so primerni za absorpcijo elektromagnetnega valovanja v nižjem GHz območju, medtem ko so nanokompoziti vsebujoč heksagonalno fazo primerni za delovanje v območju frekvenc nad 32 GHz.
Keywords: Magnetni nanodelci, stroncijev heksaferit, SrFe12O19, soobarjanje, absorberji, elektromagnetno valovanje
Published: 26.03.2012; Views: 2291; Downloads: 204
.pdf Full text (5,87 MB)

4.
TEACHING ENGLISH THROUGH SONGS
Eda Drmota, 2013, undergraduate thesis

Abstract: The diploma thesis addresses the use of music in teaching English and discusses many aspects of music and language learning. The theoretical part introduces music as an important factor in people's lives and presents reasons for its decisive role in acquiring a foreign language. It also provides a comparison between language and music and their effect on human brains. The attention is paid to songs which are presented as an effective pedagogical tool indispensible especially in young learners’ classroom. The aim of the empirical part is to give insight into the use of songs in current English classrooms by examining six English coursebooks which are used with fourth and fifth graders. The study clarifies the function of songs and analyses their presentation based on chosen criteria which define a good language learning song. My research also focused on pupils and their experience of songs in chosen coursebook. The sample included 124 pupils. The aim was to find out which songs are pupils' favourite and which criteria are the most important to them when choosing a favourite song. The findings of the research have been set in the conclusion.
Keywords: foreign language teaching, early language teaching, English coursebooks, Primary School, music, song, human brains, motivation
Published: 09.05.2013; Views: 1943; Downloads: 233
.pdf Full text (1,11 MB)

5.
Ugotavljanje laži s pomočjo kognitivne obremenitve
Maša Drmota, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo se osredotoča na ugotavljanje laži s kognitivno obremenitvijo. Kognitivna obremenitev je ena izmed metod, s katero lahko obremenimo naše miselne procese in spomin. Osredotočili smo se na kognitivno obremenitev v povezavi z odkrivanjem morebitnih lažnivcev pri preiskovanju kaznivih dejanj. Policisti in preiskovalci so večino svojega časa v stiku z osumljenci, pričami in žrtvami kaznivih dejanj, zato je komunikacija glavni element njihovega dela. Komunikacija jim omogoča, da od oseb, ki so bile vpletene v kaznivo dejanje, pridobijo čim več informacij. Intervjuvanje teh oseb pa ni vedno tako, kot bi moralo biti. Velikokrat pride do tega, da intervjuvanec preiskovalcu laže. Lažnivcev ne odkrivamo le preko pozornega spremljanja besedne komunikacije, vendar je tu ključnega pomena neverbalna komunikacija. Zaradi ogromnega števila verbalnih in neverbalnih dejavnikov, ki kažejo, da oseba laže, imajo preiskovalci izredno težko nalogo. Odločili smo se, da predstavimo kako in s kakšnimi metodami lahko preiskovalci kaznivih dejanj učinkoviteje odkrivajo verodostojnost pričanja. V zaključnem delu gre za pregledno teoretično raziskavo o uporabnosti kognitivne obremenitve pri ugotavljanju laži. V prvem delu smo opisali komunikacijo (verbalno in neverbalno), spomin, laganje, ugotavljanje laži pri preiskovanju kaznivih dejanj, kognitivno obremenitev in kognitivni intervju. Poleg teoretične opredelitve smo za lažje razumevanje navedli tudi nekaj primerov iz prakse. V drugem delu smo pregledali nekaj tujih raziskav, preko katerih smo želeli prikazati učinkovitost kognitivne obremenitve pri ugotavljanju laži.
Keywords: laganje, laži, odkrivanje laži, verbalni znaki, neverbalni znaki, kognitivni intervju, kognitivne obremenitve, diplomske naloge
Published: 20.10.2017; Views: 741; Downloads: 117
.pdf Full text (630,02 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica