| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Bančno zavarovalništvo v Sloveniji in izbranih evropskih državah
Dajana Galun, 2023, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo naprej opredelili pomen in razvoj bančnega zavarovalništva na splošno. Predstavili začetke razvoja, vzroke za povezanost med bankami in zavarovalnicami ter prednosti in slabosti te povezave. Ugotovili smo, da je prvoten namen bančnega zavarovalništva povečanje donosnosti bank ter da je prav Evropa tista, ki je bila epicnter razvoja bančnega zavarovalništva. Distribucija zavarovalnih produktov prek bank za zavarovalnice predstavlja manjše stroške kot distribucija prek agentskih mrež. Ugotavljamo, da je cilj razvoja bančnega zavarovalništva med drugim tudi inovativnost in celovita finančna obravnava strank. Magistrsko delo vključuje primerjavo bančnega zavarovalništva v Evropi, izbranih Evropskih državah in Sloveniji. Izbrane Evropske države so Nemčija, Švica in Hrvaška. Bančno zavarovalništvo po državah smo predstavili skozi zakonodajo, izbrano banko in zavarovalnico, na podlagi poslovnega sodelovanja med eno in drugo ter produkte in storitve, ki so vključeni med produkte in storitve bank. Prav tako je prikazan tržni delež bank in zavarovalnic celotne Evrope, izbranih Evropskih držav in Slovenije. Na podlagi pridobljenih podatkov ugotavljamo, da je slovenski zavarovalniški trg je eden izmed manjših v Evropi, vendar kljub temu zavarovalništvo sodi med najpomembnejše gospodarke panoge v Sloveniji. Glede na neživljensko penetracijo je Slovenija kar visoko na lestvici Evropskih držav in sicer kar na 5. mestu. Raziskali smo, katere so prodajne poti zavarovanj posamezne države, ter na podlagi tega dodatno argumentirali razvoj bančnega zavarovalništva glede na posamezno državo. Glede na izbrane države je Nemčija na prvem mestu po distribuciji zavarovanj prek bank, Švica pa se pojavlja kot zadnja z najmanjšim deležem, ki je manj kot 1%. Bančno zavarovalništvo v Sloveniji je bolj podrobno predstavljeno na primeru SKB Banke in izbranimi zavarovalnicami s katerimi banka sodeluje. Paleta zavarovalniških produktov, ki ga banka ponuja v sodelovanju z zavarovalnicami je kar velika. Tako je na banki možno skleniti različna življenjska in neživljenjska zavarovanja, kot so: življenjsko zavarovanje, zavarovanje doma, avtomobilsko zavarovanje, turistično zavarovanje, nezgodno zavarovanje, zavarovanje kartic,...Na primeru SKB Banke ugotavljamo, da je glede na skupno premijo zavarovanj, delež premij življenjskih zavarovanj skoraj za polovico manjši kot je delež premij neživljenjskih zavarovanj. Izvedli smo tudi anketo, na podlagi katere smo ocenili poznavanje bančnega zavarovalništva v Republiki Sloveniji. Večina anketiranih ne pozna pojma bančnega zavarovalništva in ponudbo zavarovalniških produktov vključenih v prodajo bank.
Keywords: bančno zavarovalništvo v Sloveniji, Evropske države, banke, zavarovalnice
Published in DKUM: 27.06.2023; Views: 601; Downloads: 87
.pdf Full text (5,18 MB)

2.
Spletna prisotnost mednarodne trgovske verige v slo: analiza primera
Dajana Galun, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili spletno prisotnost podjetja. Glede na pridobljeno literaturo smo ugotovili, da je razvoj interneta imel velik vpliv na gospodarstvo, kar je vplivalo na pojav podjetij na spletu. Podjetja se na spletu pojavljajo s svojimi spletnimi stranmi. Ugotovili smo, da je izgled spletne strani pomembna za podjetje, zato smo predstavili elemente, ki jih mora imeti dobra spletna stran. Analizirali smo spletno stran podjetja C&A Moda d.o.o., primerjali rezultate analize s pridobljeno literaturo in podjetju predstavili možnosti za izboljšavo. Ena izmed možnosti je preureditev spletne strani v spletno trgovino, saj je 48% anketirancev izrazilo željo po spletnem nakupovanju. Podjetja se na spletu pojavljajo tudi na družabnih omrežjih. Družabna omrežja izkoriščajo kot povezavo s strankami in v oglaševalske namene. Podjetje C&A Moda se tudi pojavlja na različnih družabnih omrežjih (instagram, facebook, pinterest, twitter,…). Bolj podrobno smo raziskali pojavo podjetja na družabnem omrežju facebook. Ugotovili smo, da podjetje nima profil v slovenskem jeziku oz. profil namenjen le slovenskem trgu. Verjetno je prav to razlog, da 76% anketirancev ne sledi podjetju na družabnih omrežjih. V diplomski nalogi smo predstavili tudi zadovoljstvo kupcev in upravljanje odnosov s strankami- CRM, kar je tudi največji cilj vsakega podjetja in tudi ključnega pomena za uspeh podjetja. Podjetje se pojavlja na spletu, da bi postalo bolj prepoznavno, se približalo strankam jim omogočilo vse informacije, sledilo njihovim željam, tako vplivalo na njihovo zadovoljstvo in povečalo svoje prihodke ter zagotovilo svoj obstoj v prihodnosti.
Keywords: spletna prisotnost, zadovoljstvo kupcev, upravljanje zadovoljstva s strankami, facebook
Published in DKUM: 18.03.2020; Views: 1069; Downloads: 87
.pdf Full text (1,27 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica