| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MODEL STRATEŠKE POSTAVITVE POSLOVNO PROIZVODNEGA SISTEMA
Dejan Rojko, 2010, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je nastalo na osnovi izkušenj s področja vodenja start-up podjetja in zakonitosti projektnega menedžmenta. Predstavlja model strateške postavitve poslovno proizvodnega sistema, s katerim si je mogoče pomagati v semenski fazi, pa tudi kasneje, ko je podjetje že dobro izoblikovano. Celotna zgodba se začne z detekcijo podjetniške ideje, nadaljuje z razvojem le-te in vodi v pripravo učinkovitega poslovnega načrta ter predstavitve, ki navduši investitorje. Velik poudarek je namenjen pomembnemu področju organizacije projektov in proizvodnje s sistemom zunanje oskrbe ter informacijskim tokovom in kriterijem v bolj ali manj kompleksno organiziranem sistemu. Poleg stroškovne učinkovitosti je poudarjena tudi pomembnost stopnje inovativnosti in edinstvenosti v produktu, ki ga poslovni sistem zagotavlja ciljnim grupam. Z integracijo metod stohastičnega napovedovanja, natančneje metode drsečih srednjih vrednosti in linearne regresije I. reda smo, kot je predstavljeno v magistrskem delu, v mladem podjetju dvignili stopnjo inovativnosti oz. edinstvenosti, ki je lahko v očeh trga v neki točki ključnega pomena za uspešno realizacijo poslovnih planov. Na koncu magistrskega dela je na kratko predstavljen poslovni model 21. stoletja, ki zagotavlja obojestransko korist, in sicer med proizvajalcem ter kupcem na trg lansiranega izdelka. Živimo v času, ko je uspeh na področju prodaje mogoče doseči le, če potencialna stranka v produktu uvidi rentabilnost oz. profitabilnost investicije. Ta se lahko izraža tudi v dvigu dodane vrednosti njegovi storitvi oz. produktu, ki ga zagotavlja trgu ali celo njegovemu privatnemu življenju. Upoštevanje modela strateške postavitve poslovnega sistema zagotavlja hitro integracijo mladega podjetja in močno integriteto na lokalni ter kasneje tudi na globalni trg.
Keywords: detekcija ideje, poslovni načrt, organizacija proizvodnje, zunanja oskrba, informacijski tokovi, stroškovna učinkovitost, projektni menedžment, stohastično napovedovanje, dodana vrednost, poslovni model
Published: 30.03.2010; Views: 2205; Downloads: 279
.pdf Full text (1001,42 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica