| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Evropska direktiva o avdiovizualnih medijskih storitvah in video na zahtevo : magistrsko delo
Domen Bajde, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se osredotoča na revizijo evropske direktive in spremembe, ki jih le-ta s seboj prinaša. Zaradi hitro rastočih portalov za deljenje videa in ponudnikov videa na zahtevo se spreminjajo navade gledalcev ter medijska krajina. Posledično je bila, z namenom enačenja trga linearnih in nelinearnih medijskih vsebin, Evropska Unija primorana direktivo spremeniti. Osnovni namen naloge je ugotoviti, kakšne spremembe prinaša nova direktiva in kako se z njo soočajo slovenski ponudniki na zahtevo. Naloga v empiričnem delu analizira seznanjenost Slovencev z videom na zahtevo, njihovo uporabo in navade občinstva. Prav tako iz poglobljenih intervjujev preučuje vpliv nove direktive na slovenske ponudnike videa na zahtevo. Rezultati raziskave so pomembni, saj nam bodo pokazali, ali tudi Slovenci sledimo hitro rastočim trendom modernizacije in spremljanja vsebin preko alternativnih sprejemnikov, kot so mobilni telefoni in tablični računalniki, ter kako se z novimi pravili in konkurenco na trgu soočajo ponudniki. Z raziskavo želimo prispevati k boljšemu razumevanju platform s pretočnimi vsebinami in njihovih uporabnikov.
Keywords: video na zahtevo, evropska direktiva, navade gledalcev
Published in DKUM: 02.04.2024; Views: 269; Downloads: 59
.pdf Full text (2,95 MB)

2.
Veliko podatkovje in tarčno politično oglaševanje
Domen Bajde, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je podrobneje preučiti uporabo velikega podatkovja. Zanima nas, kakšen vpliv ima na volitve ter zakaj služi kot podlaga za tarčno oglaševanje. Zanima nas tudi, ali je uporaba tarčnih oglasov manipulativna in neetična. Podrobneje smo preučili politične kampanje, ki so uporabljale tehnike na podlagi velikega podatkovja. Fokus je na ameriških volitvah, saj na domačih tleh uporabe teh tehnik še ne zaznavamo. Posvetili smo se tudi družbenemu omrežju Facebook, ki je zlata jama za zbiranje posameznikovih osebnih podatkov.
Keywords: veliko podatkovje, manipulacija, tarčno oglaševanje, volitve
Published in DKUM: 09.10.2017; Views: 1250; Downloads: 144
.pdf Full text (874,79 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica