| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE ČLANSTVA AMZS
Dolores Lejko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo poskušali podrobneje opredeliti vlogo in pomen pospeševanja prodaje tako teoretično, kot kasneje tudi praktično na primeru pospeševanja članstva AMZS. Pospeševanje prodaje se uporablja z namenom, da bi spodbudili čim hitrejši in močnejši odziv porabnikov. Podjetja zato poudarjajo ugodnosti in koristi, ki jih bodo porabniki deležni ob nakupu njihovega izdelka ali storitve. S tem želijo izboljšati prodajo pospešujočega izdelka ali storitve in tako lažje dosegajo svoje prodajne cilje. Poznamo veliko metod pospeševanja prodaje, ki jih lahko delimo glede na njihovo usmerjenost na potrošnike, trgovine ali na lastno prodajno osebje. Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje, kot enega najpomembnejših instrumentov tržnega komuniciranja, ki v zadnjih letih vse bolj pridobiva na pomenu. To pa predvsem zaradi vse večje konkurence na trgu in porabnikov, ki se vse bolj usmerjajo k prodajnim akcijam. Tako si danes ne moremo več predstavljati uspešnega podjetja, ki ne bi izvajalo tega instrumenta. V Avto-moto zvezi Slovenije se zavedajo pomembnosti pospeševanja prodaje članstva AMZS, saj je številno članstvo ključnega pomena za njeno uspešno delovanje in zagotavljanje konkurenčnih prednosti družbe.
Keywords: pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, Avto-moto zveza Slovenije, članstvo AMZS
Published: 02.11.2011; Views: 1289; Downloads: 113
.pdf Full text (1,18 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica