| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ŽENSKO PODJETNIŠTVO, PRIMERJAVA MED SLOVENIJO IN IRANOM
Darja Valpatič, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo poglobjeno obravnava žensko podjetništvo. Posebej obravnavamo žensko podjetništvo v Sloveniji in v Iranu. Podrobneje obravnavamo motive, dejavnike in prednosti, slabosti ter ovire ženskega podjetništva, dotikamo pa se tudi vpliva nacionalne kulture, prav zaradi različnosti kultur med proučevanima državama. V empiričnem delu magistrske naloge smo s pomočjo podatkov pridobljenih z raziskavo GEM obravnavali zgodnje podjetnice v dveh proučevanih državah in vplive na njihovo odločitev za podjetniško kariero. Osredotočamo se predvsem na dejavnike, ki vplivajo na odločitev žensk za podjetništvo v proučevanih državah. Posebej obravnavamo motivacijo, starost, strah pred neuspehom, pridobljeno znanje in izkušnje ter dohodek gospodinjstva. Ugotovimo, da se podjetnice v Sloveniji od podjetnic v Iranu razlikujejo glede motivacije vključevanja v podjetništvo iz priložnosti, prav tako glede vpliva dohodka gospodinjstva na njihovo odločitev za podjetništvo. Starost in samozaupanje v znanje ter izkušnje, potrebne za podjetništvo, vplivajo na odločitev za podjetništvo žensk tako v Sloveniji, kakor v Iranu. Strah pred neuspehom vpliva na odločitev žensk za podjetništvo v Sloveniji, za Iran te povezave ne moremo potrditi.
Keywords: žensko podjetništvo, dejavniki ženskega podjetništva, primerjava ženskega podjetništva med Slovenijo in Iranom
Published in DKUM: 28.08.2015; Views: 1869; Downloads: 282
.pdf Full text (1,29 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TRGOVSKEM PODJETJU VESNA D.D.
Darja Valpatič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi obravnavam problematiko zadovoljstva kupcev v trgovskem podjetju Vesna d.d. V teoretičnem delu predstavljam udeležence prodajnega procesa, pojem zadovoljstva, merjenje in metode merjenja zadovoljstva. Teorija je nujno potrebna za razumevanje porabnikov in njihovih potreb. Tržno naravnana podjetja morajo razumeti in vedeti, kakšne so potrebe porabnika, šele takrat so lahko pravilno naravnana. V drugem, empiričnem delu pa sem z raziskavo, ki sem jo opravila s pomočjo anketnega vprašalnika, ugotavljala zadovoljstvo kupcev dotičnega podjetja. Z anketo o zadovoljstvu kupcev sem želela pripomoči k prepoznavi potreb in želja obstoječih kupcev ter k trenutni oceni zadovoljstva kupcev tega podjetja. Menim, da sem z anketo pridobila veliko koristnih ocen in podatkov, za katere bi bilo smiselno izdelati predloge izboljšav. Upoštevanje potreb, uresničevanje želja in odprt pristop za uvajanje novosti naj bodo primarni cilji poslovanja, saj bodo le tako preživeli hud konkurenčen boj na trgu.
Keywords: zadovoljstvo kupcev, udeleženci prodajnega procesa, merjenje in metode merjenja zadovoljstva, anketa o zadovoljstvu kupcev
Published in DKUM: 11.07.2011; Views: 3012; Downloads: 500
.pdf Full text (6,13 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica