1.
VPLIV ISO 9001 NA KAKOVOST STORITEV V PODJETJU INTEGRAL LENDAVA D.D.Davor Kiraly, 2010, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu je predstavljena problematika managementa kakovosti v podjetju Integral Lendava d.d., s poudarkom na sistemu managementa kakovosti po standardu ISO 9001.
V podjetju smo med zaposlenimi izvedli anketo na temo vpliva ISO 9001 na kakovost storitev. V raziskavi smo obravnavano področje razdelili na dva dela: proučevali smo delovanje vodilnega tima v podjetju ter usklajenost ostalih zaposlenih.
Pomanjkljivosti, ki so odločilnega pomena za top management, kot tudi za zaposlene, so se pokazale v vhodnih informacijah, v določitvah pooblastil izvajalcev procesov ter v določitvah pristojnosti izvajalcev procesov.
Za njihovo rešitev smo predlagali razdelitev delovnih nalog na več ljudi ter jasnejšo opredelitev pristojnosti in odgovornosti zaposlenih.
Keywords: kakovost, management kakovosti, sistem managementa kakovosti, standard managementa kakovosti, standard ISO 9001
Published in DKUM: 10.01.2011; Views: 2167; Downloads: 371
Full text (9,80 MB)