| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROCES LIBERALIZACIJE ZRAČNEGA TRANSPORTA V EU IN V DRŽAVAH SKANDINAVIJE
Danijel Kociper, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V začetnih fazah liberalizacije so na trgu letalskih storitev nastale spremembe: velikost in struktura omrežja letalskih linij sta se spremenila, prišlo je do znižanja cen, ker se je sprostil sistem oblikovanja cen, nastanek močnejšega razlikovanja storitev in uvedba novih storitev, nekatera podjetja so se specializirala za prevoze na daljših relacijah z uvedbo žariščnih letališč in njihovimi povezavami z obrobnimi letališči. Liberalizacija je ugodno vplivala na poslovanje prevoznikov. Pri nalogi upoštevamo različna izhodišča glede izvedbe procesa liberalizacije zračnega transporta v EU in v ZDA. Leta 1997 je odbor za civilno zrakoplovstvo začel odpravljati ovire v zračnem transportu ter dovolil popuste tudi na rednih linijah. Na nekaterih progah so zaradi morebitnega umika prevoznikov z majhnih trgov dovolili vstop in izstop prevoznikov. Vlada je sprožila reformo zračnega transporta, ki jo je ameriški kongres leta 1978 podprl in sprejel Zakon o deregulaciji zračnega prevoza. ZDA so bile prva država, ki je deregulirala zračni transport in kasneje so ji sledile tudi druge države. V osrednjem poglavju smo analizirali zračnega prevoznika SAS. Najprej smo predstavili prevoznika SAS, ugotovili smo, kakšni so cilji organizacije in kakšen je dolgoročni cilj prevoznika ter opisali smo poslovni področji prevoznika. Nato smo orisali razvoj prevoznika, od njegovih začetnih let do leta 2005. Pri notranji analizi smo prikazali mejnike v razvoju prevoznika, od leta 1940, do leta 2000. V nadaljevanju je opisana strategija prevoznika, kjer smo med drugim opisali tri segmente uporabnikov. Prav tako smo omenili SWOT analizo, ki pomeni prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti prevoznika. Omenili smo tudi pozicioniranje prevoznika s specifičnimi strategijami za znamko SAS in ''Snowflake''. Temu sledi opis marketinškega spleta in nov poslovni model prevoznika SAS. Pri analizi zračnega prevoznika SAS, smo odkrili, da se potrošniki večinoma odločajo za vozovnice različnih razredov predvsem na podlagi cene in točnosti, ki sta zanje najpomembnejša dejavnika. V manjši meri vpliva na odločitev za nakup vozovnic udobnost potovanja. Konkurenčna prednost prevoznika SAS je, da je najbolj točen prevoznik v Evropi. Poslovni segment je sicer v upadanju, vendar se povečujejo potovanja na turistične destinacije. Morali bi obuditi blagovno znamko ''Snowflake'' s predstavitvijo nove identitete znamke, in sicer s sloganom: biti mlad in moderen, kar bi lahko dosegli s predstavitvijo pozicioniranja nove spletne strani Snowflake.com.
Keywords: Ključne besede: Liberalizacija zračnega transporta v EU, deregulacija zračnega transporta v ZDA, analiza zračnega prevoznika SAS, GATS in zračni transport, novi poslovni model prevoznika SAS.
Published: 04.08.2014; Views: 564; Downloads: 33
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
KLJUČNI DEJAVNIKI USPEŠNEGA RAZVOJA MOBILNIH APLIKACIJ
Danijel Kociper, 2015, master's thesis

Abstract: Hiter razvoj mobilne tehnologije, mobilnih omrežij in njenih storitev je prispeval k hitremu razvoju mobilnega poslovanja, ki je trenutno najhitreje rastoči način poslovanja, kateri vključuje izjemen napredek pri razvoju mobilnih omrežij in tehnologij mobilnih naprav, kot so pametni telefoni, tablice itd. Vse to se odraža pri izjemni prodaji mobilnih naprav, ki narašča vsako leto in s tem vse bolj utrjuje svojo vlogo primarnega načina poslovanja v današnjem času. Mobilno poslovanje je v mnogih pogledih bolj uporabno od elektronskega poslovanja, saj sta njeni odločilni prednosti mobilnost naprav in nenehna povezanost preko spleta kadarkoli in kjerkoli se nahajamo. Vse od leta 2007, ko so se začeli uveljavljati in razvijati pametni telefoni, je sledil sočasno izjemen razvoj mobilnih aplikacij, ki vsako leto dosega fenomenalno rast na globalnem tržišču. Danes je uporabnikom na voljo več milijonov mobilnih aplikacij preko različnih spletnih trgovin in njihovo število nenehno raste. Razvijalci in podjetja, ki razvijajo in tržijo svoje mobilne aplikacije preko spletnih trgovin, se celo srečujejo z vse večjimi izzivi. Konkurenca postaja vsako leto vse bolj ostra, večina mobilnih aplikacij uporabniki nikoli ne prenesejo ali uporabijo, le majhen delež razvitih aplikacij je uspešnih, tako v številu prenosov, v njihovi dolgoročni uporabi s strani uporabnikov, v uspešnem trženju in donosnosti. Ugotovili smo, da je mobilno poslovanje postala prevladujoča oblika poslovanja na svetu, zaradi izjemnih prednosti, kot so nenehno opravljanje storitev preko spleta, iskanje in določanje lokacije itd. Razvoj aplikacij za operacijske sisteme se razlikuje, kot se tudi razlikuje način trženja preko različnih spletnih trgovin. Ključni dejavniki uspešnega razvoja mobilnih aplikacij so uporabnost, enostavnost in privlačnost aplikacij. Pomembno je, da aplikacije razvijemo za končne uporabnike, pri tem preučimo njihovo vedenje, potrebe, zahteve in želje ter na tej osnovi razvijemo aplikacije, ki jih bodo pritegnile. Aplikacije bi naj nudile unikatno vrednost, v smislu udobnosti, zabave in koristnosti za uporabnike.
Keywords: Mobilno poslovanje, mobilna omrežja, mobilne tehnologije, mobilni operacijski sistemi, mobilne aplikacije.
Published: 08.01.2016; Views: 867; Downloads: 150
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica