| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 789
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Management prodaje in upravljanje odnosov z odjemalci v podjetju vitaminka a. d.
Marija Gjurchinova, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Ena izmed najosnovnejših in najpomembnejših stvari za preživetje podjetja je seveda prodaja. Vsako podjetje, organizacija si prizadeva doseči zadovoljstvo strank in doseči svoje cilje, vključno z dolgoročno prisotnostjo na trgu. Seveda to vključuje odnos zaposlenih ali prodajalcev do kupcev. Povečano število kupcev je dokaz kakovosti in zelo analizirane prodaje. Odnos in kakovost odnosov med podjetjem in strankami je mogoče določiti ali ovrednotiti po zaslugi enega najbolj poznanih konceptov upravljanja odnosov s strankami ali s CRM. Razumevanje strank, spoznavanje njihovih potreb ali iskanje rešitev za njihove potrebe so ena glavnih nalog v podjetju. Današnji tehnološki razvoj zelo pomaga pri razvoju kognitivnih informacij o strankah in pri napovedovanju nadaljnjih odločitev. Razvit medij, internet, pomaga hitro vzpostaviti stik in komuniciranje med prodajalci in kupci. Zbiranje pravih informacij vodi do uspešnega sodelovanja.
Keywords: CRM, Prodajni lijak, Organizacijska struktura, Življenjska vrednost odjemalca
Published: 17.11.2021; Views: 98; Downloads: 11
.pdf Full text (903,81 KB)

2.
Management blagovnih znamk v športu
Luka Ornik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu bom v začetku razložil pojme, ki se povezujejo z diplomskim projektom. V okviru tega bom opisal pojme managementa , predvsem v športu. Opredelil bom pojem blagovna znamka, kako jih prepoznamo v športu, katere so dovolj uspešne kaj so razlogi zato, in na kak način to dosečti. Posvetil se bom managementu blagovnih znamk v športu, v nalogi bom skušal odgovoriti na vprašanja, kako upravljati z blagovnimi znamkami, da bodo postala in tudi ostala prepoznavna v svoji športni panogi. Tukaj lahko delimo blagovne zanmke na ekipne športe, športnikih kot blagovni znamki, prireditvi kot blagovni znamki in blagovnih znamkah športne opreme. Pomembno mi je , da uspem ugotoviti kaj vse je potrebno za to, da je blagovna znamka uspešna in katere koncepte managementa in marketinga za to potrebujemo. Opisal bom tudi vlogo marketinga v športu in predvsem marketinško komunicranje v športu. V zaključku bom opisal organizacijo športne prireditve v Sloveniji. Opisal bom organizacijo svetovnega prvenstva v biatlonu na Pokljuki. Cilj mojega diplomskega projekta je tako , da uspem spoznati kako deluje blagovna znamka in kaj vse je potrebno narediti, da imamo uspešno, ugledno in prepoznavno blagovno znamko v športu.
Keywords: management, blagovna znamka, marketing, šport, športne organizacije, biatlon
Published: 04.11.2021; Views: 140; Downloads: 4
.pdf Full text (2,83 MB)

3.
Analiza in organizacija nabavnih procesov v srednje velikem proizvodnem podjetju x
Jaka Čujež, 2021, master's thesis

Abstract: Nabava in njeni procesi so od prvih zametkov do danes doživeli strmo krivuljo razvoja. Nabava postaja v podjetjih vedno pomembnejša funkcija, ki ne služi samo kot generator prihrankov, ampak tudi kot zelo pomemben del celote delovanja v korelaciji s proizvodnimi procesi, načrtovanjem, logistiko in financami. Znotraj poslovanja podjetja pomeni nabava prvi korak v poslovanju, saj zagotovi podjetju surovino, na kateri se ustvari dodana vrednost. Cilj magistrskega dela je bil spoznati in analizirati organizacijo nabavnih procesov v srednje velikem proizvodnem podjetju X. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V prvem delu predstavimo definicije nabave, njene procese, politike, oblike, splošne ustaljene prakse in načine merjenja, v drugem pa najprej vse aspekte izbranega podjetja in potem njegove glavne nabavne procese ter vse korake, ki so potrebni, da je krog teh procesov uspešno sklenjen. S tem dosežemo prvi cilj magistrskega dela. Nato na osnovi značilnosti in poteka trenutnih nabavnih procesov napravimo drugi korak in te procese kritično analiziramo na podlagi pridobljenih znanj iz teoretičnega dela. Dodamo še splošne predloge izboljšav, ki bi podjetju pripomogle k optimiziranju nabavnih procesov in seveda posledično tudi k boljšemu poslovnemu rezultatu. Ker pa mnogo rezultatov govori skozi številke, spoznamo tudi finančni del podjetja X. Predstavimo izkaz poslovnega izida, bilanco stanja in finančne kazalnike. Ker v nalogi mnogokrat poudarimo, da so finance gorivo za nabavo, saj zagotavljajo potrebne denarne resurse ob pravem času, analiziramo tudi vse finančne pokazatelje. Z analizo želimo ugotoviti, od kod izvirajo odstopanja bodisi boljših bodisi slabših poslovnih rezultatov glede na preteklo leto, ali imajo vpliv na nabavo in ali morda celo izhajajo iz segmenta nabave. Z zadnjo točko v magistrskem delu in s predlogi izboljšanja trenutnega finančnega položaja želimo predstaviti možnosti za dvig ravni letnega dobička v neposredni povezavi z nabavo. Naša raziskava nudi vpogled v nabavo hitro rastočega srednje velikega podjetja in razkriva njene šibke ter močne točke; služi lahko kot dobra iniciativa za ojačitev nabave in njenih procesov. Ključne ugotovitve in odgovora na zastavljeni hipotezi podajamo v sklepnem delu magistrske naloge.
Keywords: nabava, nabavni procesi, analiza nabavnih procesov, predlogi izboljšav nabavne funkcije, korelacija financ in nabave.
Published: 22.10.2021; Views: 119; Downloads: 14
.pdf Full text (2,06 MB)

4.
Management kakovosti v hotelu
Patricija Dravec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Management se pojavlja v vsaki organizaciji. Določa osnovne smeri razvoja, strateške cilje organizacije in skrbi za izvajanje načrtovanih nalog na vseh ravneh delovanja. Je ustvarjalno reševanje problemov, ki se nanašajo na načrtovanje, organiziranje, vodenje ter ocenjevanje razpoložljivih virov oziroma resursov za doseganje ciljev poslovanja, poslanstva in vizije razvoja podjetja. V diplomskem projektu smo raziskali teoretične vidike managementa, managementa kakovosti ter management kakovosti v hotelu oziroma turistične storitve.
Keywords: management, management kakovosti, turizem, hotel Slon.
Published: 06.09.2021; Views: 149; Downloads: 17
.pdf Full text (866,30 KB)

5.
Proaktivni krizni management: transformacijski pristop, krizna pripravljenost in nove priložnosti
Nuša Širovnik, 2020, master's thesis

Abstract: Podjetja morajo biti vedno pripravljena na nenadne zunanje dogodke, ki bi lahko pretresli njihovo ustaljeno delovanje in ogrozili njihove cilje ali v najhujših primerih celo njihov obstoj. Na nastanek takšnih dogodkov podjetja ne morejo vplivati, lahko pa z ustreznim odzivom preprečijo nastanek neobvladljive akutne krize in večje škode. Sicer so takšni dogodki pogosto samo povod za izbruh krize, pravi vzroki za njen nastanek pa se največkrat skrivajo ravno v podjetju samem. Okolje, v katerem delujejo slovenska podjetja, je relativno stabilno. Primerljiva ameriška podjetja se, na primer, veliko pogosteje soočajo s posledicami orkanov, požarov, terorističnih napadov in drugih nenadnih dogodkov ali neravnih nesreč. V takšnem okolju je tudi proaktivnemu kriznemu managementu namenjeno več pozornosti kot pri nas. Vsekakor pa krizne pripravljenosti in kriznega managementa tudi v Sloveniji ne bi smeli postavljati na stranski tir. Magistrske naloge smo se lotili z namenom, da preverimo, kako so se slovenska podjetja odzvala na krizo, ki jo je v pomladnih mesecih povzročila pandemija virusa Covid-19 in opozorimo na velik pomen proaktivnega pristopa pri soočanju s krizo. Izvedli smo empirično raziskavo in ugotavljali, kako je šest slovenskih podjetij prilagodilo svoje poslovanje v tednih, ko je bila pri nas razglašena epidemija. Zraven njihovega odziva na krizo nas je zanimalo tudi, ali so v krizi našli nove priložnosti. Ugotovili smo, da so v podjetjih, kljub relativno nizki stopnji splošne krizne pripravljenosti, s svojimi odzivi relativno zadovoljni. Občutljivost na krizo podjetja pripisujejo predvsem dejavnosti, s katero se ukvarjajo, velik pomen pa se pripisuje tudi vpletenosti države, ki nosi velik del finančnega bremena krize. V raziskavi tudi ugotavljamo, da podjetja poskušajo izboljšati svojo krizno pripravljenost in odpornost z različnimi metodami; od manjših operativnih prilagoditev do korenitih strateških sprememb. V tem pomenu govorimo tudi o raznolikih priložnostih, ki so jih podjetja našla v nestabilnih kriznih razmerah. Vsekakor obstaja prostor za nadaljnjo raziskovanje in izboljšave. V raziskavo bi lahko vključili kvantitativne podatke in čez čas preverjali, ali je bil odziv podjetij dolgoročno uspešen. Še posebej zato, ker se do nastanka te magistrske naloge, nista zaključili niti zdravstvena kriza niti gospodarska kriza, ki je nastala kot posledica pandemije Covid-19. Pri podjetjih, ki so v krizi našla nove priložnosti, bi lahko čez čas preverili tudi, ali so le−te uspeli pretvoriti v oprijemljive poslovne rezultate. Osredotočili bi se lahko v eno panogo ali podjetje in jo preučili veliko bolj detajlno. Možnosti je ogromno, hkrati pa lahko z gotovostjo trdimo, da bo v duhu aktualnih dogodkov zanimanje za proaktivni krizni management, tako v akademski kot tudi v poslovni sferi, še naprej raslo.
Keywords: kriza, proaktivni krizni management, odpornost, transformacijski krizni management, priložnosti v krizi.
Published: 04.05.2021; Views: 331; Downloads: 91
.pdf Full text (1,58 MB)

6.
Organizacijska kultura v podjetju in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Marko Petek, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo pojasnjuje vpliv organizacijske kulture na zadovoljstvo zaposlenih. Organizacijska kultura s svojimi vrednotami in normami oblikuje notranji kontekst organizacije in tako vpliva na različne elemente, vključno z zadovoljstvom zaposlenih. Zadovoljstvo zaposlenih se nanaša na dojemanje zaposlenih o njihovem delovnem okolju, odnosih s sodelavci, plači in možnostih napredovanja. Magistrsko delo je vsebinsko sestavljeno iz petih delov. V prvem poglavju smo opisali namen, cilje, hipoteze, metode in omejitve. V drugem poglavju smo opredelili pojem organizacijske strukture, predstavili tipe organizacijske kulture in se osredotočili na tipologijo Cameron & Quinn, ki smo jo v nadaljevanju tudi uporabili v raziskavi. Predstavili smo vlogo organizacijske kulture, merjenje organizacijske kulture, značilnosti, spreminjanje organizacijske kulture in njeno povezavo z zadovoljstvom z delovnim mestom. V tretjem poglavju smo opredelili zadovoljstvo zaposlenih, dejavnike zadovoljstva, pomembnost zadovoljstva zaposlenih in zadovoljstvo z delovnimi mesti v povezavi z organizacijsko kulturo. Četro poglavje smo namenili organizacijski kulturi in zadovoljstvu zaposlenih v proučevanem podjetju, njegovo vizijo in poslanstvo ter organizacijsko strukturo. V petem poglavju smo predstavili rezultate raziskave organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih v proučevanem podjetju in podali ključne ugotovitve.
Keywords: Organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, podjetje X, OCAI vprašalnik.
Published: 09.02.2021; Views: 368; Downloads: 125
.pdf Full text (1,03 MB)

7.
Management kakovosti, priložnost in izziv
Kaja Medved, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Družbenim in tehnološkim spremembam sledi vse bolj dinamičen življenjski ritem, prosti čas je dragocen, vse bolj smo ekološko ozaveščeni, poudarjamo zdrav življenjski slog in spoštljiv odnos med ljudmi. Ozaveščenih kupcev, ki se zavedajo svojih pravic, pri odločanju za nakup izdelkov ali storitev ne vodijo več zgolj tehnične karakteristike izdelkov in cena, temveč je odločitev za nakup pogosto odvisna od odnosa, ki ga ima podjetje do zaposlenih, kupcev in okolja. Na drugi strani si podjetja prizadevajo preseči pričakovanja kupcev ter si zagotoviti dolgoročni obstoj in razvoj. V želji, da bi sledili nenehno menjajočim se zahtevam kupcev, se vse več podjetij odloča za vzpostavitev poslovanja po načelih managementa kakovosti. Najbolj uveljavljen in razširjen sistem za vzpostavitev vodenja kakovosti v mednarodnem merilu je Standard za sistem vodenja kakovosti ISO 9001. Poslovanje po načelih managementa kakovosti prinaša podjetjem številne prednosti in koristi, kar smo izpostavili v delu diplomskega seminarja ter na podlagi primera managementa kakovosti v praksi potrdili zastavljene hipoteze in predpostavke.
Keywords: Kakovost, zagotavljanje kakovosti, management kakovosti, celovito obvladovanje kakovosti, sistem vodenja kakovosti.
Published: 08.12.2020; Views: 425; Downloads: 109
.pdf Full text (946,40 KB)

8.
Vpliv poslovnega načrta na prodajo blagovne znamke capra
Tim Kolar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Moda že sto let vpliva na naše življenje in je postala simbol statusa, pripadnosti ali nasprotovanju nečemu. Vsak dan se odločimo, da se bomo oblekli na določen način in s tem pošiljali sporočila tistim, ki nas obdajajo, o tem, kdo smo in kako želimo, da nas vidijo drugi. Vsaka blagovna znamka v industriji nam pomaga pri izbiri kosa oblačil in čeprav mislimo, da smo mi tisti, ki izbiramo, kaj bomo kupili ali oblekli, je to res le do določene mere. Večinoma na nas vplivajo trendi, ki so bili določeni za nas mesece ali celo leta, preden izdelek pride v trgovino. Tema diplomskega projekt je poslovni načrt nove modne znamke v Sloveniji. Cilj blagovne znamke je združiti oblikovanje, udobje, trajnostne materiale in etično delo. Pregled literature za diplosmki projekt vključuje razpoložljive podatke o poslovnem načrtu, modnem trgu mode za moške in žensk in razvoju spletnega nakupovanja. Pregledani podatki so jasno povedali, da trajnostna moda povečuje svoj vpliv na prebivalstvo, zlasti med mlajšimi generacijami. Poslovni načrt je bil zasnovan z namenom lansiranja blagovne znamke v Sloveniji v začetku leta 2021, oblikovanja blagovne znamke in hkrati promocije na mednarodnih trgih kakovostnih oblačil, izdelanih v Sloveniji.
Keywords: poslovni načrt, modna znamka, spletna trgovina, razvoj blagovne znamke
Published: 14.10.2020; Views: 333; Downloads: 49
.pdf Full text (538,45 KB)

9.
Obvladovanje konfliktov v organizaciji x
Mateja Simonič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega projekta je bil opozoriti na problematiko konfliktov v delovnem okolju, kakšen je njihov učinek na delovno storilnost in zadovoljstvo zaposlenih ter kako pomembno je njihovo delovanje. Z raziskavo smo ugotavljali kakšni so medsebojni odnosi v konkretnem delovnem okolju, zakaj prihaja do konfliktov v konkretnem delovnem okolju, kako se nanje odzivajo, kako jih obvladujejo. Raziskava je pokazala, da so odnosi dobri, konflikti pa redki. Ti se najpogosteje pojavljajo kot nesporazumi med osebami. Do težav pri komunikaciji oz. do konfliktov prihaja, ker je sogovornik med komunikacijo z mislimi drugje. Anketirani konflikte razrešujejo, ko do njih prihaja, med tem ko se njihovi sodelavci ob konfliktu običajno prilagodijo in razrešujejo konflikte. Najbolj se strinjajo, da prevzamejo odgovornost in iščejo rešitve za nastalo situacijo ter da si sodelavci povedo, kako se počutijo, med tem, ko se najmanj strinjajo, da komunikacije ne prekinjajo sredi pogovora, četudi pride do konflikta. Na podlagi dobljenih rezultatov raziskave smo podali smernice oz. predloge za učinkovitejšo obvladovanje konfliktov.
Keywords: odnosi, konflikt, reševanje, obvladovanje
Published: 12.02.2020; Views: 570; Downloads: 112
.pdf Full text (533,86 KB)

10.
VIDIKI ORGANIZACIJE DELA V RAČUNOVODSKIH SERVISIH V SLOVENIJI IN AVSTRIJI
Vesna Verdnik, 2019, master's thesis

Abstract: Računovodski servisi vodimo računovodstvo in izdelujemo davčne napovedi za večje število poslovnih partnerjev. Pri svojem delu se srečujemo s povečanim obsegom dela v prvem trimesečju leta, saj moramo do 31. 3. tekočega leta izdelati letne davčne napovedi za preteklo leto za vsa podjetja, za katera vodimo računovodstvo, in poleg navedenega dela opraviti še vse tekoče delo. Posledično smo zaradi tega zaposleni v računovodstvu pod velikim pritiskom in doživljamo povečan stres na delovnem mestu. V tem obdobju je prisotno veliko kampanjskega dela in povečana obremenitev zaposlenih. Zaposleni v računovodstvu moramo vedno prilagajati izrabo letnega dopusta datumom, ki nas vežejo k oddaji mesečnih in letnih davčnih napovedi. V večini računovodskih servisov si izrabe letnega dopusta v prvem trimesečju leta zaposleni ne morejo privoščiti. Nekateri računovodski servisi vodijo računovodstvo tudi za samostojne podjetnike, ki imajo podjetja v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Sloveniji se razlikujejo od rokov, ki jih imajo za izdelavo letnih davčnih napovedi določene v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Avstriji so veliko daljši kot v Sloveniji. Zato se samostojni podjetniki, ki imajo podjetja v obeh državah, srečujejo z dodatnimi stroški vodenja računovodskih evidenc, saj v nekaterih primerih avstrijski računovodski servisi ne izdelajo pravočasno letnih davčnih napovedi, ki jih morajo slovenski računovodski servisi vključiti v davčne napovedi v Sloveniji. Ob tem spoznanju smo se odločili, da bomo s pomočjo raziskave raziskali in vam predstavili, kakšna je organizacijska struktura računovodskih servisov Slovenije in Avstrije, kako imajo organizirano delo, kaj omogočajo zaposlenim, kaj pomenijo za računovodske servise različni roki izdelave letnih davčnih napovedi in kaj bi bilo po našem mnenju in mnenju anketiranih računovodskih servisov najboljše spremeniti glede organizacije dela v slovenskih računovodskih servisih na področju zaposlenih. V raziskovalni nalogi smo ugotovili, da so organizacija dela in razporeditev dela ter roki do državnih institucij, ki jih imajo računovodski servisi v Avstriji, veliko prijaznejši do zaposlenih kot v Sloveniji.
Keywords: računovodski servis, organizacijska struktura, organizacija dela, roki davčnih napovedi, letni dopust.
Published: 22.01.2020; Views: 612; Downloads: 98
.pdf Full text (2,14 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica