| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dosegljivost, pozaba in izboljšave video iger preteklosti ter njihova uporaba s pomočjo emulatorjev
Filip Zdjelar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi predstavimo dosegljivost in pozabo video iger preteklosti ter pravni vidik uporabe video iger pri emulaciji. Nato razložimo kaj so emulatorji, opišemo njihovo delovanje in navedemo zgodovino emulacije. Podamo tudi probleme pri zagonu iger ter njihove izboljšave. V nadaljevanju diplomskega dela nato predstavimo izboljšave video iger preteklosti z novimi tehnologijami in tipe izboljšav. Ali nove tehnologije pripomorejo h kakovostnejši izkušnji, ugotavljamo s kvantitativno analizo, kot tudi z izvedbo eksperimenta, pri katerem uporabimo igro preteklosti, ki uporablja tehnologijo sledenja žarkov v realnem času. V zaključku povzamemo naše ugotovitve in podamo napotke za nadaljnje delo.
Keywords: dosegljivost video iger, izboljšave video iger, video igre preteklosti, uporaba emulatorjev, sledenje žarkov v realnem času
Published: 18.10.2021; Views: 78; Downloads: 18
.pdf Full text (2,70 MB)

2.
Potek razvoja proti-piratske zaščite videoiger skozi čas
Luka Kovačič Budiša, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes imamo na voljo veliko število medijev, kot so na primer knjige, glasba in film. V skupini najuspešnejših medijev najdemo videoigre. Znano je, da za vsako uspešno franšizo videoiger, stojijo ogromni založniki, katerih cilj je zagotoviti čim več dohodka. Tukaj pa se pojavijo posamezniki, ki ne želijo plačati ne za videoigre niti za ostale vrste medijev. Seveda v takšnem primeru, pride do konflikta med posameznikom in založnikom. V tej diplomski nalogi raziščemo kako piratstvo vpliva na delovanje založnikov ter na kakšne načine se založniki borijo proti piratstvu.
Keywords: dobiček, piratstvo, programska oprema, videoigre, zaščita
Published: 18.10.2021; Views: 64; Downloads: 2
.pdf Full text (905,51 KB)

3.
Preverjanje veljavnosti realno-časovnega igralnega prostora z algoritmom razširjenega sistema na osnovi klasifikatorjev
Damijan Novak, 2021, doctoral dissertation

Abstract: Z doktorsko disertacijo naslavljamo problematiko zamudnega ročnega preverjanja veljavnosti realno-časovnih igralnih prostorov. Sodobni igralni prostori so namreč izredno kompleksni sistemi z vsebovano množico igralnih funkcionalnosti s katerimi se predstavljajo karakteristike igre. Pri preverjanju pravilnosti delovanja teh implementiranih igralnih funkcionalnosti s strani človeških igralcev, lahko ponavljajoče se operacije večkratnega preigravanja igre po vnaprej predvidenih scenarijih vnesejo nenamerne napake v proces preverjanja veljavnosti. Ker je ročno preverjanje obenem še drag in zapleten proces, smo tekom doktorskega dela ta proces avtomatizirali z algoritmom razširjenega sistema na osnovi klasifikatorjev (XCS). Z uporabo algoritma XCS smo izdelali igralnega agenta, ki samostojno deluje v poljubnem realno-časovnem igralnem prostoru, nato pa smo še razvili lastno ne-invazivno komponento, ki omogoča prilagoditev poljubnega igralnega agenta v igralno-testnega agenta. Zasnovan je bil prvi eksperiment s katerim smo potrdili koncept, da je z uporabo ne-invazivne komponente naš prilagojen igralni-agent zmožen odkrivati neveljavne igralne funkcionalnosti v realno-časovnem igralnem prostoru najnižje računske kompleksnosti (igralni prostor Križci-Krožci). Za namen primerjave našega agenta še z ostalimi igralno-testnimi agenti smo nato razvili še lastno metriko, ki za vsakega igralno-testnega agenta poda kvantitativno metrično oceno. Igralni prostor, igralne funkcionalnosti, igralne scenarije, igralne-agente, ne-invazivno komponento ter metriko, pa smo povezali v zaključeno celoto, in sicer v metodo za kvantitativno oceno preverjanja veljavnosti igralnega prostora. Metodo smo ovrednotili z drugim eksperimentom, kjer je bil naš agent primerjan z agenti v konici razvoja v realno-časovnem igralnem prostoru najvišje računske kompleksnosti (realno-časovnih strateških igrah). Pri obeh eksperimentih smo za vse igralno-testne agente izvajali meritve uspešnosti potrditev neveljavnih igralnih funkcionalnostih, za igralno-testnega agenta z algoritmom XCS pa smo še dodatno izvajali časovne meritve izvedbe posamezne igre oz. scenarija. Rezultati obeh eksperimentov so pokazali, da je algoritem XCS primeren za preverjanje veljavnosti igralnih funkcionalnosti, saj je neveljavne igralne funkcionalnosti uspel odkriti vsakič, ko le-te niso delovale pravilno. Pri drugem eksperimentu se je tudi pokazalo, da jih je uspel odkriti vsakič, ko so jih odkrili tudi ostali igralno-testni algoritmi. Pri primerjavi metričnih ocen našega agenta z ostalimi igralno-testnimi agenti, smo prišli do zaključka, da je le-ta z njimi primerljiv, in se uvršča v zlato sredino. Pri pregledu časovnih meritev smo ugotovili, da te sicer lahko med ponovitvijo enakih scenarijev statistično variirajo, vendar se vsi scenariji izvedejo znotraj predvidenih meja nastavljenih realnih-časov. Algoritem XCS se je tako skupno izkazal kot kvaliteten kandidat za namen preverjanja veljavnosti igralnih funkcionalnosti realno-časovnih igralnih prostorov.
Keywords: igralni prostor, igralno-testni agent, razširjen sistem na osnovi klasifikatorjev, realno-časovna strateška igra, validacija igralnih funkcionalnosti
Published: 07.10.2021; Views: 136; Downloads: 15
.pdf Full text (4,64 MB)

4.
Napredne storitve google Maps v mobilnih napravah
Niko Hustić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali napredne storitve, ki jih ponuja Google Maps, jih opisali in primerjali s konkurenčnimi. V raziskavi smo se osredotočili na napredne storitve, ki jih ponuja knjižnica Google Maps API za operacijski sistem Android. V namen ugotavljanja koristnosti reševanja problemov z naprednimi storitvami smo te implementirali v aplikacijo s pomočjo jezika Java. Po postopku implementacije smo izvedli analizo uspešnosti. Na koncu diplomskega dela smo predstavili delovanje rešitve in povzeli izkušnje pri delu.
Keywords: Android, mobilna aplikacija, Google Maps, Bing Maps, Google Maps API, napredna storitev
Published: 03.11.2020; Views: 246; Downloads: 42
.pdf Full text (3,26 MB)

5.
Uporaba programskega paketa Firebase ML Kit za strojno učenje pri mobilnih aplikacijah
David Žele, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V času, ko se strojno učenje pojavlja na vseh področjih računalništva, je veliko rešitev implementiranih znotraj te domene nastalo predvsem v panogi razvoja mobilnih aplikacij, vendar se jih zaradi hitrega razvoja občasno drži sloves nepreizkušenosti. Namen diplomskega dela je zato bil preizkusiti Firebase ML Kit v prototipni aplikaciji ter ob tem opazovati zahtevnost uporabe. Končna ugotovitev, da je Firebase ML Kit rešitev, ki nam hitro in enostavno omogoča implementacijo uporabe strojnega učenja v mobilno aplikacijo morda ne preseneča, preseneča pa dejstvo, da je programski paket zelo dobro dokumentiran in je podpora na spletu nadpovprečno dobra.
Keywords: strojno učenje, firebase ml kit, mobilne aplikacije
Published: 03.11.2020; Views: 281; Downloads: 102
.pdf Full text (1,37 MB)

6.
STARŠEVSKI NADZOR: AVTOMATSKO BLOKIRANJE DELOVANJA RAČUNALNIŠKIH IGER Z UPORABO USB KLJUČA
Damijan Novak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bo implementiran program starševskega nadzora, ki ne onesposobi normalnega delovanja operacijskega sistema, obenem pa daje staršem preprosto kontrolo nad otrokovim igralnim časom. Program je dovolj preprost za uporabo, da ga lahko uporablja tudi računalniško ne vešča oseba. Vloga USB ključa je, da pri priklopu le-tega na otrokov računalnik omogoči delovanje iger, pri odklopu pa igre onemogoči.
Keywords: nadzor, USB ključ, prikrito delovanje, vzorci, samostojna odločitev, igre
Published: 23.03.2011; Views: 1749; Downloads: 142
.pdf Full text (1,70 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica