| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strateško načrtovanje marketinga v potovalni organizaciji
Dejan Štruc, 2017, master's thesis

Abstract: Storitveni sektor je v drugi polovici dvajsetega stoletja v gospodarstvu pričel prevzemati pobudo in tako danes predstavlja steber razvitih ekonomij. Skladno z rastjo pomena storitev se je razvijal tudi turizem. Z leti se je sorazmerno z razvojem turizma na trg pričelo vključevati vse več organizacij, kar je zaostrilo konkurenco. Še vedno smo priča primerom, ko se organizacije ne zavedajo pomena marketinga, kaj šele pomena strateškega načrtovanja marketinga. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena izhodišča strateškega marketinškega načrtovanja. V drugem delu je predstavljen strateški marketinški načrt v konkretni potovalni organizaciji. V sklepnem poglavju so podane ugotovitve v vezi s strateškim marketinškim načrtom potovalne organizacije X. Izpostavljene so pozitivne lastnosti in na drugi strani pomanjkljivosti. Na podlagi pomanjkljivosti so podani predlogi za odpravo le-teh oziroma so opredeljene priložnosti.
Keywords: potovalna organizacija, strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga, izvajanje strateškega marketinga, nadzor strateškega marketinga.
Published in DKUM: 24.10.2017; Views: 1381; Downloads: 176
.pdf Full text (1,11 MB)

2.
RAZVOJ INFORMACIJSKIH REŠITEV ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE IN MOBILNE TELEFONE
Dejan Štruc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v dinamičnem svetu, ki se hitro spreminja in hitre spremembe se dogajajo tudi na tehnološkem področju. Tehnologija iz dneva v dan napreduje in tukaj ni izjema niti mobilna tehnologija. Mobilna tehnologija se je v zadnjem času izjemno razširila, uporabna pa je na praktično vseh področjih, tudi na poslovnem področju. Podjetja morajo vselej spremljati svoje zunanje okolje in ravno zato so podjetja, ki proizvajajo informacijske rešitve zaznale priložnost v tem, da svoje rešitve prilagodijo delovanju na mobilnih napravah. Na ta način je tudi ostalim podjetjem omogočeno, da pridejo do boljših, bolje razvitih informacijskih rešitev. Danes imajo podjetja, ki uporabljajo informacijske rešitve, ki delujejo tudi na mobilnih napravah, oziroma na tabličnih računalnikih in pa na mobilnih telefonih tudi več konkurenčnih prednost, saj so zaposleni bolj produktivni in pa bolj učinkoviti. S pomočjo sledenja konkurenci pozitivne učinke uporabe informacijskih rešitev za mobilne naprave vidijo tudi druga podjetja in na ta način se tovrstna uporaba naglo širi. Tudi v prihodnosti lahko napovemo svetlo prihodnost mobilnim napravam, prav tako pa tudi informacijskim rešitvam, ki delujejo na mobilnih napravah, saj se uporaba tovrstnih rešitev izjemno hitro širi.
Keywords: Informacijske rešitve, mobilne naprave, tablični računalniki, mobilni telefoni, informacijski sistemi, razvoj mobilne tehnologije, razvoj informacijskih rešitev
Published in DKUM: 13.12.2012; Views: 1888; Downloads: 173
.pdf Full text (856,18 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica