| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 63
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja
Anita Grgić, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.
Keywords: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija
Published: 18.10.2021; Views: 81; Downloads: 15
.pdf Full text (1,80 MB)

2.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika
Polina Avfukova, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Keywords: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Published: 18.10.2021; Views: 61; Downloads: 6
.pdf Full text (749,41 KB)

3.
Spletna mesta za zbiranje novic in njihova vloga pri usmerjanju bralcev na spletne strani medijev
Denis Sivec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili agregatorje novic in njihove lastnosti ter vpliv, ki ga imajo na obiskanost medijskih portalov. V teoretičnem delu smo najprej opisali razvoj medijskih portalov. Nato smo predstavili delovanje agregatorjev novic ter prednosti in slabosti njihove uporabe z vidika uporabnika in medijskih portalov. Deloma smo predstavili tudi zakonodajo, ki se nanaša na reproduciranje novic ter predstavili pomembne dogodke, ki so vplivali na regulacijo delovanja agregatorjev novic. V empiričnem delu smo podali pregled lastnosti in funkcionalnosti največjih agregatorjev novic Google News, Techmeme in Feedly. Predstavili pa smo tudi slovenske agregatorje novic, in sicer Najdi.si novice, Kulturnik in Slovice.com.
Keywords: agregator novic, reproduciranje novic, medijski portali, Google News
Published: 18.10.2021; Views: 61; Downloads: 6
.pdf Full text (1,52 MB)

4.
Naklonjenost občinstva do kina in storitev pretočnega predvajanja
Timotej Strlič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskovali naklonjenost občinstva do kina in storitev pretočnega predvajanja. Naš namen je bil proučiti problem zmanjšanja zanimanja gledalcev za odhod v kinematografe ob vzponu storitev pretočnega predvajanja. V teoretičnem delu smo raziskali razvoj in ugotavljali naklonjenost občinstva do posameznega distribucijskega načina. Proučevali smo personalizacijo, izkušnje gledanja filmov in vpliv pandemije Covid 19 na obisk kinematografov in storitve pretočnega predvajanja. V empiričnem delu smo analizirali podatke že opravljenih statističnih analiz prihodkov in števila gledalcev oziroma naročnikov za Netflix, Hulu, AMC Theatres in Cinemark. Ugotovili smo, da storitve pretočnega predvajanja pritegnejo več občinstva kot kino, in sicer zaradi neprestanega vzpona v popularnosti in priročnosti teh storitev.
Keywords: kino, storitve pretočnega predvajanja, izkušnje gledanja, personalizacija, vpliv pandemije Covid 19
Published: 18.10.2021; Views: 59; Downloads: 9
.pdf Full text (805,06 KB)

5.
Slovenska podjetja in značilnosti poslovnega prestrukturiranja
Dijana Močnik, Katja Crnogaj, Barbara Bradač Hojnik, Karin Širec, 2021

Abstract: V prvem delu raziskave smo se posvetili temeljni poslovni demografiji slovenskih podjetij in jo primerjali z evropsko. Namen tega dela je, da dobimo temeljno sliko o slovenskih podjetjih in razumemo, kako je slovensko podjetništvo umeščeno v evropsko. Analizirali smo ključne značilnosti slovenskih gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov, ki so se leta 2019 ukvarjali s podjetniškimi aktivnostmi in so bili razvrščeni v vse dejavnosti SKD. V Sloveniji moramo spodbujati ustanavljanje novih podjetij s potencialom rasti in rast obstoječih podjetij. Pomembno pa je tudi razumeti, da morajo biti tudi obstoječa podjetja nenehno na preži za novimi poslovnimi priložnostmi in se permanentno prilagajati spremenjenim pogojem poslovanja, kar je druga tema letošnjega podjetniškega observatorija, kjer razpravljamo o prestrukturiranju podjetij. Da bi dobili čim boljši vpogled v procese poslovnega prestrukturiranja v Sloveniji, smo izvedli tudi primarno raziskavo med malimi in srednje velikimi podjetji ter eksperti podpornega okolja za podjetništvo.
Keywords: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, prestrukturiranje, poslovno, finančno in strateško prestrukturiranje, strategije in politike, empirična analiza
Published: 21.04.2021; Views: 320; Downloads: 52
.pdf Full text (2,85 MB)
This document has many files! More...

6.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, undergraduate thesis

Keywords: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Published: 22.02.2021; Views: 254; Downloads: 23
.pdf Full text (2,54 MB)

7.
Kako se uveljavljena slovenska časopisna podjetja odzivajo na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Klara Avsec, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Novi mediji in z njimi povezane možnosti digitalne distribucije so povzročili številne spremembe na medijskem trgu, ki so med prvimi prizadele tradicionalna časopisna podjetja in jih prisilile k iskanju inovacij. V teoretičnem delu diplomskega dela najprej proučimo vpliv teh sprememb na oglaševalce, občinstvo in medije same ter povzamemo odziv časopisnih podjetij. Pri tem podrobneje predstavimo večplatformno distribucijo, njen razvoj in učinkovitost. V empiričnem delu z lastno raziskavo in analizo historičnih podatkov ugotavljamo in primerjamo, kako večplatformno distribucijo izvajajo trije osrednji slovenski tiskani dnevniki: Delo, Večer in Dnevnik.
Keywords: novi mediji, digitalna distribucija, večplatformna distribucija, tiskani mediji, slovenska časopisna podjetja
Published: 03.11.2020; Views: 215; Downloads: 31
.pdf Full text (969,26 KB)

8.
Odzivi medijskih podjetij na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Mitja Rupnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo analizirali, kako so izbrana slovenska uveljavljena medijska podjetja, ki so v preteklosti distribuirala vsebino izključno preko klasičnega radia, klasične televizije ali tiskanih medijev, prilagodila distribucijo svojih vsebin glede na sposobnosti in priložnosti novih medijev, kot so družbena omrežja in spletni portali. Zaradi dinamičnosti medijskega področja smo v teoretičnem delu naloge izpostavili trenutno uporabo družbenih omrežij v Sloveniji, prednosti in slabosti novih medijev ter najbolj obiskane spletne strani v Sloveniji. Ugotovili smo, da sta med družbenimi omrežji bila najpogosteje uporabljena Facebook in Instagram, v kontekstu digitalne distribucije zvočnih in podkast vsebin pa družbeno omrežje SoundCloud.
Keywords: novi mediji, digitalna distribucija, družbeno omrežje, slovenski mediji
Published: 03.11.2020; Views: 220; Downloads: 24
.pdf Full text (728,24 KB)

9.
Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost
Rene Tobias, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo predstavili pojem verodostojnosti na spletu, osredotočili pa smo se predvsem na primer blogov. Pojasnili smo še pomen verodostojnosti informacij na blogih, vse skupaj pa povezali z vplivom starosti bralca na dojemanje verodostojnosti blogov. V empiričnem delu smo opravili kvantitativno analizo rezultatov lastne izvedene ankete, pri čemer smo raziskovali zaznavanje verodostojnosti blogov s strani bralcev, mlajših in starejših od 45 let, glede na vrsto (tematiko) bloga: blog medicinskega strokovnjaka, osebni blog, blog strokovnjaka alternativne medicine. Rezultati kažejo, da starost bralcev pomembno vpliva na zaznavanje verodostojnosti blogov in je povezana s tematiko bloga.
Keywords: zdravstveni blogi, kritičnost bralcev, zaznavanje verodostojnosti vsebine, starost bralcev
Published: 08.11.2019; Views: 372; Downloads: 49
.pdf Full text (1,98 MB)

10.
Zavedanje potrošnikov o posledicah pretirane potrošnje papirja na okolje
Anja Poznič, 2018, master's thesis

Abstract: Sodobno potrošništvo povzroča pretirano izkoriščanje naravnih virov in onesnaževanje okolja, kar vpliva tudi na papirno industrijo. Namen naloge je bil poiskati odgovor na vprašanji, če se slovenski potrošniki zavedajo posledic pretirane potrošnje papirja na okolje in ali jih posledice skrbijo. V nalogi je predstavljeno potrošništvo, pridelava in poraba papirja, vpliv prevelike potrošnje papirja na okolje in kakšna je stopnja zavedanja o tem med potrošniki. Na podlagi rezultatov opravljene lastne empirične raziskave lahko sklepamo, da se ljudje v Sloveniji zavedajo posledic pretirane potrošnje papirja na okolje ter kažejo visoko stopnjo zaskrbljenosti zanj, kar je pogojeno tudi s spolom, starostjo in izobrazbo.
Keywords: prekomerno in trajnostno potrošništvo, negativne posledice potrošništva, zavedanje potrošnikov o posledicah pretirane potrošnje papirja na okolje, informiranje o okoljskih težavah
Published: 21.11.2018; Views: 693; Downloads: 105
.pdf Full text (2,14 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica